LogMeIn Central

Chi utilizza LogMeIn Central?

Piccole, medie e grandi imprese in organizzazioni IT interne, MSP e supporto tecnico.

Cos'è LogMeIn Central?

LogMeIn Central è una soluzione di gestione degli endpoint potente e facile da usare, che consente ai professionisti IT di monitorare, gestire e proteggere in modo efficace la propria infrastruttura di endpoint. Che si tratti di dipendenti remoti o endpoint sparsi in tutto il mondo, LogMeIn Central offre alle organizzazioni IT la velocità, la flessibilità e le informazioni necessarie per aumentare la produttività, ridurre i costi IT e mitigare i rischi.

Dettagli su LogMeIn Central

LogMeIn

http://www.logmein.com

Fondata nel 2003

Patch Management
Task Automate (One2Many)
Proactive Alerts
Inventory Reporting
Computer Grouping
Video di LogMeIn Central
Play
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Panoramica dei prezzi di LogMeIn Central

LogMeIn Central non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita.


Prezzo di partenza

Non specificato dal fornitore

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione e assistenza di LogMeIn Central

Assistenza

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  • FAQ/Forum
  • Knowledge Base
  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
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  • Windows (desktop)
  • Windows (locale)
  • Linux (locale)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formazione

  • Live Online
  • Documentazione
  • Video

Caratteristiche di LogMeIn Central

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  • Gestione delle patch
  • Gestione di incidenti
  • Gestione e monitoraggio da remoto
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  • Importazione/Esportazione di dati
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  • Notifiche in tempo reale
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  • Pianificazione della manutenzione
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  • Verifica dei problemi
  • Visualizzazione di dati

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Le migliori alternative a LogMeIn Central

Altre alternative a LogMeIn Central

Recensioni su LogMeIn Central

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Valutazione complessiva

4,5/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,4
Servizio clienti 4,2
Caratteristiche 4,3
Rapporto qualità-prezzo 3,7

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Jeff E.
ERP Software Implementation Specialist
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/9/2020

"Perfect for Workstation Management!"

Commenti: I've used LogMeIn Central to manage user workstations across the networks of two manufacturing companies that I've worked for as the IT Administrator. I've also used Central to manage windows-based Digital Signage computers; both with great success!

Vantaggi: I use LogMeIn Central to manage all of the user workstations within my organization. This allows me to remote into any user computer to help with troubleshooting, and to do a number of other management functions (ie, monitor hardware, software, anti-virus status, etc). I can also get specific hardware information (ie, graphic card or CPU model) using the Inventory functionality about any workstation in my Central Account. The Central Management Console allows me to see all of my user workstations, group them, setup notifications based on specific criteria (RAM or CPU utilization, new software installs, etc). There's also a File Manager where I can move or copy files from my workstation to the end users. There is a lot of functionality for managing updates, running scripts, etc, that I do not use.

Inconvenienti: LogMeIn Central requires you to at least pay for a minimum of 25 workstations / installations, whether you use them or not, as this is a business-class product.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/9/2020
Darell B.
Owner
Computer e sicurezza della rete, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/8/2020

"Log Me In Central A Great Choice For Remote Support"

Commenti: I have been using the Central Module for years it allows you to put computers in groups to easily identify your customers computers. Also alerts are set to notify you of Windows updates and antivirus software that is outdated on each computer.

Vantaggi: Log Me In Central has been my go to remote repair tool for my customers. The software is secure easy to use and is loaded with features.

Inconvenienti: The pricing a little high to add features it costs to use but every feature is very useful for your business

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/8/2020
Doug S.
VP of Operations
Telecomunicazioni, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3 /5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 19/3/2021

"LogMeIn works but it does not provide the same features as other products"

Commenti: Overall we had a good experience with Logmein. We used it for about 10 years with great success but as the customers needs changed, we had to find a product that was more flexible.

Vantaggi: I liked that you could use the web and use an APP for connecting to computers. I liked that I coudl use my cell phone app to connect when away from my PC. It was intuitive and easy to use

Inconvenienti: This software was more expensive than other similar products. Only payment option was for 1 year where other products have monthly payment options. The software did not offer the same options like multiple screens that other software provides. That is a pretty big item to miss today when most clients use multiple screens and they are not familiar with dragging things between 1 screen.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 19/3/2021
Jax W.
Solutions Engineer
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    2 /5
  • Facilità d'uso
    3 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    1 /5
  • Assistenza clienti
    1 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1 /5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/10/2018

"Never Really Worked Reliably"

Commenti: We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the computer we would try to access would need to be restarted, have an unfixable black screen remotely, or just not connect due to a LogMeIn client issue. When it worked, it was great, but when you often have to take action or go on site to get your remote software working, it's just not worth it. Support was horribly unhelpful and just suggested updates, which in the long run did not help since issues would reoccur and getting access to update them would require being physically present at the computer, ruining the purpose of this remote access software.

Vantaggi: It allowed us to access thousands of devices and keep them organized.

Inconvenienti: Devices would either connect with a black screen, or just not show up on the list at all. Visiting my remote computers in person would show the computer started normally, but LogMeIn decided to run but just not connect. Just one click in the LMI Control Panel would make it reconnect. Not polling for a good connection after restart is just bad design, and support consistently told me to just update to the latest version, but through 3 years of experiencing this problem. The black screen issue wasn't resolved either.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/10/2018
Utente Verificato
IT Manager
Intrattenimento, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3 /5
  • Assistenza clienti
    2 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1 /5
  • Consigliato
    2/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/11/2019

"Great program but way to expensive"

Commenti: We started with LogMeIn when it was a free service and purchased a volume license since we had about 70 computers to use LogMeIn for tech support. However as we grew to over 120 computers the annual license fee grew much faster to were it no longer was worth the cost.

Vantaggi: The program is very easy to setup and use.

Inconvenienti: The expense of the license fee drove us away and to find comparable software for less than 1/20 the cost.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/11/2019