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Cos'è Qwaiting?

Qwaiting: un software di gestione delle code che aiuta gli utenti a pianificare tutti gli appuntamenti in un unico posto. Notifiche e avvisi personalizzati verranno inviati agli utenti in attesa in coda per informarli della disponibilità del servizio richiesto. Il software genererà un ticket con i dettagli completi del servizio che l'utente utilizzerà. Il software mostrerà il numero di clienti in attesa, la lunghezza della coda e la segnaletica digitale completa.

Chi utilizza Qwaiting?

#Ospedali #Banche #Istituti di istruzione #Alimenti e bevande #Immigrazione #Cliniche #Settore pubblico

Qwaiting Software - 1
Qwaiting Software - 2
Qwaiting Software - 3
Qwaiting Software - 4
Qwaiting Software - 5

Hai dubbi su Qwaiting? Confrontalo con un'alternativa popolare

Qwaiting

Qwaiting

4,8 (16)
99,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
23
1
4,8 (16)
4,7 (16)
4,8 (16)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
35,95 €
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
40
3
4,8 (127)
4,6 (127)
4,8 (127)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
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Rilevamento di visitatori
Veris Welcome
Funzionalità più votate
Elenco di verifica
Gestione dei badge
Self Check-In/Check-Out

Recensioni su Qwaiting

Punteggio medio

Nel complesso
4,8
Facilità d'uso
4,8
Servizio clienti
4,8
Caratteristiche
4,8
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
88%
4
6%
2
6%
Mirjalol
Mirjalol
Finance officer (Uzbekistan)
Utente LinkedIn Verificato
Gestione formativa, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

We've sorted out the massive queues

5,0 anno scorso

Commenti: Excellent

Aspetti positivi:

Simplicity and customer service, we have deployed the service without no problem just in few hours.

Aspetti negativi:

Pricing is a bit high, it is quite impossible for an annual subscription (if you are in social sphere)

Risposta di Shrivra

anno scorso

Thank you for your valuable feedback

Mohammad
Site Manager (Singapore)
Salute, benessere e fitness, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Gr8 interface

5,0 anno scorso

Aspetti positivi:

The ease of downlaoding day to day reports

Aspetti negativi:

The interface can be a bit better.. especially with the transfering of queue number from one stations to another.

Risposta di Shrivra

anno scorso

Thank you for your valuable feedback

Jose
Administrative Assistant (Filippine)
Amministrazione pubblica, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

An excellent and readily available tool.

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: The system is straightforward to use and simple to deploy.

Aspetti positivi:

The interface is user-friendly, easily accessible, and highly beneficial for daily tasks. It was beneficial having free trial period to thoroughly evaluate the system.

Aspetti negativi:

The pricing is relatively high, making an annual subscription quite challenging to afford.

Stephane
Digital agent (Gabon)
Servizi bancari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Review SFE

2,0 anno scorso

Commenti: Easy to use and no extra effor. The customer service is super. But make sure to make available other option (sms, voice, feedback...)

Aspetti positivi:

Customer service is available and open to solve issue when extremely needed

Aspetti negativi:

No human voice number caller , no french translation, additionals are features a overcharged.

Airee
SITE MANAGER (Singapore)
Salute, benessere e fitness, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

QMS

5,0 anno scorso

Commenti: i feel the app need updates as and when, to fix the bug issues

Aspetti positivi:

I like abt QMS, is the way the app set up for easy to use.

Aspetti negativi:

sometime JAM, and cannot print via the printer soetting, and sometimes lost of connection. but able to rectrify

Risposta di Shrivra

anno scorso

Thank you for your valuable feedback

ZHI HAO
Customer Service Manager (Singapore)
Settore automobilistico, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

User Friendly Qwaiting

5,0 anno scorso

Commenti: Excellent. Have been using Qwaiting for awhile. Is easy to use.

Aspetti positivi:

Customized template for the q system. User Friendly

Aspetti negativi:

Have been using Qwaiting for awhile, everyrhing seem to be all good.

