Surefyre

Surefyre

da Surefyre Systems

Chi utilizza Surefyre?

P&C MGAs, wholesalers, and insurers.

Cos'è Surefyre?

Surefyre is the best automation software for P&C MGAs, wholesalers, and carriers. Automate the submit-quote-bind-issue processes with no-code configuration and a great user experience. Easily connect with your agents and integrate with virtually any 3rd party system. Get in touch today to learn how we are bringing the industry together and changing the way business is done in insurance.

Dettagli su Surefyre

Surefyre Systems

https://www.surefyre.co

Fondata nel 2017

Panoramica dei prezzi di Surefyre

Surefyre non dispone di un piano gratuito e non offre una versione di prova gratuita. Qui sotto maggiori informazioni sui prezzi di Surefyre.

Versione gratuita

No

Prova gratuita

No

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Formazione

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di Surefyre

Software per assicurazione P&C
Amministrazione delle riassicurazioni
Automazione del marketing
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione dei preventivi
Gestione della sottoscrizione
Gestione delle commissioni
Gestione di documenti
Gestione polizze
Gestione reclami
Portale dei clienti
Portale per broker/agenti di intermediazione
Valutazione del rischio assicurativo
Amministrazione delle riassicurazioni
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione dei preventivi
Gestione della sottoscrizione
Gestione delle commissioni
Gestione di documenti
Gestione polizze
Gestione reclami
Portale dei clienti
Portale per broker/agenti di intermediazione
Valutazione del rischio
Valutazione del rischio assicurativo
Amministrazione delle riassicurazioni
Elaborazione delle polizze
Emissione di polizze
Generazione di polizze
Gestione dei rinnovi
Gestione della sottoscrizione
Monitoraggio cancellazioni
Monitoraggio dei reintegri
Monitoraggio reclami
Motore di valutazione
Preventivi / Stime
Caricamento di operatori
Linee commerciali
Molteplici tassi di linea
Multistato (USA)
Per assicurazioni contro incidenti
Per assicurazioni personali
Per la salute / assicurazione medica
Per le assicurazioni sulla vita
Portale dei clienti
Portale per broker/agenti di intermediazione
Valutazione comparativa delle assicurazioni

Recensioni su Surefyre

Stai visualizzando 5 di 16 recensioni

Nel complesso
4.9/5
Facilità d'uso
4.8/5
Servizio clienti
5/5
Caratteristiche
4.8/5
Rapporto qualità-prezzo
5/5
Ingrid V.
Insurance Doctor
Assicurazioni, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/3/2020

"Great to communicate with customers"

Commenti: I look up customer information that we have on Surefyre in order to streamline my workflow or communicate with patients in order to review or confirm information.

Vantaggi: Every single piece of information that I need can be found on this software thanks to my company and the developers.

Inconvenienti: Very difficult to get into at first, once you get the hang of it then it is very easy. Until then, it can be frustrating.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/3/2020
Utente Verificato
Insurance Agent
Assicurazioni
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 31/10/2017

"Easy to use Google & Integrated Perfect For Insurance Sales"

Vantaggi: I use the software on a daily basis to sell commercial insurance lines: General Liability, Commercial Auto, Excess, Payroll, Work Comp, Inland Marine, Bonds Etc. Anybody with any relevant office experience should be able to learn easily.
Google integrated and internet based platform with tabs for outbound email and click to add calendar
Create &/or scrape databases to build individual files
General tab has all client info including ability to easily save email and other relevant info
Generate notes at the bottom of each file & tagging features to notify team members
Easy to add products with a status "Deal Close/Quoted/2nd Call/Docs Out" and their corresponding prices when the sale is closed
Easily generate excel reports for each salesperson, product etc.
File/Document Generator (Insurance Certificates) & Echo Sign Integrated

Inconvenienti: Cannot Call Directly From Software
Can add to calendar but not remove
Would be nice to integrate into google drive one day.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 31/10/2017
Mallory H.
Account Manager
Assicurazioni, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/11/2018

"User Friendly"

Commenti: This system has allowed for reporting to be created without utilizing spreadsheets manually. System intergration, tag features, and customer support have made this system essential for our company moving forward.

Vantaggi: User friendly system that allows intergration with other systems for enrollment services. This system allows customization with reporting, layout, etc. Customer support is amazing with fast response times to any questions or concerns.

Inconvenienti: Not really a con for the software but figuring out what type of report you want to create and filtering the way that you need to takes a moment. This is mainly a user issue, not a software issue. Reporting is easy to read and customizable.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/11/2018
Jason M.
Insurance Enrollment Specialist
Assicurazioni, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/11/2018

"Great Product"

Vantaggi: The software is user friendly and easy to learn.

Inconvenienti: Nothing - everything works wonderfully, easy to use, and has an easy user-face.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/11/2018
Tammy B.
Owner
Assicurazioni, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/8/2018

"Surefyre CRM"

Commenti: Overall, this team is talented, friendly, innovative and most of all offers a comfortable solution to small business CRM needs.

Vantaggi: Customer service and his team have given insurmountable value to our small brokerage firm. We needed a customizable CRM and they delivered what I feel has been the best product I've seen. They are supportive, speak in a language we all understand and have never given us push-back when we ask difficult questions.

Inconvenienti: As with any CRM there are challenges to operation but customer service executive made sure everything ran smoothly when given the question or issue at hand.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/8/2018