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Cos'è Telnyx Suite?

Il portale di controllo della missione e l'API ti consentono di integrare, gestire e analizzare facilmente tutte le tue esigenze di messaggistica e voce. Inizia autenticando il tuo account e aggiungendo connessioni con autenticazione SIP unica per abilitare il controllo multi-tenancy. Acquista numeri per le chiamate in entrata, crea trunk SIP per potenziare le chiamate in uscita e assegna le connessioni ai profili di chiamata per la scalabilità on-demand.

Chi utilizza Telnyx Suite?

Telnyx è stato creato per ridimensionare le comunicazioni in tempo reale. I servizi elastici e il prezzo a la carte consentono comunicazioni convenienti a qualsiasi volume, da un singolo ufficio ad applicazioni globali.

Telnyx Suite Software - 1

Hai dubbi su Telnyx Suite? Confrontalo con un'alternativa popolare

Telnyx Suite

Telnyx Suite

4,7 (124)
1,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
24
12
4,6 (124)
4,7 (124)
4,6 (124)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
0,35 USD
una tantum
Versione gratuita
Prova gratuita
29
Nessuna integrazione trovata
4,6 (129)
4,5 (129)
4,7 (129)
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Connessione VoIP
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Funzionalità più votate
Connessione VoIP
Instradamento delle chiamate
Messaggio vocale
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Funzionalità più votate
Instradamento delle chiamate
Monitoraggio in tempo reale
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Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Instradamento delle chiamate
Messaggio vocale
Vonage Business Communications
Funzionalità più votate
Connessione VoIP
Monitoraggio delle chiamate
Registrazione delle chiamate
Trello
Funzionalità più votate
Commenti/Note
Gestione dei progetti
Gestione delle attività
Plivo
Funzionalità più votate
Messaggistica bidirezionale
Messaggistica programmata
Personalizzazione dei messaggi

Recensioni su Telnyx Suite

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
4,6
Caratteristiche
4,7
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

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Richard
Richard
COO (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Studi medici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

I knew I was going to love the product, had no idea I'd love the support

5,0 11 mesi fa

Commenti: Overall I haven't used it long but am very impressed.

Aspetti positivi:

How easy it was to implement and how similar it was in set up to others I had used.

Aspetti negativi:

I have some trouble with L2 verification but it really isn't a con because support helped me out, and it's great to know how secure they are.

Mike
President (USA)
Telecomunicazioni, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Incredible customer support with comprehensive set of tools

5,0 6 mesi fa

Commenti: Customer support has been exceptional, best we've ever encountered from a business like this. It has made the process of integrating services very smooth for us. Response is very fast and the support techs know their product well.

Aspetti positivi:

What I like most about Telnyx is the range of tools it offers, all in one platform. They provide integrations of voice, messaging, and other services making the service versatile for our needs. Additionally, their user interface and usage analytics provide valuable insights and easy management for our team. The value for the money is a big plus.

Aspetti negativi:

Lot of security and verification processes, but understandable as to why that needs to be done.

James
Managing Director (Canada)
Servizi e tecnologie dell'informazione, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Awful customer service

1,0 4 mesi fa

Aspetti positivi:

Their service and API design is well thought out.

Aspetti negativi:

Support is nonexistent. Their buggy know-your-customer flow locked me out of my two-year-old account, which had no suspicious activity whatsoever. Their phone line told me to email them, then hung up on me. They didn't respond to two emails after more than a week, and when I found a phone tree option that got me a person, they gave me wrong information. It took ten more emails to support, Cc:ing their [sensitive content hidden] each time, to get my numbers ported out - and they refused to waive their port out fees, which other providers rarely charge in the first place.

Rusty
VP (Danimarca)
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great deployment and customer support

5,0 4 mesi fa

Commenti: Overall I am quite satisfied that we have the technical features we need, they are easy to setup and I have had a few support queries which even for low priority issues were solved quickly.

Aspetti positivi:

I have found the Telnyx suite to be easy to navigate, quicker to setup than other platforms and their customer support has been quick and responsive. Overall we are very happy (new) customers.

Aspetti negativi:

Nothing, we have not run into issues. Overall it has been a smooth deployment.

WENDY
OWNER (USA)
Servizi e tecnologie dell'informazione, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

AFFORDABLE AND EASY TO START

5,0 9 mesi fa

Commenti: Everything is a learning experience but I find out that the support team is there to help fix the issue

Aspetti positivi:

I do not have to go through the A2P process which can take a day and that holds up the projects .

Aspetti negativi:

Sometimes there is to many questions is asked to get to a live agent .

kryxo
CEO (USA)
E-learning, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

The best system voip

5,0 6 mesi fa

Commenti: my experience its very cool, the team like use telnyx and the plataform its very nice

Aspetti positivi:

About 3 years ago I started using Telnyx with an old boss, now in my own company after searching and trying more than 10 different VOIP systems I remembered how good Telnyx was and indeed the only thing it has done is improve since then, excellent service

Aspetti negativi:

Nothing, all ist very perfect and easy to use

Calvin
Consultant (USA)
Computer e sicurezza della rete, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Telnyx Suite one of the better communications packages.

5,0 7 mesi fa

Commenti: It is a comprehensive service and everything is self configured.

Aspetti positivi:

The system is self configured and does not have delays waiting for activation and configurations to be enabled.

Aspetti negativi:

The Onfido identification plugin does not work with some android devices.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Musica, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great services and customer service

5,0 8 mesi fa

Commenti: It's been satisfying and very game changing. I truly recommend it to any developer.

Aspetti positivi:

The ease of use, the platform that's very easy to understand and more developer friendly. And the great customer service, always available to help.

