Chi utilizza Repsly?

Repsly è perfetto per i team che lavorano sul campo e visitano i clienti a intervalli regolari. Team che lavorano nell'industria alimentare e delle bevande, nella distribuzione, nella cosmesi e in molti altri settori scelgono Repsly.

Cos'è Repsly?

Repsly è l'unica soluzione per l'esecuzione delle strategie di vendita al dettaglio in grado di centralizzare i dati di vendita, osservazionali e rilevati in negozio dei marchi, collegando le attività in negozio con il loro impatto sulle vendite. Più di 1.000 team in oltre 80 paesi gestiscono l'esecuzione delle strategie e le vendite sul campo con Repsly.

Grazie a funzionalità come raccolta ordini, gestione dei contatti, gestione del territorio, creazione di report avanzata, scansione dei codici a barre e molto altro, Repsly aiuta il tuo team sul campo a raggiungere le massime prestazioni e a incrementare le vendite al dettaglio.

Dettagli su Repsly

Repsly

http://www.repsly.com

Fondata nel 2008

Video di Repsly
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Panoramica dei prezzi di Repsly

Repsly non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita.


Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione e assistenza di Repsly

Assistenza

  • Orario lavorativo
  • Online

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Dispositivi mobili - iOS nativo
  • Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione

Caratteristiche di Repsly

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  • CRM
  • Creazione di report/analisi
  • E-commerce
  • Email Marketing
  • Gestione degli ordini
  • Gestione degli ordini d'acquisto
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Le migliori alternative a Repsly

Altre alternative a Repsly

Recensioni su Repsly

Leggi tutte le recensioni

Valutazione complessiva

4,4/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,5
Servizio clienti 4,5
Caratteristiche 4,3
Rapporto qualità-prezzo 4,4

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Jackie G.
Telecomunicazioni, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 24/8/2016

"Excellent mobility tool"

Commenti: I have recommended Repsly to all of my clients who have a mobile workforce. It is incredibly user friendly and customisable. It has changed the way organisations gather information in the field and react to changes in the marketplace that are made visible by Repsly.

Vantaggi: Easy implementation with no system integration requirements.
App is user friendly and constantly updated.

Inconvenienti: The biggest con for South Africa is the exchange rate, which is unfortunately out of our hands.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 24/8/2016
Sara J.
Regional Manager
Elettronica di consumo, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 8/1/2021

"Wonderful CRM tool!"

Commenti: Repsly has been so wonderful with helping with any and all issues. They have been the most helpful for helping our business and helping us chose the products that are best for us! This is such a wonderful company and I wish we would have been in business with them since the beginning of our field team.

Vantaggi: I love this software, it is so easy and user friendly! We have a field team that ranges from early 20s-early 50s and everyone has an easy time using it. This tool is really going to improve our business! The team at Repsly is has been very helpful! Always available for questions and helping me figure out the best way to fix an issue or suggestions on things I can do better.

Inconvenienti: No true notes on this, there isn't anything that I have that I do not like about the software.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 8/1/2021
Utente Verificato
Prodotti alimentari e bevande
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    3 /5
  • Facilità d'uso
    2 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    Nessuna recensione
  • Assistenza clienti
    3 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    2 /5
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 18/6/2015

"It Works"

Commenti: We use Repsly for field marketing activities for our food brand in grocery stores. I am testing it with 4-5 reps but have not extended it to my entire field team of 50+ reps.
Repsly works for what it is, but has limited reporting features. The backend is not intuitive and viewing the data it shows on the rep reports page isn't very helpful because you can't dig into the stats and individual reports contributing to the stats. Uploading information is hit or miss, and once something is submitted, you don't have individual control of certain parts of the data to change or delete. You have to email their tech support to make adjustments or delete data you no longer want to use or mislabeled. You can't view a master calendar to see all activities past, present and future- only individual rep calendars or individual client calendars. This is not a big picture kind of tool, it is much more to see the general surface and acute status of your field activities.
My reps also have difficulties using it in the field, we have had to several training sessions for it to make sense and to work for what they are doing in the stores. Overall, depending on the size of your team and what you use the app for, it does add some value, but I don't think it is designed for large teams or data rich analysis. It's also priced per rep, so unless your reps are working full time, in the field every day, this is an expensive tool for weekly check ins.

Vantaggi: Reports can include pictures
Geotagging with time stamp
Can create custom reports
Unlimited number of Clients (we use each individual store as a client)

Inconvenienti: Not that user friendly- team must be trained and followed up with
Backend limited
Reporting limited
No master calendar

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 18/6/2015
Felipe D.
Partner
Prodotti alimentari e bevande, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/1/2021

"Felipe DeMarco"

Commenti: When we do have issues or when Repsly has any updates alerts, they are very prompt with assisting us with any issues.

Vantaggi: We love the fact that the pictures are stored in every retailer visited and we can reference at any time. Also, great feature to edit retailer information to where we can add buyer's, owner's and other store personnel. Very great tool to also add any new locations.

Inconvenienti: It would be great to somehow add a picture ( schematics ) to our customized forms that we create for each of our brands. This way our team can easily see the proper schematic when they upload a desired form. Sometimes WIFI is very poor in these retailers that it takes them a while to upload these images from our Google Drive or Dropbox accounts. We do encourage them to save them in their pics folders but that's not very efficient.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/1/2021
Utente Verificato
Director of Marketing
Commercio all'ingrosso, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 17/8/2018

"Our REPS Love Repsly"

Vantaggi: Our reps love the ease at which they can add notes and photos to a customers account for use at a later date. They also use the feature for finding other accounts in an area every day.

Inconvenienti: We would like for the reps to have the same access on their laptops that they have on their phones for scheduling.

Risposta del fornitore

da Repsly il giorno 22/8/2018

Hi there, thanks for letting us know how much your reps enjoy Repsly! We've informed our product team of your suggestion.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 17/8/2018