Chi utilizza questo software?

Edizioni dedicate ad appaltatori, aziende manifatturiere e commercio all'ingrosso, non profit, vendita al dettaglio e altro ancora.

Valutazioni medie

13.895 recensioni
  • Nel complesso 4.5 / 5
  • Facilità d'uso 4.5 / 5
  • Servizio clienti 4 / 5
  • Caratteristiche 4.5 / 5
  • Rapporto qualità-prezzo 4.5 / 5

Dettagli del prodotto

  • Versione gratuita No
  • Prova gratuita
  • Implementazione Installazione eseguita - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installazione eseguita - Windows
  • Formazione Webinar
    Documentazione
  • Assistenza Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • Intuit
  • https://enterprisesuite.intuit.com/

Informazioni su QuickBooks Enterprise

QuickBooks Enterprise è un software di contabilità per l'edilizia end-to-end che può crescere con la tua azienda. Fornisce tutti gli strumenti necessari alla tua azienda, ma è facile da utilizzare. Puoi organizzare i tuoi libri mastri, gestire lo stock, tenere traccia delle vendite e persino gestire le buste paga, a un costo minimo. Con QuickBooks Enterprise risparmi migliaia di dollari all'anno rispetto a soluzioni simili. Potente e versatile, è disponibile anche in edizioni progettate su misura per soddisfare le tue esigenze specifiche. Fai una prova gratuita oggi stesso.

Caratteristiche di QuickBooks Enterprise

  • Contabilità dei fondi
  • Contabilità del progetto
  • Crediti esigibili
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle immobilizzazioni
  • Gestione delle tasse
  • Ordini di acquisto
  • Organizzazioni senza scopo di lucro
  • Pubblica amministrazione
  • Riconciliazione bancaria
  • Studi contabili/commercialisti
  • Tracciabilità delle spese
  • 1099 Preparation
  • Aging Tracking
  • Avviso per doppio pagamento
  • Compilazione di assegni
  • Controllo del processo di valutazione
  • Elaborazione delle fatture
  • Electronic Funds Transfer
  • Estrapolazione di dati
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione della liquidità
  • PO Reconciliation
  • Recurring Payments
  • Rilevamento delle frodi
  • Aging Tracking
  • Elaborazione dei pagamenti online
  • Elaborazione di assegni
  • Elaborazione di pagamenti in eccesso
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Fatturazione ricorrente
  • Gestione dei pagamenti ACH
  • Gestione incassi
  • Pagamenti parziali
  • Receivables Ledger
  • Testimonianze del cliente
  • Etichette di ricezione
  • Etichette di spedizione
  • Etichette personalizzabili
  • Generazione di codici a barre
  • Gestione dell'inventario
  • Modelli di etichette
  • RFID
  • Rilevamento di numeri di serie
  • Scansione di codici a barre
  • Acquisto e ricezione
  • Contabilità di partnership
  • Contabilità generale
  • Crediti esigibili
  • Debiti esigibili
  • Gestione dei cespiti
  • Gestione della conformità
  • Gestione donatori
  • Monitoraggio delle attività
  • Pianificazione e previsione delle spese
  • Riconciliazione bancaria
  • Allocazione
  • Codici SKU / UPC
  • Codici a barre
  • Formulazione di previsioni
  • Gestione degli approvvigionamenti
  • Gestione degli articoli
  • Gestione degli ordini
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione nuovi ordini
  • Monitoraggio dei costi
  • Rilevamento di numeri di serie
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Assemblaggio di componenti (kitting)
  • Avvisi/Notifiche
  • Creazione di report/analisi
  • Formulazione di previsioni
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione del magazzino
  • Gestione multi-canale
  • Gestione nuovi ordini
  • Gestione scorte di produzione
  • Gestione stock commercianti al dettaglio
  • Ottimizzazione dell'inventario
  • Product Identification
  • Database clienti
  • Evasione di ordini
  • Gestione degli ordini
  • Gestione degli ordini arretrati
  • Gestione del magazzino
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle spedizioni
  • Inserimento ordini da remoto
  • Inserimento ordini in tempo reale
  • Backorder Management
  • Evasione di ordini
  • Gestione cataloghi
  • Gestione dei resi
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle spedizioni
  • Gestione di ordini speciali
  • Inserimento ordini
  • Monitoraggio degli ordini
  • Ordini ricorrenti
  • Acquisti
  • Caricamento di corsi
  • Contabilità dei fondi
  • Contabilità generale
  • Debiti esigibili
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle immobilizzazioni
  • Gestione delle presenze
  • Per scuole private
  • Pianificazione e previsione delle spese
  • Scuola materna, elementari e medie
  • Calcolo e contabilizzazione delle spese
  • Compilazione di assegni
  • Contabilità per competenza
  • Convalida incrociata dei libri mastri
  • Gestione della conformità
  • Gestione delle ricevute
  • Gestione delle tasse
  • Monitoraggio delle attività
  • Relazioni su utili e perdite riferibili agli asset
  • Testimonianze del cliente
  • Acquisti
  • Codici a barre/RFID
  • Formulazione di previsioni
  • Gestione 3PL
  • Gestione degli ordini
  • Gestione dei resi
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della qualità
  • Gestione delle spedizioni
  • Receiving/Putaway Management
  • Sincronizzazione in tempo reale
  • Sistema multi-locale

