Cos'è HelloBox?

Users are 80% more likely to get in touch with you, when they can use a channel, they already use (according to Entrepreneur.com). HelloBox adds an omnichannel contact widget to every single page of your website.

To reach the most people as effectively as possible, HelloBox provides a wide range of communication channels to let visitors choose the medium they feel most comfortable with.

Our mission is it to make it easier for your website visitors to get the help they want and need.

Chi utilizza HelloBox?

HelloBox is best for all people who are their own brand ambassador. We see especially a high-potent for: - Real Estate Agents - Coaches and Trainer - Local Business Owners

Dove si può implementare HelloBox?

Cloud, SaaS, Web

Informazioni sul fornitore

  • PixelHub
  • Fondata nel 2018
  • Chat

Disponibilità per Paese

Spagna

Lingue

Non specificato dal fornitore

Informazioni sul fornitore

  • PixelHub
  • Fondata nel 2018
  • Chat

Disponibilità per Paese

Spagna

Lingue

Non specificato dal fornitore

Video e immagini di HelloBox

HelloBox Software - 1
HelloBox Software - 2
Vedi altri 3
Video di HelloBox
HelloBox Software - 1
HelloBox Software - 2

Confronta il prezzo di HelloBox con prodotti simili

HelloBox

8,00 USD/mese
Versione gratuita
Prova gratuita
19,00 USD/mese
Versione gratuita
Prova gratuita
14,00 USD/mese
Versione gratuita
Prova gratuita
16,00 USD/mese
Versione gratuita
Prova gratuita

Caratteristiche di HelloBox

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Branding personalizzabile
  • Chat proattiva
  • Creazione di report/analisi
  • Modulo offline
  • Risponditori automatici

Alternative a HelloBox

Soluzione di live chat con integrazione di CRM e di help desk e funzioni di creazione di report avanzate.
Strumento di chat per la connessione con i clienti tramite un'app mobile o sul tuo sito web. Supporta la cronologia della chat e l'analisi delle prestazioni.
EngageBay fornisce un software di marketing multifunzione, semplice e conveniente, per acquisire, coinvolgere, coltivare i lead e chiudere le trattative. Ulteriori informazioni su EngageBay
Software gratuito di chat dal vivo per startup e piccole imprese. Piattaforma clienti all-in-one: Live chat + e-mail + gestione dei ticket per aziende di grandi dimensioni.
Drift aiuta i team a generare più potenziali clienti e a prenotare le riunioni più rapidamente mediante funzionalità di messaggistica.
Sistema open source per la collaborazione e la comunicazione a livello di team alternativo a Slack e implementabile gratuitamente. Ospitato sul posto o sul cloud. Privacy totale.
Piattaforma di messaggistica per gli ospiti che aiuta gli hotel a interagire con i propri clienti prima, durante e dopo il loro soggiorno.
SnapEngage è una soluzione di live chat, dedicata, per le imprese, che consente ai team di vendita e del servizio clienti di convertire i lead e coinvolgere i clienti.
Comm100 mette a disposizione il software di coinvolgimento dei clienti digitali che aiuta le organizzazioni a rispondere a domande, risolvere problemi e soddisfare i clienti.
Gorgias è un servizio clienti multifunzione, con supporto clienti e helpdesk con chat in tempo reale per negozi Shopify e Magento. Ulteriori informazioni su Gorgias
Piattaforma di coinvolgimento dei clienti omnicanale: chat dal vivo, integrazione di SMS, gestione ticket di supporto, knowledge base, Facebook e altro.
La tua piattaforma multifunzione per la comunicazione multicanale.
Servizio di messaggistica aziendale con funzionalità multicanale, quali chiamate, chat online, integrazioni con Facebook e molto altro. Tutto ciò di cui la tua azienda ha bisogno.

Recensioni su HelloBox

Punteggio medio

Nel complesso
4,3 (16)
Facilità d'uso
4,6 (16)
Servizio clienti
4,3 (16)
Caratteristiche
4,5 (16)
Rapporto qualità-prezzo
4,5 (16)

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
50%
4
38%
3
6%
2
6%
Nicholas I.
Nicholas I.
Owner, Designer, Marketer (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Graphic Design, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Great product, just not for my business

5,0 3 anni fa

Commenti: HelloBox is a great product, and I would have continued to use it if I just needed my customers to contact me directly or fill out a form to have me contact them at a later date. It just so happens that I need an active 24/7 bot to greet my customers, take down information, transfer it to my CRM, and also schedule appointments right there in the chat. HelloBox is a great solution for people who want multiple channels to chat with their customers on all packaged together, however beyond that I'd go with somethign else. Hellobox could have done everything I needed it to do, however, I wasn't interested in it enough to continue with the product.

