Chi utilizza tawk.to?

Le aziende che desiderano comunicare con clienti e visitatori sul proprio sito web, con l'app mobile o da una pagina personalizzabile gratuita.

Cos'è tawk.to?

Strumento di chat per la connessione con i clienti tramite un'app mobile o sul tuo sito web. Supporta la cronologia della chat e l'analisi delle prestazioni.

Dettagli su tawk.to

tawk.to

https://www.tawk.to

Fondata nel 2012

Panoramica dei prezzi di tawk.to

tawk.to dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di tawk.to è disponibile a partire da 1,00 USD.

Prezzo di partenza

1,00 USD

Versione gratuita

Prova gratuita

Implementazione

Installazione eseguita - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installazione eseguita - Windows

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Assistenza diretta 24 ore su 24

Online

Caratteristiche di tawk.to

Software per live chat
Branding personalizzabile
Chat proattiva
Condivisione dello schermo
Integrazione di terzi
Modulo offline
Monitoraggio degli utenti di siti web
Profilazione geografica (geotargeting)
Risposte predefinite
Trasferimento/Instradamento

Recensioni su tawk.to

Stai visualizzando 5 di 209 recensioni

Nel complesso
4,6/5
Facilità d'uso
4,6/5
Servizio clienti
4,4/5
Caratteristiche
4,4/5
Rapporto qualità-prezzo
4,7/5
Qalina M.
Corporate Financial Controller
Beni di consumo, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/4/2020

"Tawk to for live support "

Commenti: Tawk.to helped us to serve our customers online. Moreover, it helped us to track the number of visitors and their location.

Vantaggi: Tawk.to has got many advantages for live support. For example, it shows information about the visitor. You can track the user's country location, how many times they joined your webpage, users' activity on the webpage where they clicked so on. Moreover, during the chatting with the visitor the tawk.to shows you what are they going to write you on the chat window before they send the message. Daily, monthly reporting features are great to know the interest of your webpage. For the free trial, you can register 3 support agents.

Inconvenienti: I do not have special concerns about the software even with the pricing. But one problem there was simply I can not decide whether it is the problem of G Suite or Tawk.to. The thing is when we offline sender should be able to receive the inquiry to our email which is in G Suite. However, we could not direct the Tawk.to inquiry to usual G Mail but not to the G Suite that was really strange. Besides everything is fine.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/4/2020
Jamil A.
Chief Accountant
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 28/12/2019

"Tawk.to for tracking solutions"

Commenti: Before our potential customers had to email us for any question that they need an answer but now they can get in touch us easily and faster which helps us to satisfy them.

Vantaggi: Tawk.to is a tool that helps to offer live support for your customers. It offers the extension free of charge. More than that Tawk.to offers tracking solutions for your webpage meaning that you can see how many visitors checked out your webpage and how long they stayed in. Besides you can see which location follows your webpage.

Inconvenienti: Sometimes there happen small errors meaning that the extension in the webpage may disappear. The support team is helpful but they are not so fast.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 28/12/2019
Kamal H.
Technical Support
Software informatici, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/5/2020

"Friendly Messaging Application"

Commenti: I can easily interact with live users or visitors on my websites.

Vantaggi: It primarily includes everything needed for a live chat function. It can be easily integrated into websites. You don't need to be a programmer to use this tool. It also monitors the real and live visitors of a web page.

Inconvenienti: There is nothing to dislike for me. The application is perfect for its purpose. I just hope they can have a paid version so as to compete with Zendesk Chat.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/5/2020
Brad B.
Marketing Manager
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    2/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    6/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/2/2019

"Good Chat feature for free"

Commenti: Overall, Tawk.to has served it's purpose for us despite some frustration set backs with kicking me out of the app in the middle of the chat.

Vantaggi: It was a free software that allowed us to add chat communication to our website. Tawk.to was easy to add to our website as well. Being able to jump into the middle of coworkers chats to assist or just whisper to them is great as well. Another good feature is the tawk.to app. So if you're looking for a cheap way to add this type of functionality to your site, it's worth it.

Inconvenienti: It needs to refresh the dashboard constantly. It has also kicked me out of the app in the middle of chats with potential customers.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/2/2019
Utente Verificato
HR admin
Amministrazione pubblica, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/8/2019

"Live chat made easy"

Commenti: Helped us chat with clients
Different time zones also enabled us to inform our online customers when we were offline.

Vantaggi: Tawk to makes it easy to chat with your clients. It offers great product features like the multiple chatting with different users at the same. As a team you can also know who has been talking to which client. You can advise clients if you are offline. The data insights really assist when chatting to clients like geographical location and browsing history on our own website.

Inconvenienti: The dashboard really need to understand it so that the data insights can be fully understood. For you to have a logo you will need to pay,

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/8/2019