Cos'è Reputation?

Reputation.com offre la piattaforma di gestione della reputazione online, leader della categoria, per le grandi aziende con più sedi. Aiuta le aziende a monitorare e migliorare le valutazioni e le recensioni online, migliorare l'esperienza del cliente e stimolare il traffico, le visite e le entrate.

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Reputation

Reputation

4,4 (170)
Non disponibile nel tuo paese
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
48
4
4,4 (170)
4,3 (170)
4,3 (170)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
103
19
4,5 (92)
4,4 (92)
4,6 (92)

Altre alternative interessanti a Reputation

Oktopost
Funzionalità più votate
Gestione di più account
Programmazione dei post
Pubblicazione automatizzata
Podium
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Chat/Messaggistica
Gestione dell'esperienza del cliente
Sprinklr Social
Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Integrazione di social media
Programmazione dei post
ReviewTrackers
Funzionalità più votate
Gestione di feedback negativi
Monitoraggio delle revisioni
Richiesta di revisione
SOCi
Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Marketing multi-canale
Pagine di destinazione/Moduli web
Birdeye
Funzionalità più votate
Gestione di feedback negativi
Monitoraggio delle revisioni
Richiesta di revisione
Hootsuite
Funzionalità più votate
Gestione di più account
Integrazione di social media
Programmazione dei post
Brandwatch
Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Gestione contatti
Integrazione di social media
Ovation
Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Dashboard
Gestione dei sondaggi

Recensioni su Reputation

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,3
Caratteristiche
4,2
Rapporto qualità-prezzo
4,3

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
55%
4
34%
3
6%
2
3%
1
2%
Becca
Becca
Marketing Director (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Proprietà immobiliari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Reputation.com makes it easy to manage your business!

5,0 anno scorso

Aspetti positivi:

I love being able to manage our multiple locations' listings and social media.

Aspetti negativi:

At times there can be challenges with initial setup, but the processes have improved.

Risposta di Reputation.com

anno scorso

Hi Becca, Thank you so much fro taking time to share your experience with Reputation. We appreciate your feedback. Have a wonderful day!

Tyler
Social Media Specialist (USA)
Marketing e pubblicità, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Wonderful Product with Great Flexibility

4,0 anno scorso

Commenti: I have had amazing experiences with Reputation. Sometimes there can be some small quirks or glitches in the software, but the benefits have absolutely outweighed the negatives. I have had other social media management platforms reach out, but no one has yet been able to offer everything that Reputation has.

Aspetti positivi:

I love the content library and user system! This makes Reputation stand out from all the other third-party social media softwares. This has allowed us to truly create content that is easily accessible to all users to be able to share with their social media audience. Reputation is always ever-expanding and constantly implementing new features!

Aspetti negativi:

The software can be glitchy every now and then, but overall this isn't such a detrimental issues.

Bryan
Director of Customer Relations (USA)
Industria edilizia, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Reputation.com has helped us greatly refine our Customer Experience

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: Since beginning to use Reputation, we have learned a large amount about how to use the platform to track customer feedback, utilize that for growth in the customer relations, as well as generate increased sales. Very easy to use and informative platform that any business that works with customers should impliment.

Aspetti positivi:

The ease of being able to track our Customer Experience and use that feedback to better assist our homeowners has driven an increase in sales, but also related to increased positive feedback.

Aspetti negativi:

Took a bit of time to understand the metrics and how to improve the scores, but the training modules are very useful in bridging that gap.

Tiffany
Digital Marketing Director (USA)
Proprietà immobiliari, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Neutral

2,0 4 anni fa

Commenti: Dealing with accounting has been the worst experience I've ever had with any accounting team. I've been on this product for over a year now and not once have I received a correct invoice. The amount of time I've wasted going back with accounting is insane and they are not clear about what is wrong.

Aspetti positivi:

I love the reporting aspects. I am very happy being able to pull metrics on reviews and surveys. This really helps us make changes and improvements within our company. The word cloud and key word summary are the two most important surveys I have and they are proven very useful. The review response feature has also been very helpful and saved us a lot of time.

Aspetti negativi:

It seems that the functionality breaks semi-often. When we put out a survey the results don't always come in for us to see them. The social media tools could be better. I would love to see a planning/grid option for Instagram. This would help us manage this better. Also, the set up process for our survey program was very taxing. Plus their help desk was not very proactive about fixing the product for us. It can take weeks to get a survey functioning properly.

Ana
olm (USA)
Settore automobilistico, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Reputation Review

5,0 2 mesi fa Nuova

Aspetti positivi:

I like the fact that reputation has so many tools within the software that can literally work with any company

Aspetti negativi:

only thing I did not like was the facebook integration to be able to communicate/ message/ respond to reviews and comments from customers