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Cos'è Repsly?

Repsly è l'unica soluzione per l'esecuzione delle strategie di vendita al dettaglio in grado di centralizzare i dati di vendita, osservazionali e rilevati in negozio dei marchi, collegando le attività in negozio con il loro impatto sulle vendite. Più di 1.000 team in oltre 80 paesi gestiscono l'esecuzione delle strategie e le vendite sul campo con Repsly.

Grazie a funzionalità come raccolta ordini, gestione dei contatti, gestione del territorio, creazione di report avanzata, scansione dei codici a barre e molto altro, Repsly aiuta il tuo team sul campo a raggiungere le massime prestazioni e a incrementare le vendite al dettaglio.

Chi utilizza Repsly?

Repsly è perfetto per i team che lavorano sul campo e visitano i clienti a intervalli regolari. Team che lavorano nell'industria alimentare e delle bevande, nella distribuzione, nella cosmesi e in molti altri settori scelgono Repsly.

Repsly Software - 1
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Repsly Software - 4
Repsly Software - 5

Hai dubbi su Repsly? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Repsly

Repsly

4,4 (123)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
56
19
4,5 (123)
4,4 (123)
4,5 (123)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
25,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
194
26
4,0 (18.308)
4,0 (18.308)
4,1 (18.308)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
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Monitoraggio dell'inventario
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Funzionalità più votate
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Recensioni su Repsly

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,5
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
4,4

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
46%
4
46%
3
7%
2
1%
Hagen
Hagen
VP Global Retail Development (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Beni di consumo, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

What did we do before Repsly?

5,0 3 anni fa

Commenti: We love Repsly. It has increased collaboration, execution, visibility, competition and overall productivity. After a month, you start asking "What did we do before Repsly"

Aspetti positivi:

The collaboration between our team did not exist prior to Repsly. We have 6 different regions with 6 different "group text" This caused major silos. After Repsly, reps from all over the world feed pics and information into 1 place. The messaging feature drives competition and peer recognition. Everyone stepped up their game after Repsly and productivity skyrocketed!

Aspetti negativi:

There are small improvements that can be made to any app. There are nuances to any app. We are happy with 99% of the functions of the app. The 1% is minor things we would prefer to be different based off our preference.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Commercio all'ingrosso, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Our REPS Love Repsly

4,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

Our reps love the ease at which they can add notes and photos to a customers account for use at a later date. They also use the feature for finding other accounts in an area every day.

Aspetti negativi:

We would like for the reps to have the same access on their laptops that they have on their phones for scheduling.

Risposta di Repsly

6 anni fa

Hi there, thanks for letting us know how much your reps enjoy Repsly! We've informed our product team of your suggestion.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Prodotti alimentari e bevande
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

It Works

3,0 9 anni fa

Commenti: We use Repsly for field marketing activities for our food brand in grocery stores. I am testing it with 4-5 reps but have not extended it to my entire field team of 50+ reps.
Repsly works for what it is, but has limited reporting features. The backend is not intuitive and viewing the data it shows on the rep reports page isn't very helpful because you can't dig into the stats and individual reports contributing to the stats. Uploading information is hit or miss, and once something is submitted, you don't have individual control of certain parts of the data to change or delete. You have to email their tech support to make adjustments or delete data you no longer want to use or mislabeled. You can't view a master calendar to see all activities past, present and future- only individual rep calendars or individual client calendars. This is not a big picture kind of tool, it is much more to see the general surface and acute status of your field activities.
My reps also have difficulties using it in the field, we have had to several training sessions for it to make sense and to work for what they are doing in the stores. Overall, depending on the size of your team and what you use the app for, it does add some value, but I don't think it is designed for large teams or data rich analysis. It's also priced per rep, so unless your reps are working full time, in the field every day, this is an expensive tool for weekly check ins.

Aspetti positivi:

Reports can include pictures Geotagging with time stamp Can create custom reports Unlimited number of Clients (we use each individual store as a client)

Aspetti negativi:

Not that user friendly- team must be trained and followed up with Backend limited Reporting limited No master calendar

Abbey
Abbey
Regional Merchandising Manager (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Prodotti alimentari e bevande, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Good for small business tracking

4,0 6 anni fa

Commenti: Positive experience overall. Synchronizing error can be frustrating but data usually comes through.

Aspetti positivi:

I like being able to check in on my workers and be able to go abck and compare dates and store visits

Aspetti negativi:

I would like to be able to manage from the app and not just the website

Risposta di Repsly

6 anni fa

Hi Abbey, thanks for the great feedback! We've informed our support team of your requests. Don't hesitate to contact [email protected] if you need immediate assistance with an issue.

Jackie
Jackie
Utente LinkedIn Verificato
Telecomunicazioni, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Excellent mobility tool

5,0 8 anni fa

Commenti: I have recommended Repsly to all of my clients who have a mobile workforce. It is incredibly user friendly and customisable. It has changed the way organisations gather information in the field and react to changes in the marketplace that are made visible by Repsly.

Aspetti positivi:

Easy implementation with no system integration requirements. App is user friendly and constantly updated.

Aspetti negativi:

The biggest con for South Africa is the exchange rate, which is unfortunately out of our hands.