Square for Retail

Square for Retail

da Square

Chi utilizza questo software?

Whether you sell online or in store, Square for Retail can work for SMB to Mid Market businesses from wine to apparel and more.

Valutazioni medie

273 recensioni
  • Nel complesso 4.7/5
  • Facilità d'uso 4.7/5
  • Servizio clienti 4.4/5
  • Caratteristiche 4.5/5
  • Rapporto qualità-prezzo 4.6/5

Dettagli del prodotto

  • Prezzo di partenza 60,00 USD/mese
  • Dettagli sul prezzo $60 per location/ month. $20 per additional location.
  • Versione gratuita
  • Prova gratuita
  • Implementazione Cloud, SaaS, Web
    Dispositivi mobili - iOS nativo
  • Formazione Documentazione
  • Assistenza Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • Square
  • https://squareup.com/

Informazioni su Square for Retail

Square for Retail has all the tools you need for smooth selling with software, hardware, and payments built just for retailers. Sell in store and online seamlessly with an integrated online store. Ring up a sale in seconds with our easy-to-use iPad POS. Track and transfer multi-location inventory and understand your profit margin. Manage your employees with timecards. Add inventory from your POS and instantly create customer profiles. Generate and print barcode labels. Get started free.

Caratteristiche di Square for Retail

  • Check-in/Check-out
  • Codici SKU/UPC
  • Codici a barre/RFID
  • Formulazione di previsioni
  • Gestione degli articoli
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione nuovi ordini
  • Monitoraggio dei costi
  • Monitoraggio dell'inventario
  • Ottimizzazione dell'inventario
  • Rilevamento di numeri di serie
  • Assistenza al programma di fidelizzazione
  • Autorizzazioni di accesso per utenti
  • E-commerce
  • Gestione degli sconti
  • Gestione dei buoni regalo
  • Gestione dei prezzi
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle commissioni
  • Monitoraggio dei resi
  • Monitoraggio delle vendite
  • Scansione di codici a barre
  • Terminale di cassa per bar
  • Terminale di cassa per ristoranti
  • Assistenza al programma di fidelizzazione
  • E-commerce
  • Gestione degli sconti
  • Gestione dei buoni regalo
  • Gestione dei prezzi
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle commissioni
  • Monitoraggio dei resi
  • Monitoraggio delle vendite
  • Scansione di codici a barre
  • Touchscreen
  • Evasione di ordini
  • Gestione cataloghi
  • Gestione degli ordini arretrati
  • Gestione dei resi
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle spedizioni
  • Gestione di ordini speciali
  • Inserimento ordini
  • Monitoraggio degli ordini
  • Ordini ricorrenti
  • CRM
  • Creazione di report/analisi
  • E-commerce
  • Email Marketing
  • Gestione degli ordini
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione dei resi
  • Gestione del personale
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione delle merci
  • Ordine per corrispondenza
  • Programma di fidelizzazione
  • Sistema multi-locale
  • Gestione del carburante
  • Gestione del personale
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione di lotterie
  • Gestione di negozi al dettaglio
  • Gestione di negozi di gastronomia e ristoranti
  • Listino prezzi
  • Multi-Store
  • Programma di fidelizzazione
  • Singolo store
  • Terminale di cassa per supermercati
  • Terminali di cassa di stazioni di servizio
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione degli ordini
  • Gestione dei barili
  • Gestione dei vigneti
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle cantine
  • Gestione di wine club
  • Monitoraggio della produzione
  • Punto di vendita
  • Codici a barre/RFID
  • Etichette di ricezione
  • Etichette di spedizione
  • Etichette personalizzabili
  • Generazione di codici a barre
  • Gestione dell'inventario
  • Modelli di etichette
  • Rilevamento di numeri di serie
  • Scansione di codici a barre
  • Conteggio dei gambi
  • Gestione degli ordini
  • Monitoraggio della produzione
  • Monitoraggio delle consegne
  • Profili conti clienti personalizzati
  • Stampa automatizzata di schede
  • Database clienti
  • Evasione di ordini
  • Gestione degli ordini
  • Gestione degli ordini arretrati
  • Gestione del magazzino
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle spedizioni
  • Inserimento ordini da remoto
  • Inserimento ordini in tempo reale
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Assemblaggio di componenti (kitting)
  • Avvisi/Notifiche
  • Creazione di report/analisi
  • Formulazione di previsioni
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione del magazzino
  • Gestione multi-canale
  • Gestione nuovi ordini
  • Gestione scorte di produzione
  • Gestione stock commercianti al dettaglio
  • Identificazione del prodotto
  • Ottimizzazione dell'inventario
  • Firma elettronica
  • Gestione degli sconti
  • Gestione dei buoni regalo
  • Gestione dei resi
  • Gestione delle commissioni
  • Profili conti clienti personalizzati
  • Programma di fidelizzazione
  • Punto di vendita al dettaglio
  • Scansione di codici a barre
  • Sistema multi-locale
  • Terminale di cassa per ristoranti
  • integrazione e-commerce
  • Acquisti
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione cataloghi
  • Gestione degli ordini
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei materiali
  • Gestione dei prodotti
  • Gestione dei resi
  • Gestione del magazzino
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della catena logistica
  • Gestione della produzione
  • Gestione delle spedizioni
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione dei resi
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della clientela

Le recensioni più dettagliate su Square for Retail

Fantastic!

