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WidePoint
Cos'è WidePoint?
WidePoint è un fornitore all'avanguardia di soluzioni personalizzate di gestione delle spese di telecomunicazione (TEM) e del ciclo di vita delle telecomunicazioni (TLM) per le risorse di telefonia fissa e wireless. WidePoint è riconosciuto per la definizione e l'implementazione delle migliori pratiche TEM/TLM che offrono il massimo valore, maggiore sicurezza e protezione dei dati. WidePoint è il principale fornitore di soluzioni per la gestione delle telecomunicazioni e di reti mobili per il settore pubblico statunitense e ha un portafoglio diversificato di clienti commerciali.
Chi utilizza WidePoint?
WidePoint è il principale fornitore di soluzioni TEM/TLM per il settore pubblico statunitense. WidePoint serve anche aziende globali e internazionali oltre quelle delle classifiche Fortune 100 di vari settori.
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Services Provider - WIDEPOINT
Commenti: My experience has been very positive. Account management, Helpdesk, and support staff have always been quick to respond with service and solutions.
Aspetti positivi:
Vendor has been very flexible to meet our needs and address any concerns we have.
Aspetti negativi:
No issues with working with Widepoint. Long term partner not looking to change vendors.
Risposta di WidePoint Solutions
5 anni fa
Thank you for taking the time to provide feedback on your experience with WidePoint. We look forward to continuing to support you and your organization for many years to come!
WidePoint - Wireless TEM Services (Telecommunications Expense Management)
Commenti: Overall experience with WidePoint during the past 10+ years has been excellent for our Wireless TEM services. Great customer support from the helpdesk and management. Always provided great support for the Army Corps of Engineers and during national emergencies (flooding, hurricane, fire, border protection, tornado, etc.). While also providing excellent cellular cost savings and billing support. Supported approx. 23,000 devices for the Corps of Engineers.
Aspetti positivi:
WidePoint provided great technical support, billing support, cellular cost reductions, rate plan optimization, and customer helpdesk. Wireless TEM Services included Project Management, Contract Optimization, Inventory Management, Invoice/Billing/Audit services, Rate Plan Optimization, Reporting & Analysis, Dispute Recovery, Procurement services, Help Desk & Break Fix, Transition services, Life Cycle Management, Emergency services, and Online Portal.
Aspetti negativi:
N/A. Online portal software performed very well.
Risposta di WidePoint Solutions
4 anni fa
Thanks Tim. Your feedback is greatly appreciated!
CDL
Commenti: Working with the team is great. They always have the information I need.
Aspetti positivi:
Communication from the team is great and they have the information needed.
Aspetti negativi:
Having to run full reports to get report data
Risposta di WidePoint Solutions
5 anni fa
Thank you for taking the time to provide feedback on your experience with WidePoint. We look forward to continuing to support you and your organization for many years to come!