Aspetti positivi:

I liked the vast array of channels to contact the business and you get to choose which channels are turned on and off.

Aspetti negativi:

The size of the widget when it was fully expanded. It was a lot to take in sometimes if you had a lot of channels available for contact. Also, I think the more channels to communicate with your customer is a good thing, maybe like 3 to 4 should be limited to the widget. It gets too crowded on there.

Risposta di PixelHub

3 anni fa

Thanks Nicholas for your honest words, we'll take it into account for the next iterration.

Marylou M.
Project Manager (Messico)
Proprietà immobiliari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Great product, bad service

5,0 anno scorso

Commenti: I like the software, but it's risky. Considerate this before buying it. Also, if you know another software please let me know!

Aspetti positivi:

Its a great software overall. But I believe they need more people to assist the clients they already have.

Aspetti negativi:

Since my company has a lot of clients, things come up and in digital we need to act quickly. Here with hellobox is my only provider where I have problems to change simply things as: - account settings - get the bills to a new email My clients are upset because we cannot provide them bills for a service, which is a very bad image for the company.

Cesar L.
CEO (Colombia)
Consulenza manageriale, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

¡Cuidado con el truco cuando se vence la prueba gratis!

2,0 2 mesi fa

Commenti: Es increíble que al finalizar el trial, pongan visible en mi sitio web (todos los visitantes lo ven al visitar el website) un mensaje invitando a comprar la versión de pago, lo que resulta molesto para un visitante que no tiene por qué distraerse leyendo un mensaje que no es para él, ni es parte de mi página web. He intentado quitando el código que inserté para el trial, pero es inútil. Algo hace ese código malicioso tras bambalinas, que no desaparece. Parece ser una estrategia engañosa para obligar a comprar los planes de pago, quizás así desaparezca el molesto mensaje, pero ahora ya NO quiero comprarles el servicio porque considero esta estrategia casi fraudulenta. No recomiendo hacer negocios con este proveedor, a riesgo de incurrir en gastos mayores y dolores de cabeza intentando eliminar el software malicioso que parece acompañar el trial.

Aspetti positivi:

Cumple con lo prometido en la descripción del producto.

Aspetti negativi:

Funciona bien, incluso estuve a punto de comprar el plan anual luego de la prueba gratis. Pero el servicio al cliente es pésimo, no dan respuesta por ninguno de los medios que dejan disponibles en su propio "HelloBox" de su página web. ¡Qué tal, no les funciona ni a ellos mismos!

Nina K.
Webdesigner (Francia)
Design, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Contact widget for your website

4,0 3 anni fa

Commenti: The widget is extremely easy to set up, it supports most social media and traditional channels, there are quite a few options available, and the customer support is great!
I recommend this widget for professional websites.

Aspetti positivi:

These are nice features that I didn't find in other contact widgets: - Number of integrations (10 channels available) - Great customization options (picture, badge) - QR code generation for SMS - Option to display business hours - Free trial for one month - Amazing customer support

Aspetti negativi:

These are my suggestions to improve the widget further: - Enhance widget position options (currently left or right, no custom positioning) - Would love a "simpler" version with a minimalist design (the current version looks very professional - not suitable for personal or quirky landing pages) - Translation (FR) is not perfect - Add option to display time in 24h format and date as day dd mm - Reduce loading time (currently 5 sec) - Add option to customize the apparition of the widget (event trigger, timer, animation effect.) - No need to enter credit card info to get free trial

Stephen R.
Stephen R.
Marketing (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Ingegneria civile, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Fantastic

5,0 3 anni fa

Commenti: Positive. Increased contact and easy to use.

Aspetti positivi:

HelloBox allows our customers to get in touch with us fast and in a way that they prefer rather than relying on just email or phone. It offers all the options right on the page so it's easy for users to locate.

Aspetti negativi:

I have nothing negative to say about it. Works perfect.

Risposta di PixelHub

3 anni fa

Hey Stephen, we appreciate your great feedback. Thanks a lot

Software trovato in