Chi utilizza DoTimely?

Imprese che necessitano di soluzioni per la pianificazione degli appuntamenti e la fatturazione. DoTimely comprende creazione di report dettagliati, gestione dei clienti, app mobili native per il monitoraggio degli appuntamenti e altro ancora.

Cos'è DoTimely?

Questo produttore si concentra sull'automazione delle attività e sul risparmio di tempo per consentire agli utenti di concentrarsi su altri aspetti importanti delle proprie imprese o delle proprie vite personali. DoTimely mette a disposizione un completo set di strumenti per la pianificazione, la fatturazione, i pagamenti e la gestione di clienti e personale che continuano a migliorare con aggiornamenti regolari. Inizia a usarlo e riprendi il controllo del tuo tempo.

Dettagli su DoTimely

DoTimely

https://dotimely.com

Fondata nel 2017

Panoramica dei prezzi di DoTimely

DoTimely dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di DoTimely è disponibile a partire da 0,25 USD/mese.

Prezzo di partenza

0,25 USD/mese

Versione gratuita

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Di persona

Documentazione

Assistenza

Online

Caratteristiche di DoTimely

Software per FSM
Accesso da dispositivi mobili
Database contatti
Fatturazione e contabilizzazione
Firma elettronica
Gestione degli ordini di lavoro
Gestione dell'inventario
Gestione delle spedizioni
Gestione di contratti
Monitoraggio della cronologia dei servizi
Monitoraggio ore online
Preventivi/Stime
Programmazione
Ricerca del percorso migliore
Riscossione di pagamenti per servizi esterni
Appuntamenti ricorrenti
Elaborazione di carte di credito
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione dei clienti
Gestione del personale
Gestione di chiavi
Portale dei clienti
Programmazione
Registrazione ingressi/uscite con GPS
Accesso da dispositivi mobili
Appuntamenti ricorrenti
Database clienti
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione degli ordini di lavoro
Gestione del lavoro
Gestione delle spedizioni
Monitoraggio della cronologia dei servizi
Preventivi/Stime
Programmazione
Ricerca del percorso migliore
Accesso da dispositivi mobili
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione del personale
Gestione della clientela
Gestione delle apparecchiature
Gestione delle spedizioni
Gestione di contratti
Preventivi/Stime
Programmazione
Ricerca del percorso migliore
Avvisi/Notifiche
Gestione delle prenotazioni di camere
Pianificazione automatica
Pianificazione del personale
Pianificazione delle lezioni
Pianificazione delle risorse
Pianificazione di gruppi
Pianificazione in tempo reale
Programmazione appuntamenti
Programmazione di infrastrutture
Sistema multi-locale
Controllo degli orari di lavoro
Elaborazione di pagamenti
Fatturazione e contabilizzazione
Firma elettronica
Gestione degli ordini di lavoro
Gestione dell'inventario
Gestione delle spedizioni
Pagamenti tramite cellulare
Preventivi / Stime
Allenamenti sportivi
Assegnazione di tutor/coach
Coaching per imprenditori
Definizione degli obiettivi e monitoraggio dei progressi
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione dei clienti
Gestione di programmi
Life Coaching
Monitoraggio dei progressi
Programmazione appuntamenti

Recensioni su DoTimely

Stai visualizzando 5 di 71 recensioni

Nel complesso
4,7/5
Facilità d'uso
4,7/5
Servizio clienti
4,8/5
Caratteristiche
4,5/5
Rapporto qualità-prezzo
4,9/5
Marissa L.
Owner
Medicina veterinaria, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 21/1/2020

"DoTimely is the best!"

Vantaggi: ease of use, customer service, all in one for my small business

Inconvenienti: there are some features that can only be done on web vs app. On the go this can sometimes be a challenge but i know the team is working on it.

Risposta del fornitore

da DoTimely il giorno 10/2/2020

Hi Marissa,
Your feedback means a lot to us. Thanks

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 21/1/2020
Candice W.
Owner
Servizi ai consumatori, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 31/10/2019

"Fantastic software!!"

Commenti: This software has made my life 100 times easier. It just streamlines everything and brings it all into the same place. Such a great experience for such a great cost.

