Chi utilizza questo software?

Zoho fornisce applicazioni specificatamente concepite per settori e attività di lavoro a reparti di vendite e marketing, Risorse umane, helpdesk e finanziario. Zoho Desk for Business è progettato per le aziende di ogni dimensione e settore.

Valutazioni medie

1.582 recensioni
  • Nel complesso 4.5 / 5
  • Facilità d'uso 4.4 / 5
  • Servizio clienti 4.3 / 5
  • Caratteristiche 4.4 / 5
  • Rapporto qualità-prezzo 4.5 / 5

Dettagli del prodotto

Dettagli del fornitore

  • Zoho Desk
  • https://www.zoho.com/desk
  • Fondata nel 1996

Informazioni su Zoho Desk

Zoho Desk è un'applicazione per il servizio clienti basata sul web che consente alle aziende di creare relazioni più solide con i clienti. Grazie a Zoho Desk gli agenti saranno più produttivi, i manager più incisivi e i clienti più autonomi. È personalizzabile, pratico da utilizzare ed economicamente conveniente. Incluso nella suite di 30 software aziendali di Zoho, Zoho Desk ti consente di mettere il servizio clienti al centro della tua azienda.

Caratteristiche di Zoho Desk

  • Chat / Messaggistica
  • Comunicazione multi-canale
  • Comunicazioni in batch
  • Comunicazioni su richiesta
  • Contenuti interattivi
  • Contenuti video
  • Distribuzione di e-mail
  • Gestione dei contenuti
  • Gestione dei modelli
  • Gestione delle funzioni di stampa
  • Personalizzazione
  • Analisi dati
  • Contenuti video
  • Diffusione dei contenuti
  • Gestione delle community
  • Gestione delle comunicazioni
  • Gestione delle perdite di clienti
  • Live Chat
  • Ludicizzazione
  • Raccolta di feedback
  • Activity/News Feed
  • Chat / Messaggistica
  • Condivisione di documenti
  • Gestione dei calendari
  • Gestione delle attività
  • Notifiche push
  • Ricerca
  • Sondaggi e feedback
  • Thread di discussione
  • Videoconferenze
  • Archiviazione di documenti
  • Avvisi / Allarme crescente
  • Branding personalizzabile
  • Chat in tempo reale
  • Comunicazione multi-canale
  • Gestione dei biglietti
  • Gestione dell'accordo sul livello di servizio (SLA)
  • Gestione della knowledge base
  • Gestione delle risorse IT
  • Instradamento automatico
  • Integrazione di e-mail
  • Monitoraggio della rete
  • Portale self-service
  • Tracciamento delle interazioni
  • Cataloging/Categorization
  • Collaborazione
  • Decision Tree
  • Forum di discussione
  • Gestione dei contenuti
  • Gestione della knowledge base
  • Portale self-service
  • Ricerca del testo completo
  • Assistente virtuale
  • Avvisi / Allarme crescente
  • Gestione appuntamenti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione della posta elettronica
  • Gestione delle code
  • Gestione di call center
  • Integrazione di social media
  • Knowledge Base
  • Live Chat
  • Parametri prestazionali
  • Portale self-service
  • Sondaggi e feedback
  • CRM
  • Controllo ore e spese
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Generazione di proposte
  • Gestione dei preventivi
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del portafoglio
  • Gestione delle risorse
  • Gestione di documenti
  • Portale clienti
  • Strumenti collaborativi
  • Call Scripting
  • Call center con servizi di chiamata in entrata (inbound)
  • Call center con servizi di chiamata in uscita (outbound)
  • Call center misto
  • Chat in tempo reale
  • Creazione di report/analisi
  • Gestione dell'escalation
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle code
  • Registrazione chiamata
  • Registrazione delle chiamate
  • Risposta vocale interattiva
  • Selezione manuale dei numeri di telefono
  • Selezione predittiva dei numeri di telefono
  • Selezione progressiva dei numeri di telefono
  • Analisi acquisizioni / perdite
  • Coinvolgimento dei clienti
  • Gestione conti
  • Gestione del ciclo di vita del cliente
  • Gestione delle comunicazioni
  • Gestione delle entrate
  • Inserimento aziendale
  • Notifiche account
  • Usage Tracking/Analytics
  • Valutazione delle condizioni di salute
  • Analisi dati
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi di testo
  • Analisi predittiva
  • Dashboard
  • Gestione dei feedback
  • Gestione delle conoscenze
  • Raccolta dati multi-canale
  • Segmentazione della clientela
  • Survey/Poll Management
  • Classificazione dei reclami
  • Gestione dei feedback
  • Gestione dei moduli
  • Gestione dei sondaggi
  • Gestione della garanzia di qualità
  • Gestione di casi
  • Misure correttive (CAPA)
  • Monitoraggio dei social media
  • Monitoraggio delle lamentele dei clienti
  • Portale self-service
  • Ricerca del percorso migliore
  • Rilevamento di problemi
  • Collaborazione
  • Creazione di roadmap strategiche per i prodotti
  • Gestione dei requisiti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione del rilascio
  • Gestione delle risorse
  • Gestione di idee
  • Monitoraggio di attività e progressi
  • Prioritizzazione
  • Raccolta di feedback
  • Dashboard
  • Definizione del piano di risoluzione dei problemi
  • Gestione dei progetti
  • Gestione dell'escalation
  • Gestione della knowledge base
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle mansioni
  • Problemi ricorrenti
  • Verifica dei problemi
  • Branding personalizzabile
  • Chat proattiva
  • Condivisione dello schermo
  • Integrazione di terzi
  • Modulo offline
  • Monitoraggio degli utenti di siti web
  • Profilazione geografica (geotargeting)
  • Risposte predefinite
  • Trasferimento/Instradamento

