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Transactions (TransactionDesk Edition)

Transactions (TransactionDesk Edition)

Cos'è Transactions (TransactionDesk Edition)?

Sistema di gestione delle transazioni basato su web per agenti immobiliari che include firma elettronica, strumento di creazione di moduli e condivisione remota di documenti.

Chi utilizza Transactions (TransactionDesk Edition)?

Non specificato dal fornitore

Hai dubbi su Transactions (TransactionDesk Edition)? Confrontalo con un'alternativa popolare

Transactions (TransactionDesk Edition)

Transactions (TransactionDesk Edition)

4,6 (20)
100,00 CA$
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
5
Nessuna integrazione trovata
4,5 (20)
4,4 (20)
4,1 (20)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
64
24
4,3 (833)
4,4 (833)
4,5 (833)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.

Recensioni su Transactions (TransactionDesk Edition)

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,1
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,4

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
70%
4
20%
3
5%
2
5%
Ed
Ed
Realtor (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Proprietà immobiliari, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

The easiest transaction management option available

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Transaction Desk is provided through the MLS I belong to. The integration is vital in creating, getting documents electronically signed, sharing and storage. A must-have!

Aspetti negativi:

If the ability to have multiple shared companies/categories instead of one would be better. For example, having Utility Concierge and a mover would be better for all involved.

Douglas
Realtor (USA)
Proprietà immobiliari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

You don't know what you have until it's gone.

5,0 2 anni fa

Commenti: Recently our local MLS attempted a move to another transaction management system. That system was an afterthought tied into a lead gen/CRM system. They transaction management portion was a bare minimum box checker. So glad we were able to convince our local Realtor org to continue the use of Transaction Desk.

Aspetti positivi:

TransactionDesk provides a great framework for txn management WHILE allowing the flexibility needed throughout the life of a Real Estate Transaction. It is intuitive and easy to get new users up to speed quickly.

Aspetti negativi:

It would be nice if they could add a "sign in person" feature.

John
Realtor/Partner (USA)
Proprietà immobiliari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Transaction Desk Horrible Customer Service

2,0 5 anni fa

Commenti: Over-all experience is very negative.

Aspetti positivi:

Not a lot. It's harder and less user friendly than our previous system.

Aspetti negativi:

The customer service is basically non existent. Getting them to help or make changes is impossible. I can never save my contacts. Everytime I write a contract I have to add information to the contact even though I already have. Bottom line: Transaction Desk sucks.

Gina
Realtor (USA)
Proprietà immobiliari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

I'm Sold!

5,0 4 anni fa

Commenti: I have really grown to like TransactionDesk and would highly recommend!

Aspetti positivi:

When I first started using TransactionDesk, I was very skeptical. Now that I have gotten a little more proficient with the program, I am totally sold. It is an easy program to get to know. Once you navigate through the program, it is pretty easy to understand. Easy to use and figure out, plus there are videos to help guide you.

Aspetti negativi:

In the beginning, I was having problems with clients not receiving their emails, or they didn't know where to click to start their signing session. I believe this was changed, and it is better now.

Josephine
Realtor (USA)
Proprietà immobiliari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Transaction DEsk

5,0 7 mesi fa

Commenti: I have used it for 10 years and love it. Compared to transaction management software it is the best.

Aspetti positivi:

It is simple and functional and does not contain any useless features.

Aspetti negativi:

My only complaint is sometimes it doesn't save my work and logs me out.