QuickBooks Enterprise

Chi utilizza QuickBooks Enterprise?

Edizioni dedicate ad appaltatori, aziende manifatturiere e commercio all'ingrosso, non profit, vendita al dettaglio e altro ancora.

Cos'è QuickBooks Enterprise?

QuickBooks Enterprise è un software di contabilità per l'edilizia end-to-end che può crescere con la tua azienda. Fornisce tutti gli strumenti necessari alla tua azienda, ma è facile da utilizzare. Puoi organizzare i tuoi libri mastri, gestire lo stock, tenere traccia delle vendite e persino gestire le buste paga, a un costo minimo. Con QuickBooks Enterprise risparmi migliaia di dollari all'anno rispetto a soluzioni simili. Potente e versatile, è disponibile anche in edizioni progettate su misura per soddisfare le tue esigenze specifiche. Fai una prova gratuita oggi stesso.

Dettagli su QuickBooks Enterprise

Intuit

https://enterprisesuite.intuit.com/

Panoramica dei prezzi di QuickBooks Enterprise

QuickBooks Enterprise non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita.

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Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Installazione eseguita - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installazione eseguita - Windows

Formazione

Webinar

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di QuickBooks Enterprise

Programmi per contabilità
Contabilità dei fondi
Contabilità del progetto
Crediti esigibili
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione delle buste paga
Gestione delle immobilizzazioni
Gestione delle tasse
Ordini di acquisto
Organizzazioni senza scopo di lucro
Pubblica amministrazione
Riconciliazione bancaria
Studi contabili/commercialisti
Tracciabilità delle spese
Check-in/Check-out
Codici SKU/UPC
Codici a barre/RFID
Formulazione di previsioni
Gestione degli articoli
Gestione dei fornitori
Gestione nuovi ordini
Monitoraggio dei costi
Monitoraggio dell'inventario
Ottimizzazione dell'inventario
Rilevamento di numeri di serie
Evasione di ordini
Gestione cataloghi
Gestione degli ordini arretrati
Gestione dei resi
Gestione dell'inventario
Gestione delle spedizioni
Gestione di ordini speciali
Inserimento ordini
Monitoraggio degli ordini
Ordini ricorrenti
Acquisto e ricezione
Contabilità di partnership
Contabilità generale
Crediti esigibili
Debiti esigibili
Gestione dei cespiti
Gestione della conformità
Gestione donatori
Monitoraggio delle attività
Pianificazione e previsione delle spese
Riconciliazione bancaria
Codici a barre/RFID
Etichette di ricezione
Etichette di spedizione
Etichette personalizzabili
Generazione di codici a barre
Gestione dell'inventario
Modelli di etichette
Rilevamento di numeri di serie
Scansione di codici a barre
Acquisti
Codici a barre/RFID
Formulazione di previsioni
Gestione 3PL
Gestione degli ordini
Gestione dei resi
Gestione dell'inventario
Gestione della qualità
Gestione della ricezione e dello stoccaggio
Gestione delle spedizioni
Sincronizzazione in tempo reale
Sistema multi-locale
Database clienti
Evasione di ordini
Gestione degli ordini
Gestione degli ordini arretrati
Gestione del magazzino
Gestione dell'inventario
Gestione delle spedizioni
Inserimento ordini da remoto
Inserimento ordini in tempo reale
Elaborazione dei pagamenti online
Elaborazione di assegni
Elaborazione di pagamenti in eccesso
Fatturazione e contabilizzazione
Fatturazione ricorrente
Gestione dei pagamenti ACH
Gestione incassi
Monitoraggio termini di pagamento
Pagamenti parziali
Registro dei crediti
Testimonianze del cliente
Avviso per doppio pagamento
Compilazione di assegni
Controllo del processo di valutazione
Elaborazione delle fatture
Estrapolazione di dati
Gestione dei fornitori
Gestione della liquidità
Monitoraggio termini di pagamento
Pagamenti ricorrenti
Preparazione dei moduli 1099
Riconciliazione ordini d'acquisto
Rilevamento delle frodi
Trasferimento elettronico di fondi
Accesso da dispositivi mobili
Assemblaggio di componenti (kitting)
Avvisi/Notifiche
Creazione di report/analisi
Formulazione di previsioni
Gestione dei fornitori
Gestione del magazzino
Gestione multi-canale
Gestione nuovi ordini
Gestione scorte di produzione
Gestione stock commercianti al dettaglio
Identificazione del prodotto
Ottimizzazione dell'inventario
Calcolo e contabilizzazione delle spese
Compilazione di assegni
Contabilità per competenza
Convalida incrociata dei libri mastri
Gestione della conformità
Gestione delle ricevute
Gestione delle tasse
Monitoraggio delle attività
Relazioni su utili e perdite riferibili agli asset
Testimonianze del cliente
Acquisti
Caricamento di corsi
Contabilità dei fondi
Contabilità generale
Debiti esigibili
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione delle buste paga
Gestione delle immobilizzazioni
Gestione delle presenze
Per scuole private
Pianificazione e previsione delle spese
Scuola materna, elementari e medie