Le recensioni più dettagliate su Zoho Desk

Awesome Software

Data della recensione: 22/7/2018
Utente Verificato
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione 
Fonte: GetApp
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: Magnificent Software. Simplicity is under the most favorable conditions . The effortlessness to designing the product. Awesome method for working at the interface. Following of the ticket and the acceleration framework enables the organization to track and deal with the client issues on time . Zoho Desk is a help work area stage that enables organizations to convey top quality client support to their customers with instruments that expansion operator profitability and examination and reports that empower supervisors to discover enter issues in specialist exhibitions so they can enhance their administration also settle on keen business choices. Clients can likewise profit by Zoho Desk as the product enables them to discover convenient and important help without going too far. With Zoho Desk, organizations furnish their help groups with the best devices, various help channels, and assignment computerization so they can convey brisk and responsive help to their customers. This assistance work area stage assembles representatives from different divisions and engage them to give their clients an extremely brought together client benefit involvement. This administration totally supplanted the method of association with email, telephone calls, visits, informal communication stages on a solitary stage. This totally disentangles the way toward getting a demand for client bolster, due to this we have turned out to be speedier to serve our clients. What's more, clients can gather tickets in their local dialects, since such an open door is available. Incorporation Zoho Desk with Zoho CRM was a standout amongst other things that we finished for the current year. Reconciliation was speedy and effortlessly. Two administrations are just made for each other and have great reconciliation. The help group is basically incredible. Much obliged to all the folks who helped us with incorporation and did everything in the most brief conceivable time. Coincidentally, they are neighborly and active - it's pleasant to manage the expert.

Inconvenienti: Being quite a while client ,I haven't had any genuine doubts with Zoho Desk. Still couple of isssues are here . Ticket can't be copied, dynamic fields are not made yet so you can not discrete or shroud fields relying upon the specialist/ticket needs. We have not exactly made sense of how to sort everything like we were in our old framework. It is awesome to rearrange arranging capacities to evacuate spam. It would likewise be decent if the designers included programmed arranging of spam. A few associates grumbled that the interpretation into different dialects isn't great. We utilize the English form, so we don't have such issues. There are a couple of things around detailing that still need taking a shot at, my primary complain being 'business hours'. You can set up business hours (the long periods of the day/week you're open as a business) anyway when you attempt and report in view of this control, it doesn't work… So we have a report for normal and aggregate reaction times however it incorporates over-night and end of the week's into these numbers influencing it to seem as though we are extremely moderate at reacting!