Vantaggi: It is so easy to use and fully customizable for whatever you need it for. I've created so much variation in the system and my clients and employees all find it so easy. The report cards are fantastic and give a since of security to my clients. The customer service is absolutely wonderful! I've never had to wait for very long to get a response and they work out any issues very quickly!

Inconvenienti: It does glitch every now and then and it will drain your battery life, but so does every other software out there haha.

Risposta del fornitore

da DoTimely il giorno 11/1/2020

Hi Candice,
Your feedback is much appreciated.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 31/10/2019
Ted T.
Owner
Servizi ai consumatori, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    2/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    1/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    2/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/5/2020

"Please read to save yourself a headache."

Commenti: Speaking with the company from the start they were agreeable and excited. I paid for them to import our customers, which then had be be re-done by an employee as it wasn't accurately transcribed. After months of speaking with them they seem to believe that the major draw is online requests and cancellations. Which was something that appealed to me. The functionality to my team just didn't pan out. The lay out of the app is different for each OS, so training people couldn't be homogenized, they had no ability to help when there was no connectivity, and no way to not have it be a data hog in the field. It also saps batteries forcing some staff to carry field chargers as phones couldn't last an entire shift. They made a LOT of promises as to what they could do, and said it could all be customized for a fee. What they don't state is that anything you pay for they can then offer to your competition at no charge. Essentially anyone using this app is helping the company evolve to the needs of the client on the clients dime. Lastly I don't think anyone at the company (definitely no one KI spoke with over the 3 months we were assessing the software had any experience in the field of dog walking / pet sitting. The answer most gotten when we would reach out was "we'll look into it" and "that is how it works" without addressing the need, or acknowledging it with a a flippant answer. This software may be useful to an individual contributor, but not a team effort, it falls .

Vantaggi: The functions it does have mostly run smoothly.

Inconvenienti: The app is a data hog that has to constantly be connected. If your customer is in an apartment complex that doesn't have connectivity your blind. No access to notes or instructions. If you have a employee with limited data it isn't usable. You have to use a work around if you have future appointments that you have to schedule but aren't' placing on a team member immediately. They want to force people to be paid commision vs an hourly rate.

Risposta del fornitore

da DoTimely il giorno 26/5/2020

We regularly provide features to improve the software for our customers. There are items that are incorrectly stated. We did not charge for importing the data. In fact, the account was billed for only a single month over many months. We provided data template and imported custom data free of charge. Our support conducted number of training sessions and were available in person to answer the questions.
Software customization for fee is an optional benefit to our users. It is not feasible for us to build features for free that no other user is asking for. With no contract plans, the ask to invest thousands in development which we may never be able to recoup is not fair.
Our customer service team is very responsive to resolve issues but they cannot respond quickly to complex feature ask which need cross team analysis.
Large teams are using DoTimely successfully and it may not be a good fit for your processes. We hope as new features are added, the system meets your future needs.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/5/2020
Jeanne T.
Owner
Servizi ai consumatori, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/3/2020

"Amazing software for running my business "

Commenti: Amazing!! DoTimely has helped me to grow my business. The DoTimely team is very quick to respond when I have any issues and were so great getting me started on the app. I am so happy I chose this company to help me manage my business. The product is great for my team and the customers/. Easy to use!

Vantaggi: It is very easy to communicate with my customers and staff in one place. I can make changes to the schedule and update customer information quickly and easily so all of the team is up to date! The app saves me so much time so I can spend more time growing my business and building relationships with the customers. Being able to invoice my customers and create paystubs has also save me time and money.

Inconvenienti: I would like to see my profit on this app with the invoices and pay stubs.

Risposta del fornitore

da DoTimely il giorno 22/3/2020

Jeanne,
We are happy to hear you are enjoying using DoTimely. We appreciate you as our customer.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/3/2020
Betzy S.
Pet sitter/Owner
Servizi alla persona e alla famiglia, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/7/2019

"Highly recommended!"

Vantaggi: How budget friendly it is especially for a small business owner like myself. I also love the customer service

Inconvenienti: There are still new things to come, so it's still in developing process it seems, but honestly I don't mind at all, and I really like that they seem to take into consideration any feedbacks from their customers; I really am very happy with this software!

Risposta del fornitore

da DoTimely il giorno 22/7/2019

Hi Betzy,
Thanks for your feedback. We really appreciate it.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/7/2019