Recensioni su QuickBooks Enterprise

Stai visualizzando 5 di 719 recensioni

Nel complesso
4,1/5
Facilità d'uso
4,2/5
Servizio clienti
3,6/5
Caratteristiche
4/5
Rapporto qualità-prezzo
4/5
Elibe S.
Senior Accountant
Proprietà immobiliari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 13/10/2018

"Perfect Accounting software for firms"

Commenti: It feel so great and good to have a product that help you achieve 90% of your goal,it is a perfect accounting software to achieve your accounting task, it has significantly enhance my work and the work in my company.

Vantaggi: The great thing QuickBooks is that it is very easy to use software, with a basic accounting and computer skill, you can comfortably use it. Another great quality is that it link banks transaction with prepared invoices there by making accounting work easy. Its numerous features makes accounting work very easy.

Inconvenienti: One set back about this software is that sometimes its slow to respond when functioning, but with the updates, I have seen great improvement. Also it is expensive but the value it add, makes ones to forget it.

Risposta del fornitore

da QuickBooks France il giorno 17/10/2018

Thanks for reviewing, Elibe. Please know we've crafted a ton of tools to ensure our software is always functioning as optimally as designed. When it comes to slow response times, the info in this Community hosted article provides excellent troubleshooting steps (https://community.intuit.com/articles/1502333).

I'm thrilled to read we're doing our part to help you meet your goals, by the way. Comments like yours are a pleasure to come by, and we're proud to be backing BNL Group. Please know if you have any questions about cost-efficient options that my inbox is open ([email protected]). Reach out anytime, and take care!

Jess, The QuickBooks Team

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 13/10/2018
Utente Verificato
Controller
Proprietà immobiliari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/10/2019

"More than enough for our small company"

Commenti: We had to upgrade from QB Online because we use it for escrow accounts, and QB isn't designed for that. As a workaround, we created a new cash sub-account and payable sub-account for each escrow transaction. Pretty soon, we had thousands of sub-accounts, which really put a strain on it and made it run slowly. We transferred all of our data to QB Enterprise, which is handling that with ease and providing many more features. Overall, I enjoy using it. It's simple for employees to use, and it does more than enough for us.

Vantaggi: QB Enterprise is more than we need for the small company. It's fast and efficient. It's straightforward in how things work, so training isn't intensive for new users. It's easy to upgrade from another version of QB and transfer all the company data into it.

Inconvenienti: It's limited in what can be displayed or used to sort in many of the windows. For example, the vendor screen displays all the invoices and payments, but doesn't display a running balance column. It's difficult to expand columns to display all of the data in a column. It doesn't remember column widths, so I'm continuously having to adjust the column width every time I open a window with data. Data in some windows can't be exported to Excel. For example, I like to export the bank statement reconciliation screen to a spreadsheet with my bank data download where I can sort and subtract to find a discrepancy between two columns instantly. But, there isn't a way to get the data in that window to export or copy. The reconciliation screen also doesn't allow for display of the cash sub-account or the offset account. So, I'm continuously having to open individual transactions to see which is which if they are similar.

