Da 15 anni aiutiamo le aziende italiane
a scegliere i migliori software

Cos'è LogMeIn Central?

LogMeIn Central è una soluzione di gestione degli endpoint potente e facile da usare, che consente ai professionisti IT di monitorare, gestire e proteggere in modo efficace la propria infrastruttura di endpoint.

Che si tratti di dipendenti remoti o endpoint sparsi in tutto il mondo, LogMeIn Central offre alle organizzazioni IT la velocità, la flessibilità e le informazioni necessarie per aumentare la produttività, ridurre i costi IT e mitigare i rischi.

Chi utilizza LogMeIn Central?

Piccole, medie e grandi imprese in organizzazioni IT interne, MSP e supporto tecnico.

LogMeIn Central Software - 1
LogMeIn Central Software - 2
LogMeIn Central Software - 3
LogMeIn Central Software - 4
LogMeIn Central Software - 5

Hai dubbi su LogMeIn Central? Confrontalo con una delle alternative più popolari

LogMeIn Central

LogMeIn Central

4,5 (324)
46,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
63
Nessuna integrazione trovata
4,5 (324)
3,8 (324)
4,2 (324)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
14,00 €
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
159
40
4,4 (2.152)
4,5 (2.152)
4,3 (2.152)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a LogMeIn Central

Zoho Desk
Funzionalità più votate
Branding personalizzabile
CRM
Gestione dei biglietti
Chrome Remote Desktop
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Accesso/Controllo remoto
Strumenti collaborativi
BeyondTrust Remote Support
Funzionalità più votate
Accesso/Controllo remoto
Chat dal vivo
Condivisione dello schermo
VNC Connect
Funzionalità più votate
Accesso non presidiato
Accesso/Controllo remoto
Condivisione dello schermo
TeamViewer Remote
Funzionalità più votate
Accesso/Controllo remoto
Chat dal vivo
Controllo accessi/Autorizzazioni
Splashtop
Funzionalità più votate
Accesso/Controllo remoto
Condivisione dello schermo
Controllo accessi/Autorizzazioni
ConnectWise ScreenConnect
Funzionalità più votate
Accesso non presidiato
Accesso/Controllo remoto
Condivisione dello schermo
Zoom Workplace
Funzionalità più votate
Audio e video bidirezionali
Condivisione dello schermo
Videoconferenze
Dameware
Funzionalità più votate
Accesso non presidiato
Accesso/Controllo remoto
Condivisione dello schermo

Recensioni su LogMeIn Central

Punteggio medio

Nel complesso
4,5
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,2
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
3,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
60%
4
31%
3
6%
2
2%
David
David
IT Technician (Zambia)
Utente LinkedIn Verificato
Settore petrolifero ed energetico, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

David's LogMein Central Review

5,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: LogMein Central is very smooth and even when accessing a remote machine it does not lag.

Aspetti positivi:

Log me in is simple to use and deploy, it provides secure access to client computers and makes it easy to share files over different networks and offers a free trial.

Aspetti negativi:

So far apart from the price compared to other softwares i have no negative comments on LogMein Central as a software.

Darell
Owner (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Computer e sicurezza della rete, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Log Me In Central A Great Choice For Remote Support

5,0 4 anni fa

Commenti: I have been using the Central Module for years it allows you to put computers in groups to easily identify your customers computers. Also alerts are set to notify you of Windows updates and antivirus software that is outdated on each computer.

Aspetti positivi:

Log Me In Central has been my go to remote repair tool for my customers. The software is secure easy to use and is loaded with features.

Aspetti negativi:

The pricing a little high to add features it costs to use but every feature is very useful for your business

Jax
Solutions Engineer (USA)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Never Really Worked Reliably

2,0 6 anni fa

Commenti: We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the computer we would try to access would need to be restarted, have an unfixable black screen remotely, or just not connect due to a LogMeIn client issue. When it worked, it was great, but when you often have to take action or go on site to get your remote software working, it's just not worth it. Support was horribly unhelpful and just suggested updates, which in the long run did not help since issues would reoccur and getting access to update them would require being physically present at the computer, ruining the purpose of this remote access software.

Aspetti positivi:

It allowed us to access thousands of devices and keep them organized.

Aspetti negativi:

Devices would either connect with a black screen, or just not show up on the list at all. Visiting my remote computers in person would show the computer started normally, but LogMeIn decided to run but just not connect. Just one click in the LMI Control Panel would make it reconnect. Not polling for a good connection after restart is just bad design, and support consistently told me to just update to the latest version, but through 3 years of experiencing this problem. The black screen issue wasn't resolved either.

Daniel A
Daniel A
Senior IT Technician (Svezia)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Logme in remote control

4,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: overall very satisfied with LogmeIn and it works well for our remote control needs and it is easy to control access for people to different computers.

Aspetti positivi:

I find logmein central to be an effective remote control software, that works on different quality networks

Aspetti negativi:

It can sometimes get problem with proxy settings where you can't change the settings because logmein can't connect without the proxy I also find it a bit annoying that logmein changes the size of windows on reconnecting.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Intrattenimento, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Great program but way to expensive

5,0 5 anni fa

Commenti: We started with LogMeIn when it was a free service and purchased a volume license since we had about 70 computers to use LogMeIn for tech support. However as we grew to over 120 computers the annual license fee grew much faster to were it no longer was worth the cost.

Aspetti positivi:

The program is very easy to setup and use.

Aspetti negativi:

The expense of the license fee drove us away and to find comparable software for less than 1/20 the cost.