Great on its own, OUTSTANDING when synced with Zoho CRM

Data della recensione: 23/7/2019
Peter F.
Co-Owner
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: The integration with Zoho CRM is game-changing. It's so simple to set up and gives our Sales + Customer Service teams complete transparency into what the other is doing. It's really intuitive — of all the Zoho apps, Desk is the best for ease-of-use and straightforward UI. I like it even more than Zendesk. Powerful automation features. Love the customer portal + knowledge base, we use it every day. Nice little features like snippets or copy-pasting knowledge base articles mean that ticket response is a breeze.

Inconvenienti: Sometimes some of the default email templates can be a little bit funky, but that was an easy fix.

Excellent CRM software with clean interface

Data della recensione: 19/6/2018
Neha T.
Tax Consultant
Consulenza manageriale, 10.001+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
Fonte: GetApp
4/5
Nel complesso
3 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
3 / 5
Assistenza clienti
4 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: What I like the most is that it really is very intuitive and easy to use. It helps to control the tracking of every ticket in a easy way. Also one can import its customers without any problem. It has many other tools that can be useful regardless the item which company is using on day to day basis. It can start a live chat with the user and can go straight creating a ticket from this internment. Ticket tracking and escalation matrix enables company to track and manages customer complaints on time.

Inconvenienti: This doesn’t come in language other than English, making a little more complicated. Tickets generated cannot be duplicated. Information cannot be customized/ sorted on multiple parameters It does not allow modifying the name of the company in the structure, after it has been created, which does not allow modifying the name of the same in the configuration of the emails.
It does not allow to place field to attach files in the advanced web form.
It does not allow adding or deleting fields in the response widget, they remain the same predefined for all cases.

Basic but functional

Data della recensione: 14/11/2018
Joel B.
IT Specialist
Proprietà immobiliari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
Assistenza clienti
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Aside from a few odd issues (mentioned previously) Zoho Desk does its job well. I wouldn't call the software outstanding by any means, but it doesn't get in the way of my job.

Vantaggi: Important functions are where they need to be, and not hidden beneath submenus of submenus. The site is responsive, and I haven't encountered any major bugs.

Inconvenienti: Zoho Desk acts normal when a user submits a ticket via email, but when I have to make one myself it starts acting somewhat strange. First, you need a contact assigned to the ticket. Reasonable enough, but the contact list is always empty. However, entering the user's email address will produce a prompt stating that there's already a contact with that address. Auto-filling a user's info this way is (as far as I know) the only way to properly assign a ticket to a user in Zoho Desk. Once the ticket's created, there's no way to tell if it was made by the help desk or if it was submitted by the user. Since most of our tickets are submitted, this can result in some confusion when I have to make one myself and my co-worker assumes that the user wrote it. Lastly, settings can be a bit confusing to navigate. I don't have to use them often, but it takes some feeling around to find what I need.

Easy to use, but not enough features

Data della recensione: 3/7/2018
Leonard J.
Technical Support
Contabilità, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
Fonte: GetApp
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
3 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
3 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: Zoho Help desk is easy to use and it has a nice search feature for going through your tickets. You're able to see other employees looking at your tickets and you're able to make comments on the fly. Its very basic and you can create different ticket systems for your clients as well. I found that Zoho was the easiest help desk service I have used to date. I would also like to add that Vault is a great password feature if you use Help Desk. They work with each other very well.

Inconvenienti: There are not a lot of features with Help Desk except creating tickets. Zoho has a plethora of options and apps available, but you'll have to use these services independently of the other. You aren't combining your time spent, your deducted hours spent on a project, and you can't classify something under a particular client unless you make an entire section for that client. I find it hard to manage if you have more than 20 different clients because it sums everything together. Its easy to use if you're company is smaller.

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