Aspetti negativi:

nothing really, I'm so far pretty satisfied

Josh
owner (USA)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Telnyx, one platform for all telephony

5,0 10 mesi fa

Commenti: This is the only platform I've used where I'm not left behind by support. Although they do not deal with the PBX itself, they make the trunking simple.

Aspetti positivi:

Intuitive interface allows for easy configuration and deployment of new systems.

Aspetti negativi:

There is little not to like, if i ever run into an issue, support is only a few minutes away via chat.

Tin
Co-Founder (Croazia)
Software informatici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Telnyx > competition

5,0 5 mesi fa

Aspetti positivi:

Telnyx covers all the possible scenarios you might have. It works like a charm and the support is actually good!

Aspetti negativi:

Telnyx's own transcription engine doesn't cover the full capability like the Google transcription engine.

Saad
Director (Canada)
Computer e sicurezza della rete, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Easy Affordable and compatible

5,0 11 mesi fa

Aspetti positivi:

Its easy to signup, setup and configure, someone with basic understanding of online portals can easily setup and use the service.

Aspetti negativi:

The porting process took longer and a few attempts before it was resolved with the help of support.

Jerret
Senior Sysadmin (Canada)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great VOIP Services

5,0 7 mesi fa

Aspetti positivi:

Very easy to setup, port numbers into the service and API is excellent.

Aspetti negativi:

The service has been so easy to use I really haven't had any problems with it.

Mario
CEO (USA)
Assicurazioni, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

HIGHLY RECOMMENDED

5,0 6 mesi fa

Commenti: I feel very comfortable with the Telnyx platform, it has everything to make my business work 100%

Aspetti positivi:

very good service, best support, the best prices on the market, it has everything for my operation and the best, it has all the support available 24/7

Aspetti negativi:

I would like the support to be in multiple languages

Gabriel Ernesto
Marketing Director (El Salvador)
Telecomunicazioni, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Excellent Customer Support

5,0 7 mesi fa

Aspetti positivi:

What sets Telnyx VoIP apart is their outstanding customer support. Whenever I've had an issue or question, their team has been quick to respond and resolve the problem efficiently. The service itself is robust, with minimal downtime, and the call quality is consistently high. It's reassuring to know that help is always just a phone call or email away. Highly recommend!

Aspetti negativi:

I am quite satisfied with the service so far.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Contabilità, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Great SIP trunk and support

5,0 10 mesi fa

Aspetti positivi:

The ease to setup and use and the customer support are really helpful

Aspetti negativi:

Can sometimes take a bit of time when support tickets are escalated

Bente
COO (Danimarca)
Salute, benessere e fitness, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Understanding Telnyx Tech

5,0 3 mesi fa

Commenti: I'm very satisfied and can't wait to get my audio shows and podcast out to live with the help from Telnyx and Hiro.fm

Aspetti positivi:

[sensitive content hidden] helped me understand that I was missing a link while setting up my messaging profile :) He was a HUGE help, because I'm not at ALL a tech kind of person - I can't wait to have my Podcast and Audio shows up and running

Aspetti negativi:

I couldn't find out HOW to get help from a person

Yassine
Directeur (Francia)
Software informatici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great service with a very great customer service

5,0 5 mesi fa

Aspetti positivi:

Quick deployment, easy refill, large choice of phone numbers, quick account verification

Aspetti negativi:

Nothing, my experience was better than i expected.

Timothy
Technician (USA)
Servizi ai consumatori, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Impressive service

5,0 7 mesi fa

Aspetti positivi:

Easy setup, affordable service and accessible customer service

Aspetti negativi:

im not sure i have found one yet. Will keep you posted

Kris
Co-Founder (USA)
Software informatici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Good team :))

5,0 4 mesi fa

Commenti: greaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

Aspetti positivi:

Easy to use, great UI, great staff and nice colors

Aspetti negativi:

Almost no videos, explanations are a bit off

taser
owner (UK)
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Powerful SMS API provider

5,0 10 mesi fa

Commenti: I love the API integration docs and what they have in place. My results came out pretty amazing and the team was more than willing to help me through the process.

Aspetti positivi:

Incredible support from the team. I have used others and the support is so slow. These guys have lots of features and data for those geeks looking to see what work and what doesn't. Just amazing.

Aspetti negativi:

Nothing specific I can think of. So it's all good.

Eliel
Owner (USA)
Proprietà immobiliari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Good quality and easy to use

5,0 10 mesi fa

Aspetti positivi:

from my usage from last few days i found out that they has good services quality and api very easy to use too.

Aspetti negativi:

i didn't face any problem yet they are good

David
owner (USA)
Gestione formativa, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

great customer support team

5,0 9 mesi fa

Aspetti positivi:

great customer support team we had a problem in linking our site with telnyx we called customer support to help us they were so fast in replying. helped us and now every thing is working fine.

Aspetti negativi:

I can't pay with PayPal anymore .. i think it's a bad move from them to not allowing to pay with PayPal

Diana
CEO (USA)
Sport, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great Company

5,0 10 mesi fa

Aspetti positivi:

Nothing to say on prices and quality of the services .. very good.

Aspetti negativi:

Nothing yet but if i find one i'm sure they will fix it right away.

Awais
Markter (USA)
Marketing e pubblicità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great services

5,0 9 mesi fa

Aspetti positivi:

Great services.. I hope they can stay on this quality always

Aspetti negativi:

Api is a bet hard to use and there some stuff is hard to understand

MARIA
Accountant (USA)
Contabilità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Top on the field

5,0 10 mesi fa

Aspetti positivi:

Top services and the best on the field, i love how they doing there jobs .. great services price and quality

Aspetti negativi:

Support agents is not giving you enough information about your problem