Da 18 anni aiutiamo le aziende
a scegliere i migliori software

Cos'è Helper Helper?

L'efficiente piattaforma software e le app mobili di Helper Helper consentono di coordinare e monitorare facilmente le ore di servizio nell'intera organizzazione. Implementando questa soluzione, potrai offrire al tuo team una formazione personalizzata su come utilizzare in modo efficace Helper Helper. Inoltre, il supporto è sempre disponibile al telefono e via e-mail. Consente di aumentare facilmente l'impatto della community, monitorandone al contempo il coinvolgimento.

Chi utilizza Helper Helper?

Aziende, università, associazioni sportive, scuole, gruppi civici, gruppi di servizio, chiese, gruppi di genitori e organizzazioni che tengono traccia delle ore di servizio dei propri membri.

Helper Helper Software - 1
Helper Helper Software - 2
Helper Helper Software - 3

Hai dubbi su Helper Helper? Confrontalo con un'alternativa popolare

Helper Helper

Helper Helper

4,9 (57)
500,00 USD
anno
Versione gratuita
Prova gratuita
16
Nessuna integrazione trovata
4,8 (57)
4,8 (57)
5,0 (57)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
500,00 USD
anno
Versione gratuita
Prova gratuita
20
4
4,2 (194)
4,3 (194)
4,6 (194)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a Helper Helper

MobileServe
Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
VolunteerLocal
Funzionalità più votate
Gestione eventi
Pianificazione di eventi
Programmazione
Bloomerang Volunteer
Funzionalità più votate
Gestione delle iscrizioni
Gestione eventi
Selezione dei volontari
Rosterfy
Funzionalità più votate
Gestione eventi
Programmazione
Selezione dei volontari
Benevity
Funzionalità più votate
Donazioni online
Programmazione
Selezione dei volontari
TeamKinetic
Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
Duplie
Funzionalità più votate
Gestione dei partecipanti
Gestione delle iscrizioni
Pianificazione di eventi
Offero
Funzionalità più votate
Controllo degli orari di lavoro
Pianificazione di eventi
Programmazione
Sumac
Funzionalità più votate
Appunti relativi al caso
Banca dati di iscritti
Gestione dei clienti

Recensioni su Helper Helper

Punteggio medio

Nel complesso
4,9
Facilità d'uso
4,8
Servizio clienti
5,0
Caratteristiche
4,7
Rapporto qualità-prezzo
4,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
91%
4
9%
Caitlin
Caitlin
Athletic Academic Counselor/Student-Athlete Advisory Committee Coordinator (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Istruzione superiore
Tempo di utilizzo del software: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Efficient, makes my life and job easier, wonderful customer service!

5,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

The customer service is incredible, I can always get an answer to a question within a couple hours. This app has helped me stay organized when it comes to tracking community service. I have student-athletes asking me everyday how many hours they have or what else they can do to earn more hours. This is the perfect application for that, because it posts opportunities, but also organizes everything for you.

Aspetti negativi:

Honestly, I have no complaints. Because if I had them, I would call Helper Helper and they would take my complaints into consideration and change it or talk me through issue I'm having.

Michael
Director (USA)
Gestione formativa, 501-1.000 dipendenti
Tempo di utilizzo del software: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Excellent Resource for Universities

5,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

It is extremely easy to input events and the communication of the events is very clear to the students. The logging and tracking of hours is extremely freeing from an admin perspective.

Aspetti negativi:

I wish the onboard process was easier and there was a way for geofencing.

Heather
Assistant Athletic Director Internal Operations (USA)
Sport, 51-200 dipendenti
Tempo di utilizzo del software: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Great Organizational Tool

4,0 5 anni fa

Commenti: Our overall experience with Helper Helper has been very good. The best part about Helper Helper is its tracking and reporting ability and the fact that it can be used to compile data on the group. The other upside to Helper Helper is their team- I can always get in touch with someone to help me use the product more effectively or have questions answered.

Aspetti positivi:

Helper Helper has allowed us to organize our students in a way that they feel informed, empowered, and equipped to volunteer in our community with minimal confusion. It is relatively user friendly and allows the administrator to back-log any volunteer hours that students completed but forgot to log on their own. It also has a strong report feature that helps the administrator compile statistics for an individual, a team, or the group as a whole.

Aspetti negativi:

The on-boarding process is still difficult with students and many of them rely on the administrator to back log hours for themselves or their team.

Casey
Coordinator (USA)
Gestione formativa, 201-500 dipendenti
Tempo di utilizzo del software: Più di 1 anno
Fonte della recensione

C. Africano - Student-Athlete Development at TCU

5,0 5 anni fa

Commenti: Overall I have absolutely loved it. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] are so incredibly helpful. They actually have taken a few of my suggestions in the last year and adapted it to the system which has been a huge help. It has saved use time and streamlined out system of tracking and planning immensely. Over time, I hope coaches will begin to use it in the way it was meant to be used (checking their students progress themselves). But I think over time that will get better. Even so, I can find a student-athlete and immediately provide their coach with a report of their team. That is incredibly helpful.

Aspetti positivi:

I love that I can track reports without relying on human error to do so. I used to track all of our events by hand, but now I have the ability to track attendance, create opportunities, schedule with various groups, and create individual, team, and university wide reporting.

Aspetti negativi:

I think there are a few things that would help it. For example, we use HH for all of our programs. I wish I could navigate the system to where I could edit each programs tracking system. Such as for a career program, they get credit for attendance but not in a time increment. Then I could track service with time increments. That way when I generate a report, I won't need to edit anything. We also do an event called Frog Cup - they are required to attend 4 events and 10 hours of service. But I can't make that a base report level. I also struggled a bit with the categories and counting things twice. But not a big deal.

Brian
Director of Leadership and Career the Engagement (USA)
Istruzione superiore, 501-1.000 dipendenti
Tempo di utilizzo del software: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Celebrate the helping hand!

5,0 5 anni fa

Commenti: It has been nothing but positive and we look forward to continuing our partnership! Thank You!

Aspetti positivi:

We appreciate all of the data that allows us to CELEBRATE the POSITIVE IMPACT our student-athletes are making within the community! In addition, we truly appreciate the quick response and problem solving customer service! Last but not least, the community impact report Is a game changer in the area of Psychological Captial for our student athletes!

Aspetti negativi:

Through community engagement experiences people develop as individuals in many ways. Research shows that community engagement engagement enhances a higher GPA, increases knowledge of future career fields, improves communication and critical thinking skills, and expands cultural awareness within individuals. In addition, one in five employers hire based solely on volunteer experience seen on a resume and 41% of employers see volunteer experience equal to professional experience I believe adding the word “Development” to the community impact report provides a win-win for users. Helping the community grow and develop is also a great opportunity to help each individual grow and develop!