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Cos'è ROUTEE?

Routee ha sviluppato Waymore, una soluzione di Marketing Automation multicanale per le aziende, al fine di ridurre i costi digitali, aumentare i tassi di conversione, generare nuovi clienti potenziali e facilitare il cross-selling e l'up-selling. Scegliere Waymore significa:
Profilazione avanzata dei clienti per migliorare il tuo target
Automazione completa per risparmiare tempo e risorse
Soluzioni di comunicazione multicanale per raggiungere i tuoi clienti ovunque si trovino
Soluzioni di Marketing Automation personalizzate
Integrazione istantanea della piattaforma. Demo gratuita

Chi utilizza ROUTEE?

Offre comunicazioni omnicanale basate sul cloud alle aziende, indipendentemente dalle loro dimensioni, consentendo loro di raggiungere i propri clienti e aumentare le vendite.

ROUTEE Software - 1

Hai dubbi su ROUTEE? Confrontalo con un'alternativa popolare

ROUTEE

ROUTEE

4,0 (23)
10,60 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
155
10
4,0 (23)
3,9 (23)
4,4 (23)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
61,00 €
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
456
48
4,0 (925)
4,2 (925)
4,0 (925)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Bitrix24
Funzionalità più votate
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Gestione dei clienti
Prenotazioni online
Twilio
Funzionalità più votate
Instradamento delle chiamate
Invio di SMS di massa
Messaggistica via SMS
Thryv
Funzionalità più votate
Automazione del marketing
Fatturazione online
Integrazione di social media
Campaigner
Funzionalità più votate
Email Marketing
Gestione contatti
Gestione della posta elettronica
Textedly
Funzionalità più votate
Invio di SMS di massa
Messaggistica programmata
Personalizzazione dei messaggi
Mailchimp
Funzionalità più votate
Email Marketing
Gestione della posta elettronica
Gestione delle campagne e-mail
User.com
Funzionalità più votate
Automazione del marketing
Gestione contatti
Tracciamento delle interazioni
EQUP
Funzionalità più votate
Database contatti
Gestione contatti
Gestione delle campagne e-mail
Marketing 360
Funzionalità più votate
Analisi comportamentale
Gestione degli elenchi
Pagine di destinazione/Moduli web

Recensioni su ROUTEE

Punteggio medio

Nel complesso
4,0
Facilità d'uso
4,0
Servizio clienti
4,4
Caratteristiche
3,8
Rapporto qualità-prezzo
3,9

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
43%
4
43%
1
13%
Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Commercio all'ingrosso, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Eshop Owner Routee Review

4,0 6 anni fa

Commenti: 4 years of Routee usage. Few or none problems at all. Easy to use.

Aspetti positivi:

The loaded templates The option to send message to multiple people at once The custom sender ID (i put my business name) The good Routee customer service at Greece.

Aspetti negativi:

In the loaded templates, when you type between the loaded message, if you stop for 1 sec, the cursor goes to the end of text. This is discomforting, many time you go back and forth.

Tony
Software Developer (Malta)
Telecomunicazioni, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

One of the best SMS providers

4,0 4 anni fa

Commenti: I like Routee overall and will keep using it, at least for 'the-rest-of-the-world, but when I really need reliable messages, I prefer to deal with the mobile operators directly if possible.

Aspetti positivi:

The prices are the cheapest and most reliable I could find for the country I target the most (Malta, EU) but it seems pretty cheap and reliable for other countries as well. It is as close as you can get to integrating directly with the operator

Aspetti negativi:

On one occasion they promised a Direct route but in fact it was not. The messages to ported numbers were being lost and they said they fixed it after the fact but couldn't guarantee that it would not happen again. Support was fast but not enough for me to salvage the situation with my client.

Toni
CEO (Finlandia)
Servizi finanziari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Can't recommend

1,0 5 anni fa

Commenti: I was a satisfied user for several months but then suddenly Routee closed my account and did not let me export any my own data. They refused to provide/give me access to export my mailing lists or receipts.

Aspetti positivi:

Easy to use. Software backend looks good.

Aspetti negativi:

The attitude of customer service is really bad. They don't want to help at all.

Risposta di AMD Telecom

5 anni fa

We are very sorry to hear that. As you already discussed with our support team, Routee's policy is very strict when it comes to spam campaigns to ensure transparency and after our notice, you were fully refunded. At Routee we work 24/7 to provide a seamless and secure customer experience. Secure financial transactions and preventing spam campaigns to ensure the best possible deliverability are our top priorities. We operate with leading technologies designed with the aim of providing not only the best anti-fraud service on the market but also the possibility of continuously evolving the tools created to fight the main existing attack techniques. Our Security Operations Specialists conduct transactions and spam-rate monitoring for every client, and following notice, if a client does not comply with the company's policies, gets a full refund and we terminate their access.

jean christophe
Dirtector (Belgio)
Studi medici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

FINANCE DIRECTOR

5,0 5 anni fa

Commenti: reliable for sure.

Aspetti positivi:

Reliable in sending sms. it is very important in medical use.