Le recensioni più dettagliate su QuickBooks Enterprise

More than enough for our small company

Data della recensione: 3/10/2019
Verified Reviewer
Controller
Proprietà immobiliari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
Assistenza clienti
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: We had to upgrade from QB Online because we use it for escrow accounts, and QB isn't designed for that. As a workaround, we created a new cash sub-account and payable sub-account for each escrow transaction. Pretty soon, we had thousands of sub-accounts, which really put a strain on it and made it run slowly. We transferred all of our data to QB Enterprise, which is handling that with ease and providing many more features. Overall, I enjoy using it. It's simple for employees to use, and it does more than enough for us.

Vantaggi: QB Enterprise is more than we need for the small company. It's fast and efficient. It's straightforward in how things work, so training isn't intensive for new users. It's easy to upgrade from another version of QB and transfer all the company data into it.

Inconvenienti: It's limited in what can be displayed or used to sort in many of the windows. For example, the vendor screen displays all the invoices and payments, but doesn't display a running balance column. It's difficult to expand columns to display all of the data in a column. It doesn't remember column widths, so I'm continuously having to adjust the column width every time I open a window with data. Data in some windows can't be exported to Excel. For example, I like to export the bank statement reconciliation screen to a spreadsheet with my bank data download where I can sort and subtract to find a discrepancy between two columns instantly. But, there isn't a way to get the data in that window to export or copy. The reconciliation screen also doesn't allow for display of the cash sub-account or the offset account. So, I'm continuously having to open individual transactions to see which is which if they are similar.

QuickBooks Review

Data della recensione: 15/9/2019
Christian A.
Revenue Specialist
Ospedali e sistemi sanitari, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
3 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
3 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: I used to provide support for this software in a tech company, I am accountant and IT, net frameworks is not a good idea to run this but other than that is good for small and medium sized business, good for the price, have in mind may take some resources if you will use in a portable device like a windows tablet.

Vantaggi: It is good for people that runs a small business but does not know book keeping, if you do know book keeping or accounting, is not recommended as you know double crossing accounts and not being able to see that process gets on your nerves, you are better using something similar to sage or what used to be peach.

Inconvenienti: I did not like that uses Microsoft. Net framework to run, if framework brakes, you are and you need to clean install windows, you have to back up, format, install, set up and restore everything, also in have seen cases where they do not support software after just four years which really sucks as you have to buy the newest version.

QUICKBOOKS IS AWESOME

Data della recensione: 12/9/2019
Beverly W.
Logistics Manager
Trasporti/Trasporto merci/Ferrovie, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: My overall experience has been great I would definitely recommend this company to anyone.

Vantaggi: Quick books has a very easy to understand app & website to manage all your business needs.I deal with a lot of truck drivers on a daily bases and Ifta tax tracking has always been a hassle,but not with quick books.They allow you to add mileage & fuel cost to better estimate quarterly taxes.You also received discounts on tax preparation software.

Inconvenienti: I honestly don’t have anything bad to say about quickbooks.The only thing I suggest is that they partner with more companies to offer customers discounts.

Great features for the price point

Data della recensione: 18/8/2019
Verified Reviewer
CEO
Medicina veterinaria, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
3 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Good experience. Hassle free software. Accounting and invoicing is straight forward.

Vantaggi: Very cheap (they give you more discounts if you wait it out before renewal). Its got most of the accounting functionalities from invoicing to inventory to taxation and cost management. Highly recommended for a small-med organisation.

Inconvenienti: The 'Sent from Quick-books as displayed (in big bold) in each mail. Really dislike it.
Also, you can't generate invoices which have already been paid for- you need to generate cash receipt--but cash receipts mess with the accounting as revenues are calculated from invoicing. All invoices go with a pay now button. This is the biggest issues we face.

A wonderful accounting tool for startups and growing businesses. Customer support is nothing to writ

Data della recensione: 16/8/2019
Anthony C.
Operations manager
Moda e articoli di abbigliamento, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
2 / 5
Assistenza clienti
3 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: It's a great accounting software, but charges and customer service could frustrate you

Vantaggi: I like how QuickBooks has an aesthetic and user friendly interface that makes it relatively easy to navigate.
It drastically reduces the amount of work and time I have to expend on basic accounting operations. Its Integrated tools help me draft invoices, keep an eye on financial reports, track my business revenues, costs and expenses very easily.
With QuickBooks online, producing financial reports is a matter of just a few clicks as a user finds it easy to create sales receipts and estimates in minutes producing instant accounting reports.

Inconvenienti: Adding transactions from bank feeds can be very time-consuming because there's no functional flexible way of entering transactions from bank feeds. Sometimes I have to visit a transaction twice to get all the data and coding in the right order.
Another sticking point is that there’s no way for me to sync QuickBooks Online with QuickBooks Desktop or vice versa.
Intuit's lack or inadequacy of professional support is a big weakness. You often have to be on hold for a really long time before speaking with a support staff, and even after you do, sometimes they're unable to solve your problem.

Leggi altre recensioni