Remarkety

Chi utilizza Remarkety?

Remarkety fornisce prezzi multi-livello e piani concepiti per ogni attività di e-commerce. Soluzione specializzata per PMI impegnate nell'e-commerce che desiderano portare il proprio e-mail marketing a un livello superiore.

Cos'è Remarkety?

Remarkety è una piattaforma leader nell'automazione dell'e-mail marketing per l'e-commerce. Sistema di e-mail marketing basato sui dati creato da zero per lavorare con i siti di e-commerce.
Con Remarkety potrai segmentare gli elenchi di clienti effettivi e potenziali in base al comportamento di acquisto in tempo reale su siti web e cronologie di acquisti.

Dettagli su Remarkety

Remarkety

https://www.remarkety.com/

Fondata nel 2012

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25,00 USD/mese
10,00 USD/mese
15,00 USD/mese
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Implementazione e assistenza di Remarkety

Assistenza

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  • FAQ/Forum
  • Knowledge Base
  • Assistenza telefonica
  • Chat

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Linux (desktop)
  • Android (mobile)

Formazione

  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione
  • Video

Caratteristiche di Remarkety

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Le migliori alternative a Remarkety

Altre alternative a Remarkety

Recensioni su Remarkety

Leggi tutte le 91 recensioni

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
4,7
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,5

Recensioni per valutazione

5
65
4
21
3
4
2
1

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >10.001
Andrew C.
Andrew C.
eCommerce Manager & Web Developer
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
  • Facilità d'uso
  • Caratteristiche e funzionalità
  • Assistenza clienti
  • Rapporto qualità-prezzo
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/4/2018

"High end capabilities without the high end price"

Commenti: Huge improvement in ROI from email marketing since we switched to Remarkety

Vantaggi: - ROI tracking is not only built in, but a focus of the reporting dashboard, a solid indicator that this platform was built for ecommerce first and foremost
- ROI tracking is complimented by the Google Analytics tracking which allows you to compare various attribution models and view overlap with other marketing efforts
- Automatic proactive feedback on campaign performance based on industry benchmarks, along with suggestions on how to improve
- Plenty of ways to segment and target customers, for both automated emails and newsletters - see support articles for full list or options
- Very impressed with how seamless the integration with Magetno 1 is, by connecting through the Magento API they are able to retroactively segment customers (eg. make a new category with selected products in it, then target based on past sales of products in that category - also useful for excluding select products from some campaigns)
- Built in templates cover a wide use case, but also easy enough to make and modify templates that work in the drag and drop editor - my content guys have had no issues at all using the wysiwyg editor - I was able to make our responsive email template from another platform compatible with Remarkety in a few hours.

Inconvenienti: - Geographic targeting could be improved, currently can target based on State/City/Suburb /Country , but not by postcode/zip and not by using a map UI like other platforms

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/4/2018
John E.
Digital Marketing and Design Associate
Istituzioni religiose, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
  • Facilità d'uso
  • Caratteristiche e funzionalità
  • Assistenza clienti
  • Rapporto qualità-prezzo
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/1/2020

"Intuitive and Perfect for small or large businesses that need fast results"

Commenti: 100% Customer Satisfaction!

Vantaggi: The editor
Automation
In-app recommendations
The way segmentations is configured
Integrations between software
Assigned representative to handhold the integrations and the setup
Customer Service is second to none
Sped up my ability to Email Market
Feature Request do not fall on deaf ears!
Nikita Dhillon is an amazing representative to work with.

Inconvenienti: Not being able to set brand colors and secondary subject line/pre-header text cannot be set, and nothing else. I sent in a feature request for this. I bet they quickly address this.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/1/2020
Utente Verificato
Director
Prodotti alimentari e bevande, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
  • Facilità d'uso
  • Caratteristiche e funzionalità
  • Assistenza clienti
  • Rapporto qualità-prezzo
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 28/6/2019

"Good idea but needs work"

Commenti: Our experience started out great for the first several months but things have deteriorated because of so many glitches in their new system. At this point, it is very difficult to successfully make one new email and support has not been able to solve the big issues like the "save" button not working. Our account manager is always great but in the end, if things don't work and we waste many hours each day because of all of the bugs I can't say our overall experience is good.

Vantaggi: Many options to setup automated/trigger emails which are a great way to stay in touch with customers and offer customized specials to certain customers for certain things they do on your site.

Inconvenienti: Until a few months ago everything ran very smooth and was simple to use. Recently Remarkety started "upgrading" their system and adding new features and options. That's when the problems started. We now take a week to set up one email that used to take one day. I literally sit and watch the person here creating our emails and he runs into problem after problem every single time. Almost every day the save button stops working at random. He will spend a few hours setting an email up and he clicks save several times during that process only to find at some point the save button stops working and there is no way for him to finish the email. At that point, he has to totally start over from the beginning and hope he can get the email finished before the save button stops working. It's extremely frustrating to spend a lot of time setting an email up and find you have to start over from scratch because it cant be saved. This is an ongoing problem that began after Remarkety did recent upgrades and now we encounter it daily. Additionally in our Remarkety control panel there are features that are missing one day and reappear the next day and the disappear the following day. For example they have an option to create a desktop and mobile email all at the same time. One day we were working on it and set up an email that was optimized for desktop and mobile view using that feature. Then a few days ago when we started building another email the mobile option was gone.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 28/6/2019
Jacob E.
Owner
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
  • Facilità d'uso
  • Caratteristiche e funzionalità
  • Assistenza clienti
  • Rapporto qualità-prezzo
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/2/2021

"Simply Works & Very Powerful"

Commenti: 1. Onboarding was excellent. I purchased a business who already had Remarkety mostly setup. They however where not using it to the full advantage. Our rep walked us through a number of things to help boost conversions as well as made some very good suggestions on how best to move forward.

Vantaggi: The automation e-mails alone more than pay for the software service and that is just the start. The list segmentation and tracking ability you have is very powerful.

Inconvenienti: I do wish you could see in an easier manner how many people you onboarded over a set specific time period. You can do this but it's not easy and requires manually adding figures up. I also would like to know how many people signed up via Mobile devices vs. Desktop and see performance based on that.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/2/2021
Scott N.
CEO
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
  • Facilità d'uso
  • Caratteristiche e funzionalità
  • Assistenza clienti
  • Rapporto qualità-prezzo
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/3/2020

"Great Software - A few improvements to perfection."

Commenti: Excellent program with excellent support.

Vantaggi: The data syncs well with bigcommerce and support is on top of it when there are discrepancies. Deliverability seems solid.

Inconvenienti: Mobile interface needs some help for merchants that are on the go, which is all of us. And/or conditions need more deeply integrated to the segmenting within a campaign. Can still do what we need to with customer list segmenting.

Triggers and filters should be consistently available through all campaign types.
All in all great with great potential.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/3/2020