Aspetti negativi:

some times complicated. campaigns. function copy paste one by one not avialable. obliged to put country code in one by one sms

Christos
Software Engineer (Grecia)
Software informatici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

SMS Feature

4,0 5 anni fa

Commenti: People in the Insurance Industry needs to communicate with customers every day about contracts expiration dates. ROUTEE system helped in automating sending SMS messages. Made it easy and cost-effective

Aspetti positivi:

Good Detailed Documentation and Examples

Aspetti negativi:

Examples did not Include VB.NET and some errors in JSON strings

Athanasios
Marketing Manager (Grecia)
Ambiente ed energie rinnovabili, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Routee sms gateway

5,0 5 anni fa

Commenti: positive. Definitely i recommend it

Aspetti positivi:

it support all providers of Greece and Bulgaria low prices premade messages for customers full history and delivery report

Aspetti negativi:

a bit complicated. Obviously the programmers don't have in mind the user but the functionality

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Simple but not simpler

5,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

The ease of use, the quality of services, the customer support and of course the low pricing.

Aspetti negativi:

Open source projects (clients, SDKs, tutorials, etc) - But they have perfect and easy to read documentation.

Dragana
Menager (Serbia)
Gestione formativa, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

BEST RECOMMENDATIONS

5,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

I have gained very inspiring experiences with this platform. It is so easy to use. It is very functional, efficient and takes great care to satisfy all users. It is now much easier to send emails. I like that even people without much experience can easily learn to use ROUTEE

Aspetti negativi:

I can't find any suggestion that I can say is not good for this platform

Danish
CEO (Pakistan)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

10/10 and A+ for ROUTEE

5,0 2 anni fa

Commenti: i give ROUTEE 10/10. Customer service great. I like ROUTEE overall

Aspetti positivi:

Ease to use. I love to use this software.

Aspetti negativi:

I'm using ROUTEE from last 2 year ,I notice few or none problem at all.

Mario
Manager (Bulgaria)
Ristoranti, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

The most user friendly platform

5,0 6 anni fa

Commenti: It has been a great time using the platform.

Aspetti positivi:

The platform is very well made and easy to use. The features are limitless and offer the end user a very good experience even for the non technical persons it is very simple.

Aspetti negativi:

Have not found any up to now, the creators are upgrading it very often adding better and better features.

Ana Isabel
CFO (Spagna)
Servizi ai consumatori, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Good Product

5,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

Routee is integrated in our system and sms are sent automatically

Aspetti negativi:

If you need to look for a specific sms sent is dificult to find it.

Hernan
CEO (Venezuela)
Telecomunicazioni, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

I was a local supplier in Venezuela for them.

4,0 5 anni fa

Commenti: Very good experience, I would definitely be your local supplier in Venezuela.

Aspetti positivi:

It is easy to use, communication is 100% online. Your support is excellent.

Aspetti negativi:

The only inconvenience I had was when they paid our outstanding bills. It took more than 3 months to pay them.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Computer e sicurezza della rete, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Easy to use

5,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

Makes my job easier and it is easy to use.

Aspetti negativi:

I would like to have more reports for my clients

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Editoria, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

SMS tool

5,0 6 anni fa

Commenti: Using it to remind customers of past due payments. Works well.

Aspetti positivi:

Preview feature helps you see and correct mistakes.

Aspetti negativi:

Group creation is a bit tricky to make, but you eventually get the hung of it.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Telecomunicazioni, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Easy to use

4,0 6 anni fa

Commenti: Excellent but for medium workload.

Aspetti positivi:

Extremely easy interface and business process workflow.

Aspetti negativi:

Lack of some important functionalities and features.

Mohammad
social job (Bangladesh)
Servizi finanziari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Routee Is a scammer site

1,0 3 anni fa

Aspetti negativi:

I also paid 8$, but 1 week ago but did not add it now. scammer routee. spam site.

Iota
Research (Grecia)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Value for money

4,0 6 anni fa

Commenti: Very good overall experience. Highly recommended.

Aspetti positivi:

Versatility Value for money Excellent customer service

Aspetti negativi:

I would prefer a more spartan GUI, but this is subjective.

José
Director (Colombia)
E-learning, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Cheap but does not work

1,0 3 anni fa

Commenti: Not free trial available
A real nightmare to activate an account
The SMS i tried after purchasing never arrived to destination
Support tickets not responded

Aspetti positivi:

Pricing looks great but it would be good if it worked

Aspetti negativi:

It does not work for sending SMS They do not respond support tickets

MINAS
PHARMACY (Grecia)
Industria farmaceutica, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great tool

4,0 5 anni fa

Commenti: It's a great tool with just a few points that could get better.

Aspetti positivi:

It has all kind of features, probably more than one uses, and it's operational for either small or big businessess

Aspetti negativi:

Its menu is a bit difficult to use when you are looking for a feature and it has some unecessary settings in some features that can be a problem

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great service & great value

5,0 6 anni fa

Commenti: Routee really helped my business grow and gave me control.

Aspetti positivi:

Easy of use and a great pack of features

Aspetti negativi:

I could not find anything worth mentioning

Joseph
Director (Kenya)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Routee Review

4,0 6 anni fa

Commenti: A short experience but so far so good

Aspetti positivi:

SMS delivery is instant to networks covered and delivery status help me know whether the sms was delivered or not for me to make informed decisions

Aspetti negativi:

There's no API to check to what network a number belongs for us to determine our SMS rates in advance before sending an SMS

Alexandros
CEO (Grecia)
Servizi di informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Satisfied user

4,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

Functionality, quality of services and simplicity

Aspetti negativi:

Nothing specifically. I am overall satisfied by the services provided

STEFANOS
Teacher (Grecia)
Gestione formativa, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Advantage and disadvantage

4,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

The customer service is very good and very helpful.

Aspetti negativi:

The functionality of platform. Some times isn't clear how to do something.