Cos'è Central?

LogMeIn Central è una soluzione di gestione degli endpoint potente e facile da usare, che consente ai professionisti IT di monitorare, gestire e proteggere in modo efficace la propria infrastruttura di endpoint. Che si tratti di dipendenti remoti o endpoint sparsi in tutto il mondo, LogMeIn Central offre alle organizzazioni IT la velocità, la flessibilità e le informazioni necessarie per aumentare la produttività, ridurre i costi IT e mitigare i rischi.

Chi utilizza Central?

Piccole, medie e grandi imprese in organizzazioni IT interne, MSP e supporto tecnico.

Central Software - 1
Central Software - 2
Central Software - 3
Central Software - 4
Central Software - 5

Hai dubbi su Central? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Central

Central

4,5 (317)
Non disponibile nel tuo paese
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
64
Nessuna integrazione trovata
4,5 (317)
3,7 (317)
4,2 (317)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
14,00 €
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
162
40
4,4 (2.045)
4,5 (2.045)
4,3 (2.045)

Altre alternative interessanti a Central

Zoho Desk
Funzionalità più votate
Gestione dei biglietti
Gestione di servizi di assistenza
Monitoraggio dei ticket di assistenza
NinjaOne
Funzionalità più votate
Accesso/Controllo remoto
Avvisi/Allarme crescente
Creazione di report/analisi
N-central
Funzionalità più votate
Accesso/Controllo remoto
Dashboard
Gestione delle patch
TeamViewer
Funzionalità più votate
Accesso/Controllo remoto
Chat dal vivo
Condivisione dello schermo
ConnectWise ScreenConnect
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Accesso/Controllo remoto
Condivisione dello schermo
Splashtop
Funzionalità più votate
Accesso/Controllo remoto
Chat dal vivo
Condivisione dello schermo
Zoom Meetings
Funzionalità più votate
Audio e video bidirezionali
Condivisione dello schermo
Videoconferenze
Dameware
Funzionalità più votate
Accesso non presidiato
Accesso/Controllo remoto
Condivisione di documenti
Pulseway
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Accesso/Controllo remoto
Gestione e monitoraggio da remoto

Recensioni su Central

Punteggio medio

Nel complesso
4,5
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,2
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
3,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
60%
4
31%
3
7%
2
2%
Jeff
Jeff
ERP Software Implementation Specialist (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Perfect for Workstation Management!

5,0 3 anni fa

Commenti: I've used LogMeIn Central to manage user workstations across the networks of two manufacturing companies that I've worked for as the IT Administrator. I've also used Central to manage windows-based Digital Signage computers; both with great success!

Aspetti positivi:

I use LogMeIn Central to manage all of the user workstations within my organization. This allows me to remote into any user computer to help with troubleshooting, and to do a number of other management functions (ie, monitor hardware, software, anti-virus status, etc). I can also get specific hardware information (ie, graphic card or CPU model) using the Inventory functionality about any workstation in my Central Account. The Central Management Console allows me to see all of my user workstations, group them, setup notifications based on specific criteria (RAM or CPU utilization, new software installs, etc). There's also a File Manager where I can move or copy files from my workstation to the end users. There is a lot of functionality for managing updates, running scripts, etc, that I do not use.

Aspetti negativi:

LogMeIn Central requires you to at least pay for a minimum of 25 workstations / installations, whether you use them or not, as this is a business-class product.

Darell
Owner (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Computer e sicurezza della rete, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Log Me In Central A Great Choice For Remote Support

5,0 3 anni fa

Commenti: I have been using the Central Module for years it allows you to put computers in groups to easily identify your customers computers. Also alerts are set to notify you of Windows updates and antivirus software that is outdated on each computer.

Aspetti positivi:

Log Me In Central has been my go to remote repair tool for my customers. The software is secure easy to use and is loaded with features.

Aspetti negativi:

The pricing a little high to add features it costs to use but every feature is very useful for your business

Jax
Solutions Engineer (USA)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Never Really Worked Reliably

2,0 5 anni fa

Commenti: We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the computer we would try to access would need to be restarted, have an unfixable black screen remotely, or just not connect due to a LogMeIn client issue. When it worked, it was great, but when you often have to take action or go on site to get your remote software working, it's just not worth it. Support was horribly unhelpful and just suggested updates, which in the long run did not help since issues would reoccur and getting access to update them would require being physically present at the computer, ruining the purpose of this remote access software.

Aspetti positivi:

It allowed us to access thousands of devices and keep them organized.

Aspetti negativi:

Devices would either connect with a black screen, or just not show up on the list at all. Visiting my remote computers in person would show the computer started normally, but LogMeIn decided to run but just not connect. Just one click in the LMI Control Panel would make it reconnect. Not polling for a good connection after restart is just bad design, and support consistently told me to just update to the latest version, but through 3 years of experiencing this problem. The black screen issue wasn't resolved either.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Intrattenimento, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Great program but way to expensive

5,0 4 anni fa

Commenti: We started with LogMeIn when it was a free service and purchased a volume license since we had about 70 computers to use LogMeIn for tech support. However as we grew to over 120 computers the annual license fee grew much faster to were it no longer was worth the cost.

Aspetti positivi:

The program is very easy to setup and use.

Aspetti negativi:

The expense of the license fee drove us away and to find comparable software for less than 1/20 the cost.

Loren
Chiropractor (USA)
Studi medici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

LogMeIn

4,0 3 anni fa

Commenti: LogMein Central has made it easier, faster and more practical to teach and train my staff at different and various times of the day from any location either party is at.

Aspetti positivi:

LogMeIn makes running a business easier by being able to teach employees pertinent training/information by connecting computers and demonstrating virtually together.

Aspetti negativi:

Sometimes if an area of one of the participants have a slow or shaky internet connection, it makes it difficult to interact with one another on-line.