Chi utilizza Sortly?

Sortly Pro è stato creato per semplificare lo stock in qualsiasi ambito commerciale, indipendentemente che si tratti di prestare articoli ai dipendenti, vendere lo stock ai clienti o tenere sotto controllo gli oggetti in uso.

Cos'è Sortly?

Sortly Pro è un sistema di gestione dello stock e di localizzazione dei beni all'insegna della massima semplicità, grazie al quale è possibile monitorare VISIVAMENTE i tuoi articoli e i relativi dettagli, quali posizione, prezzo, condizione ecc., offrendo un modo più intuitivo e meno esasperante di tenere traccia dei tuoi oggetti. Provalo oggi gratuitamente.

Caratteristiche principali:
- Nessun limite di articoli;
- Accesso per i membri del team o per i clienti;
- Creazione o connessione tramite qualsiasi codice a barre o codice QR;
- Archiviazione/estrazione di articoli con lo scanner integrato;
- Ricezione di avvisi e promemoria;
- Accesso tramite web, tablet o telefono.

Dettagli su Sortly

Sortly

http://www.sortly.com

Fondata nel 2013

Panoramica dei prezzi di Sortly

Sortly dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Sortly è disponibile a partire da 39,00 USD/mese.

Video di Sortly
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Prezzo di partenza

39,00 USD/mese

Versione gratuita

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Di persona

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di Sortly

  • Check-in/Check-out
  • Codici SKU/UPC
  • Codici a barre/RFID
  • Formulazione di previsioni
  • Gestione degli articoli
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione nuovi ordini
  • Monitoraggio dei costi
  • Monitoraggio dell'inventario
  • Ottimizzazione dell'inventario
  • Rilevamento di numeri di serie

Visualizza l'elenco completo di Programmi per inventario

  • Check-in/Check-out
  • Codici a barre/RFID
  • Gestione del deprezzamento
  • Gestione delle cessioni
  • Gestione delle prenotazioni
  • Monitoraggio delle attività
  • Rilevamento della posizione
  • Tracciato di controllo

Visualizza l'elenco completo di Software per asset tracking

  • Codici a barre/RFID
  • Etichette di ricezione
  • Etichette di spedizione
  • Etichette personalizzabili
  • Generazione di codici a barre
  • Gestione dell'inventario
  • Modelli di etichette
  • Rilevamento di numeri di serie
  • Scansione di codici a barre

Visualizza l'elenco completo di Software per creare codici a barre

  • Acquisti
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione della domanda
  • Gestione delle date di scadenza
  • Gestione nuovi ordini
  • Monitoraggio dell'uso
  • Scansione di codici a barre

Visualizza l'elenco completo di Software per inventario medico

  • Gestione degli approvvigionamenti
  • Gestione degli audit
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della configurazione
  • Gestione della manutenzione
  • Gestione delle richieste
  • Gestione di contratti/licenze
  • Monitoraggio dei costi
  • Monitoraggio della conformità

Visualizza l'elenco completo di Software per la gestione degli asset IT

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Assemblaggio di componenti (kitting)
  • Avvisi/Notifiche
  • Creazione di report/analisi
  • Formulazione di previsioni
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione del magazzino
  • Gestione multi-canale
  • Gestione nuovi ordini
  • Gestione scorte di produzione
  • Gestione stock commercianti al dettaglio
  • Identificazione del prodotto
  • Ottimizzazione dell'inventario

Visualizza l'elenco completo di Software per la gestione delle scorte

Le migliori alternative a Sortly

Altre alternative a Sortly

Recensioni su Sortly

Stai visualizzando 5 di 74 recensioni

Nel complesso
4,4/5
Facilità d'uso
4,4/5
Servizio clienti
4,3/5
Caratteristiche
4,1/5
Rapporto qualità-prezzo
4,1/5
James K.
Operations Manager
Agricoltura, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/1/2019

"An excellent and simple app to manage inventory."

Commenti: Overall, I'm extremely happy with the software. Its created efficiency within my business and has saved me a lot of money on part runs for items that we already had in inventory. I would highly recommend this software.

Vantaggi: What I like most about the app is how simple it is to use and categorize product. As a small business owner, I was having a tough time trying to find an inventory program that fit out business needs. Once I found Sortly Pro, it streamlined our business and created efficiencies company wide.

