HubSpot Marketing Hub

Chi utilizza HubSpot Marketing Hub?

Il software di marketing all-in-one di HubSpot è ideale per le aziende in crescita che desiderano utilizzare l'inbound marketing per aumentare il traffico, convertire i lead e dimostrare il ritorno sull'investimento (Return On Investment, ROI).

Cos'è HubSpot Marketing Hub?

Il software di inbound marketing di HubSpot fornisce report self-service di business intelligence e web analytics per misurare il successo del tuo sito web e delle tue iniziative di marketing online. HubSpot consente inoltre alla tua impresa di essere trovata online, permettendoti di convertire il traffico del tuo sito web in lead e clienti e di eseguire l'ottimizzazione in base ai risultati. Richiedi oggi stesso una valutazione GRATUITA per vedere come HubSpot può aiutarti ad aumentare lead e vendite e a monitorare il successo della tua attività!

Dettagli su HubSpot Marketing Hub

HubSpot

http://www.hubspot.com

Fondata nel 2012

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Panoramica dei prezzi di HubSpot Marketing Hub

HubSpot Marketing Hub dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di HubSpot Marketing Hub è disponibile a partire da 50,00 USD/mese.


Prezzo di partenza

50,00 USD/mese

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Implementazione e assistenza di HubSpot Marketing Hub

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Implementazione

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Formazione

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Caratteristiche di HubSpot Marketing Hub

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Le migliori alternative a HubSpot Marketing Hub

Altre alternative a HubSpot Marketing Hub

Recensioni su HubSpot Marketing Hub

Leggi tutte le recensioni

Valutazione complessiva

4,5/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,3
Servizio clienti 4,4
Caratteristiche 4,4
Rapporto qualità-prezzo 4,2

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Silvia M.
istruttore di fitness
Sport, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/3/2021

"la facilità dello strumento!"

Commenti: Ti permette di usufruire di molti servizi gratuiti in maniera facile e veloce.

Vantaggi: Ho usato Hubspot per un breve periodo quando i miei corsi sono stati sospesi causa covid e ho dovuto iniziare a pubblicizzare le lezioni on-line e mantenermi in contatto con i miei allievi. E' stata la prima volta che ho usato uno strumento del genere e ne ho apprezzato la facilità con cui creare i contenuti.

Inconvenienti: Non ci sono stati inconvenienti, ho lasciato la gestione di questo ad un professionista quindi non ho avuto più bisogno di usarlo in prima persona.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/3/2021
Francesco B.
imprenditore
Marketing e pubblicità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/4/2020

"Test"

Vantaggi: Il test con annesso certificato sui social e marketing

Inconvenienti: Sito poco responsive, lo avevo utilizzato per effettuare il test ma era poco responsive

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/4/2020
Sean D.
Marketing Manager
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/8/2019

"A platform with a soul— HubSpot keeps marketing human with products built on best practices"

Commenti: HubSpot is the best tool to use when learning marketing automation. Our marketing team uses HubSpot Enterprise for emails, forms, landing pages, web chat, and social scheduling. Our biggest pain point has been our third-party integration with our CRM-- we use Microsoft Dynamics 365. The more tools/features you're able to use in HubSpot, the more convenient (and powerful) it becomes as you really can benefit from having "everything you need in one place". But as companies grow, it gets harder and harder to maintain that vision. I wish we could take advantage of all of the HubSpot Enterprise features we pay for but too many of our existing tools overlap with them and that's where the importance of reliable integrations come into play.

Vantaggi: HubSpot has allowed us to streamline our marketing efforts so we can focus on what really matters. With We've been able to automates so many mundane processes that we used to do manually thanks to HubSpot workflows. HubSpot's ease of use also makes training and transferring ownership/management of the tool more efficient. What I liked:
• Simple, intuitive fool-proof interface
• Great support and learning resources
• HubSpot Academy makes it easy to learn marketing automation
• Workflows look like they were designed by a kindergartener-- I love how simple they are to understand and build

Inconvenienti: Six months into using HubSpot we outgrew the "honeymoon phase" as we started running into limitations with the platform, mostly involving integrations with other tools we use. At the end of the day, HubSpot is phenomenal at what it does but has real limits to it's function and flexibility-- it doesn't scale comfortably to larger enterprise companies/databases. If HubSpot fits within the scope of your company's marketing needs, it's a delight to use. HubSpot is built by marketers for marketers and it's run by a very human company that injects soul and purpose into it's products. Improvements I'd like to see:
• Better CRM function-- it was too limited for us to use
• Greater flexibility with reporting custom dashboards
• Ability to use spend/budget data from LinkedIn Ads connection
• Ability to A/B test automated emails without workaround

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/8/2019
Cecilia H.
CEO
Software informatici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/2/2021

"Scalable, easy to deploy, faster ROI"

Commenti: Excellent. Couldn't be better compared to other software vendors. Solving problems, getting things done is intuitive, fast, excellent customer support.

Vantaggi: Compared to other automation platforms, deployment is easier and takes only weeks to start. Inmediately after is in production, we've started to improve processes to make them more effective meaning, getting more inquiries, request for proposals and quotations.
Integrating Hubspot to other enterprise software is SO smooth and easy, no need to spend months to get data from different softwares to integrate front-end and back-end.

Inconvenienti: Dashboard could be more flexible or include more default pre-set dashboards by category. It is getting better compared to a year ago but still needs some extra effort, specially the dashboards related to content (blogs).

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/2/2021
Utente Verificato
Marketing Communications Specialist
Editoria, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    3 /5
  • Facilità d'uso
    3 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3 /5
  • Consigliato
    3/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 21/6/2018

"A decent tool for marketing automation with a few key issues"

Commenti: Hubspot is a good tool to start learning about marketing automation or if you are a small company with few leads to store. It is a visually appealing platform with some interesting functionality. The social media advanced scheduling option is one of the best features as is the ability to make easy landing pages. For basic marketing needs, this is a decent option. For larger companies with more complex needs, Hubspot has many issues that will impact speed and productivity.

Vantaggi: The customer service team is excellent and there is a handy chat function so you don't have to wait on an email response. For social media, you can schedule posts months in advance and view your marketing activities as a monthly calendar. Landing pages are also easy and quick to set up. This is a great tool for smaller organizations with limited contacts or leads to store who need basic marketing support.

Inconvenienti: The company continues to make unnecessary updates with little notice that often seems to decrease the functionality of the tool until the changes are reversed. Email is very difficult to use as the template you set up views very differently across multiple popular email platforms (to be fair, this is likely an issue with any email automation software). You also have to change your template in a different view pane from your actual email so you're constantly switch back and forth between views for very minor changes. The simplest spacing adjustment takes forever. However, the contact database portion of Hubspot is where we have the most trouble as it's hard to sort and group leads with any way other than by making smart lists or using personas. Your database will get messy fast and there's very little way to clean it if you are a large company which means over time you will be paying for useless leads in your system you cannot find and eliminate.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 21/6/2018