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Cos'è Aprio?

In risposta al COVID-19, Aprio è gratuito fino al 31 luglio per i nuovi clienti.

Passi troppo tempo a prepararti per le riunioni del CdA? Scopri perché amministratori, direttori e dirigenti aziendali si affidano al software di gestione dei consigli di amministrazione di Aprio per preparare ed esaminare i materiali, organizzare riunioni migliori e mantenere tutto al sicuro.

I prezzi sono per utente con funzionalità premium per tutti, comitati illimitati senza costi aggiuntivi, formazione continua, supporto 24 ore su 24, 7 giorni su 7, 365 giorni l'anno e configurazione su misura.

Chi utilizza Aprio?

Il portale per CdA di Aprio è scelto da istituzioni finanziarie, corporazioni, organizzazioni non profit e società pubbliche per effettuare comunicazioni trasparenti, prendere decisioni con efficienza e gestire al meglio le riunioni del consiglio.

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Aprio

Aprio

4,6 (37)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
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4,4 (37)
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VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
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Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Recensioni su Aprio

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,8
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,4

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
65%
4
30%
3
3%
2
3%
Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Servizi finanziari, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Completely satisfied with Aprio

5,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

We have used Aprio for more than 10 years. During that time we have had lots of turnover of staff and board members. Rarely have we needed to provide formal training. For the most part, we simply provide the login access to the new user and they teach themselves. Board members find Aprio useful and easy to use.

Aspetti negativi:

I tend to use the desktop version when I set up a meeting and load materials because I find the functionality better. However, for just reading my board package or having it available during a meeting, using the App on my iPad is just fine.

Sherry
Executive Administrator (Canada)
Amministrazione pubblica, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Great Product!

4,0 4 settimane fa Nuova

Commenti: I have found Aprio to be user friendly. I have a large board with a broad range of technological experience. Directors who have little computer experience still find it easy to use.

Aspetti positivi:

I like the fact that all the information I need can be found in one app. The search function allows me to find items quickly and easily.

Aspetti negativi:

I wish there were more drag and drop options.

Nichole
Executive Assistant (Canada)
Servizi bancari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Aprio Review

2,0 4 anni fa

Commenti: There customer service was very quick to respond and very friendly; however, the technology did not keep service wise.

Aspetti positivi:

This was the first online board platform we used for our organization; however, it did not meet our expectations. The only feature that appeared to work correctly and we used regularly was the expense management functionality.

Aspetti negativi:

Unfortunately, there are many. Login issues, syncing issues, annotations/surveys showing for some but not all, documents error loading, file error loading, app would close off for no reason, etc.

Pam
Corporate Secretary (Canada)
Servizi finanziari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Very satisfied with Aprio - glad we made the switch

5,0 2 mesi fa

Commenti: Excellent - no issues with the program thus far.

Aspetti positivi:

I like the level of service I have received from the support staff. The training and video help library is also very detailed and in depth. I appreciate the continuous updates and check ins with staff, and the emails that come out, outlining the updates. They listen to their customers and act on the customer's feedback. The product itself is great in terms of meeting all of my organization's needs, and then some - there are features available to me that I don't even use fully.

Aspetti negativi:

I wish the search function could search within documents, not just titles.

Delores
Executive Assistant to President (Canada)
Settore automobilistico, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great Easy-to-use Platform

4,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: I would say Customer Service is 100% helpful and very quick to respond so thank you! When I have to learn something new, it is very helpful for staff to send screenshots and instructions as they do. I find that in the moment, I usually don't have the time to go to the Help button and try to find information there.

Aspetti positivi:

It's ease of use and intuitiveness. It's customer service is second to none! The platform is fairly easy to navigate and you can easily find what you are looking for if you have a good naming convention. Using templated agendas from the past is a real time-saver.

Aspetti negativi:

Uploading is easy however when you need to move a file, there is no drag and drop option. You have to go to the end of the line, move into the next screen as the information is not all on the same screen, click on the three dots and then edit. Too many steps. When you need to move several documents at once, I have no idea how to do that. I would also like to have color differentiation to showcase different things in the agenda itself. The Agenda creation is not very professional looking so I don't use that option at all which is a real shame.