Data della recensione: 17/11/2019
Shawn B.
Small Business Owner
Vendita al dettaglio, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: I have been using this register for sometime now. I use it for all my transactions and even take it with me for fairs and markets. I do all my inventory with it and the barcode scanner it’s simple. I have low inventory alerts set up to remind me to reorder products. You can create a personalized customer file for each customer and track their sales. I have square loyalty which lets you set up a customer loyalty program to reward regular customers.

Vantaggi: I love how it’s so easy to use and very user friendly. I have the Square Register which has a large screen for me and a small screen in the front for the customers transaction. It is easy to add inventory by name and barcode with the barcode scanner. You can set up alerts, and I can still use it for cash transactions. I have the cash drawer accessory so it opens as soon as soon as you complete cash sale. It is basically a very advanced and convenient cash register that isn’t large and bulky.

Inconvenienti: The price is a little steep for small businesses. You can get the system that requires an iPad but I didn’t see the point. If you don’t have an iPad you have to purchase that in addition. I settled for the standalone register.

A Useful Solution for your eCommerce Needs

Data della recensione: 22/8/2019
David Y.
Editor and Marketer
Editoria, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
4/5
Facilità d'uso
4/5
Caratteristiche e funzionalità
4/5
Assistenza clienti
4/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Overall I am pleased with Square because, for my business at least, it covers most of my needs. Set up could not be easier. Simply log-in to the application and begin creating store items. You can even allocate a low inventory alert so that you will always know if your inventory supplies are dwindling. It's very easy to assign a bank account to Square and the approval process, unlike some eCommerce providers, is almost instantaneous. Setting up the seller page is also easy and Square offers a variety of templates to choose from. No programming knowledge is needed and the page is largely WYSIWYG, so there are no surprises. The site displays well across PCs, tables, and phones.

Vantaggi: Square for Retail enables you to easily create an online eCommerce store, list your products, and sell them. It's quite simple to use, and this is perhaps what is the best reason to use Square. It is particularly useful for small businesses trying to build sales via social media and other online avenues. At the same time, it is useful for brick-and-mortar stores as well. While I use it for online sales, several of my colleagues use Square in their stores.

Inconvenienti: A big drawback is that Square (as of the writing of this review) is unable to process payments from outside the United States. Thus, if you anticipate worldwide sales, Square may not be the best solution for your business. A second drawback is that it can be difficult to reach a live customer service representative. Unlike most companies, in which one simply phones in for service, Square requires that you first create a trouble ticket (at which point you will be assigned a case number). You then use the case number when phoning customer service. It's not horrible but in today's business world it's kind of annoying and time consuming. Square also lacks live online help, which is another downside.

Square Retail works great but the customer service is terrible

Data della recensione: 17/1/2020
Caleb H.
Owner
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
3/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
1/5
Assistenza clienti
4/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Overall it has been a great tool and finding a better solution has been tough. I have checked numerous POS systems and I end up just staying with square. I wish they would update there new register system like the retail app. I also wish they had better customer service. Without fail every time I have contacted square they say they will have to look further into the situation and contact me back but they never do. It has happen every time I have contacted square.

Vantaggi: The software is great to do all transactions, returns and exchanges. I like the fact that it prints a barcode at the bottom of the receipt so when a customer comes back for a return we just scan the bottom of the receipt and the transaction pops right up.

Inconvenienti: I end up getting the new square register in hope that it would act just like the retail app for the Ipad. The fact is that square won't update the new register. It has no exchange option like the Ipad app does and you end up needing to set up both the Ipad and register. Square has known about this issue for years now. You can see the complaints on the square forum page. Square also does not have a spot for barcodes so you end up having to put your barcodes in the sku spots. The loyalty point system also has some problems. When you do a return it doesn't automatically take points back from the customer account.

Perfect On-the-Go Payment Solution!

Data della recensione: 18/11/2019
Coree C.
Fashion Retailer
Vendita al dettaglio, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: When I first began using Square, it was simply for fundraisers. My husband and I would participate in events, and we would allow patrons to make donations to the charity we were fundraising for. Now, as I begin designing my online store for home decor and crafts that I sell, there was no guessing on where I would have my store set up. Square has truly made it that easy to work with, that I suggest using them to everyone I know!

Vantaggi: I absolutely LOVE the ease of use of Square! The app allows you to literally set up your shop in mere minutes, and then allows you to input your products with prices for an easy tap to add it to your customer's cart. I especially love the Square business card that holds all my funds, which makes keeping business money separate from family funds so much easier!

Inconvenienti: I honestly cannot think of anything that I do not love about this software. It is designed in a way that allows even the least techy person to set up their store and products, and go through a checkout seamlessly.

Less features than free version

Data della recensione: 28/4/2017
Utente Verificato
Consultant
Ospedali e sistemi sanitari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione 
Fonte: GetApp
1/5
Nel complesso
1/5
Facilità d'uso
2/5
Caratteristiche e funzionalità
1/5
Assistenza clienti
1/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: The new inventory management could have been a great feature. However, it eliminates the ability to enter inventory manually. It has the ability to process returns, however eliminates the ability to use other functions available in the free version.

Inconvenienti: The retail version has less features than the free version. Inventory can only be uploaded and can not be entered manually. The upload feature does include field matching, so it is a very, very laborious to convert from another system. Customer service is virtually non existent and not available on the weekends. We use have two square stands in our retail store. We love the current square system and were excited about the retail version and willing to pay the fee for both registers. We are looking for a more robust inventory system and POS and were excited about continuing with square. The new Square App does not come close to other POS systems . Very disappointing. I hope square improves this software before we select an alternative.

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