Risposta di Shrivra

anno scorso

Thank you for your valuable feedback

Alonzo
IT Engineer (Arabia Saudita)
Ospedali e sistemi sanitari, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

The Qwaiting's functionalities and value

5,0 2 anni fa

Commenti: Overall, we are solving the redundant processes of our daily operations with Qwaiting by making accurate and advised decisions in the business from the reports and monitoring that it provides.

Aspetti positivi:

The feature I liked the most regarding Qwaiting is the integrations between the company Health Information System's booking appointments that decreases wait time patients to get attended by the customer service.

Aspetti negativi:

With a system such as Qwaiting there is not much to hate. But the only feature to improve would be the access control of users that require more tweaking.

Risposta di Shrivra

anno scorso

Thank you for your valuable feedback

sarah
senior executive (Malaysia)
Gestione formativa, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

satisfactory

5,0 anno scorso

Commenti: help to enhance customer waiting experience

Aspetti positivi:

user friendly interface. easy access and very helpful in daily work

Aspetti negativi:

admin setting too complicated and many to set

Risposta di Shrivra

anno scorso

Thank you for your valuable feedback

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Servizi di informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Excellent support! Excellent Application. I feel very happy to buy this product.

5,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

Very Fast & efficient. The notification system is the thing I like. Apart from that I am also impressed with the dashboard

Risposta di Shrivra

anno scorso

Thank you for your valuable feedback

Abd El Nasser
Abd El Nasser
pm (Egitto)
Utente LinkedIn Verificato
Organizzazione eventi, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

very good

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

everything and the easy of the application and user friendly

Aspetti negativi:

no thing every thing goes smooth and easy

Risposta di Shrivra

anno scorso

Thank you for your valuable feedback

Luis
Innovation officer (Messico)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Good Simple Powefull Solution

5,0 2 anni fa

Commenti: Good Solution

Aspetti positivi:

Ease of useGood supportPlatform flexibility

Aspetti negativi:

Sometimes you need to check on settings, reporting inly work for one branch…

Risposta di Shrivra

anno scorso

Thank you for your valuable feedback

Peter
Consultant (Kenya)
Ospedali e sistemi sanitari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Efficient Hospital process

5,0 2 anni fa

Commenti: Efficiency in terms of managing patients queue

Aspetti positivi:

Support follow up and its efficiency in controlling a Queue

Aspetti negativi:

Please work on the VIP/Emergency token where by when VIP or Emergency patients are pushed they can skip the Queu and be a priorityAnd also if a patient gets lost any department can activate the same token and He/she continues with it since hospital is big

Risposta di Shrivra

anno scorso

Thank you for your valuable feedback

Ifedara
IT (Nigeria)
Ospedali e sistemi sanitari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Simple Queue Management Solution

4,0 anno scorso

Aspetti positivi:

I sincereley like the ease of deployment. There was no need to buy additional hardware before getting the solution up and running.

Aspetti negativi:

Somoetimes accessing from my location can be very slow even with good internet, Kinly improve this.

Nikkolo Paulo
School Principal (Filippine)
Gestione formativa, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

User friendly queueing system!

5,0 2 anni fa

Commenti: It makes our school operations smooth and organized.

Aspetti positivi:

This is user-friendly and easier to go over.

Aspetti negativi:

May the printing set up for the ticket can still be improved on.

Risposta di Shrivra

anno scorso

Thank you for your valuable feedback

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Ospedali e sistemi sanitari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

QWaiting - Wait no more for the Queuing system you need!

5,0 2 anni fa

Commenti: Must have queuing software!

Aspetti positivi:

It's very easy to deploy, very intuitive and serves just about everything you need to organize your facility.

Aspetti negativi:

Menu might be tricky to navigate. Hard to find things you're looking for.

Risposta di Shrivra

anno scorso

Thank you for your valuable feedback

Karim
MD (Spagna)
Consulenza manageriale, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great solutio

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Ease of use and customisation capabilities. Support is also great.

Aspetti negativi:

There is room to improve the UI further, i think.

Risposta di Shrivra

anno scorso

Thank you for your valuable feedback