Inconvenienti: The only negative I have experienced is with the lack of instant notifications. I wish it notified the administrator or owner when specific items are pulled from inventory. A suggestion would be to include this as an option when entering inventory into the system.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/1/2019
Ali J.
Home Stager
Design, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 19/1/2019

"Great platform, but still needs work"

Commenti: I am a home stager and after trying several other inventory platforms, Sortly Pro was my favorite. I am frustrated with some basic features that it lacks, but overall, it does what I need.

Vantaggi: I love that it is simple, user-friendly, and very ascetically easy to use.

Inconvenienti: There have been several simple updates that I have requested to customer service. I think for a program specifically designed to track inventory, specifically inventory that moves from location to location or customer to customer, then all inventory should have a 'home' or 'original destination' file so that when it is done at a location or customer then you simply click 'home' and them item goes back to it's original file. For example, I have upwards of 20-30 items that go to a client at one time. When they get returned to my inventory, I have to manually send them back to their original folder one by one. Yes, I can do bulk move, but I have nearly 100 'original destination' folders because all my inventory is categorized in folders. So I have to move the sofas to the 'sofas' folder and the lamps to the 'lamps' folder etc. I would like to be able to 'bulk select' and 'move to home folder'. Also, the option to drag items from one folder to the menu on the left would also help expedite daily actions.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 19/1/2019
Maria M.
Lab Coordinator
Studi medici, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    3/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    2/5
  • Consigliato
    5/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/1/2019

"Has lots of potential, but is lacking a bit of common sense"

Commenti: It has been a process. I would love to be able to do a full switch of our inventory into the system however, it is difficult as there can be lots of mistakes that can happen that are difficult to track meaning that it is nearly impossible to reconcile properly.

Vantaggi: When I was looking at the program prior to committing, the advertising and sell guide was impressive.

Inconvenienti: It is not easy to use. I find it frustrating often and it is difficult to find support. There are times when I need support right away and I have to "schedule" a meeting.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/1/2019
Jason R.
Histologist
Ricerca, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 25/1/2019

"Sortly in the Laboratory Environment"

Commenti: This was exactly the application that I needed when I started our Laboratory inventory system. It is easy for my staff to look up if we have any chemicals on site, and the ability to add custom fields and tags allows us to keep a list of all of our Hazardous materials and link the SDS(new MSDS) forms to the chemicals, as OSHA and other agencies require.

Vantaggi: To be honest, it is 'dumb' software. It has a very basic structure that allowed us to fill in and sort things as we needed to without fighting against any templates or pre-designed structure that got in our way.
It is super easy to integrate the iOS/Android app as a barcode scanner, something that other inventory management software charges *thousands* of dollars for, as well as expensive hardware to use. Most of your employees already have cell phones, or can be issued ones for work easily.

Inconvenienti: It is not quite as intuitive of an interface as the design would lead you to expect. A few good video/YouTube tutorials would be helpful.
The team is still developing features as clients give them input, so things can change quickly. App does not always push to update versions and old versions can be out of synch with the database.
Uses Avery labels when I would prefer a zebra printer for printing labels.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 25/1/2019
Dallas C.
Customer Support Specialist
Elettronica di consumo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/6/2018

"Sortly Pro has been a great tool in transitioning from the old spreadsheet into the 21st century."

Commenti: The ability to track inventory on the go, efficiently.

Vantaggi: The ability to create custom fields and specify the metadata for said field. Quick to add/move/remove/edit items with quick actions. The tagging system is an efficient way to group products. You can easily track quantities and move and adjust as needed on the fly with simply an app on your phone. You get the intricacy of a spreadsheet with the user interface of an app. If you can add/edit/remove items on a social media profile, then you are savvy enough to create a basic inventory system in this platform.

Inconvenienti: With any startup, you're going to have growing pains. They are still perfecting the system. The silver lining is in their response to customer feedback. I don't know if I would call this a con, but
there is definitely something of a learning curve. For instance, to create a detailed, intricate inventory system, properly, is going to take some trial and error. There are features and ways to manipulate the app that aren't necessarily apparent. For instance, understanding it's best to keep 'Folders' to a minimum and instead use the tagging system to identify and classify items. We have our own struggles with managing inventory, but once you get a baseline established, in a normal inventory environment, maintenance shouldn't be too labor intensive.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/6/2018