Chi utilizza questo software?

Dynamics CRM users looking: to speed up outbound calling; give better customer service on inbound; or automate call center processes around telephony.

Valutazioni medie

2 recensioni
  • Nel complesso 4.5 / 5
  • Facilità d'uso 4.5 / 5
  • Servizio clienti 5 / 5
  • Caratteristiche 5 / 5
  • Rapporto qualità-prezzo 4.5 / 5

Dettagli del prodotto

  • Prezzo di partenza $15/mese
  • Dettagli sul prezzo Includes install, one-to-one training & setup for first user.
  • Versione gratuita No
  • Prova gratuita
  • Implementazione Cloud, SaaS, Web
    Installazione eseguita - Windows
  • Formazione Di persona
    Live Online
    Webinar
    Documentazione
  • Assistenza Assistenza diretta 24 ore su 24
    Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • Dynamics Telephony
  • http://www.dynamicstelephony.com/
  • Fondata nel 2014

Informazioni su Dynamics Telephony

Specially designed for Dynamics CRM means everything is in CRM, and this will always be the most integrated solution. Progressive sales dialer gives a guaranteed 50% improvement in contact rate. We have more inbound, click-to-dial and API features than any.

Dynamics Telephony is a flexible, professional solution that will fit perfectly with any business process. This is guaranteed by our experienced support team, who work "as long as it takes" with every customer to ensure success.

Caratteristiche di Dynamics Telephony

  • Gestione contatti
  • Gestione del telemarketing
  • Gestione di call center
  • Integrazione di voce e dati
  • Monitoraggio delle chiamate
  • Rapporti sulle chiamate in entrata
  • Rapporti sulle chiamate in uscita
  • Risposta vocale interattiva (IVR) / Riconoscimento vocale
  • Selezione automatica dei numeri di telefono
  • Selezione predittiva dei numeri di telefono
  • VoIP

Le recensioni più dettagliate su Dynamics Telephony

high efficiency increase - Dynamics Telephony is covering all professional customer service needs.

Traduci con Google Data della recensione: 25/9/2017
Stephan S.
Managing Partner
Software informatici, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
4 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: by implementing the software at our customer site in the professionell customer service we could significantly increase efficiency, make life for agents easier and increase the quality of customer interactions remarkably.

Vantaggi: userfriendly tool makes life easier: the interface is perfectely integrated into Microsoft Dynamics CRM user Interface

Inconvenienti: it is not yet really known in the german speaking market & a bit of know how is needed to get started.

The individual at Dynamics Telephony work very hard to satisfy and accommodate our every need-thanks

Traduci con Google Data della recensione: 25/9/2017
Jamie B.
IT Support Manager
Vendita al dettaglio, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: We could continue to use are existing phone system without investing in a new solution for our Sales team.

Vantaggi: Dynamics Telephony integrates with our phone system really well. The seamless integration assists our Sales Team to carryout their day to day job with ease.

Inconvenienti: Customising the initial setup to meet our preferences was a steep learning curve, not having hands on experience with Dynamics 365. Dynamics Telephony worked alongside myself to meet all the criteria we where looking for in a phone system integration tool.

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