Risposta del fornitore

da Intuit il giorno 4/10/2019

Providing the tools you need to get the job done quickly and easily is our number one goal. It's great to hear you found the best version of QuickBooks to suit your business needs! Many of our software updates come from great customer suggestions like yours. You can find out more about ways we're working to improve by viewing our Blog: https://intuit.me/2L2zqTv

Thanks for a great review!
Morgan, The QuickBooks Team

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/10/2019
Molly G.
Operations Manager
Industria edilizia, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 16/7/2020

"Most efficient accounting software"

Commenti: We have been using QuickBooks Enterprise for Contractors for 6 months now. Out of the 3 accounting softwares I have used in the past 8 years, this is the most efficient and comprehensive program. It syncs with our CRM, making job setup and invoicing a breeze. We have been able to streamline our processes, saving money by not needing to hire another person to do office work. QuickBooks is so easy to use and make accounting corrections. The Company Snapshot is my favorite aspect, where I can view all the most important items I need to see (Income/Expenses, AP and AR, etc.) in real time.

Vantaggi: Ease of use, reporting capabilities, syncs with third party apps (CRM programs, etc.), company snapshot page

Inconvenienti: One of my favorite things about it is how easy it is to use, but on the flipside, that can be a "con" as there aren't many ways to safeguard against making incorrect entries, which could be common with a user who isn't famliar with accounting.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 16/7/2020
Kevin H.
HR
Industria edilizia, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    2/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    1/5
  • Assistenza clienti
    2/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    2/5
  • Consigliato
    1/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/5/2018

"I'm focusing on CONSTRUCTION PAYROLL here, not A/P, A/R, G/L"

Commenti: It was a real learning curve for me. Honestly, for years I would have given QB very high remarks, but that was BEFORE I had to start using the PAYROLL module to do heavy duty use, construction Job Costing and such. I'm now in discussion with the company Controller about going to different software. I'm a nice guy, but I've come to loath the problems and trying to get any help from QB, i.e., called Assisted Payroll, "I have this problem you can see on the screen." "Oh, that's not an Assisted Payroll problem, I'll get you over to Tech Support..." First thing Tech Support guy says, "Oh, that's an Assisted Payroll problem. I'll transfer you over to them." OK, and on it goes. We purchased a 30-user Enterprise 2018 for a reason. We have many users, accounting, owners, construction managers, those using Remote Desktop into the Server, etc. Last support (yesterday) said I need to be logged in as Admin (excuse me, but that is the Controller, who uses QB every day & is way above my pay grade), and in Single User mode. Are you kidding me? "Oh, you want to be able to put this car in reverse? Only when you are facing North and only on the second Tuesday of the week." Am I sounding a bit ridiculous? Well, that's about what support is now sounding like to me.

Vantaggi: I gave highest (4-stars) in ease of use.

Inconvenienti: The P/R module has been like the ugly, red-headed step child of QB. For YEARS, I used the help/feedback. Never so much as heard that anything was received. No changes have been made, lots of errors/bugs, VERY poor job costing ability, I'm now told you must be Admin & logged in as single user. My list of problems & suggestions is LONG, but none of their resources (time, money for development) have been put into fixing/upgrading this very old module. It's OK if you have a couple of office staff and do payroll for them, but if you are larger and really need to do Job Costing? Forget it. Staff WANTS to be helpful, but 1) they can't change what the program is sorely lacking; and 2) very often I've gotten "newbie" support personnel that hardly have a clue themselves as to what the program can/can't do or don't understand simple constraints in business. Yes, I can give MANY very specific examples, but no one that matters (has the authority/ability to make any changes) cares. Apparently we who push/need the payroll to do construction/job costing are just too few to warrant attention. I've been using QB since the day it came out. I know, that really dates me, but my point is that I am certainly no newcomer to QB. The next category only went "2+ years". Not nearly long enough.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/5/2018
Mary C.
Bookkeeper/Admin
Gestione di organizzazioni non profit, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/4/2020

"Easy to use for non-profit"

Vantaggi: super easy to setup our new accounts and keep up to date with data. Prints reports with ease and easy to find exactly what I'm looking for.

Inconvenienti: Even though we are a not for profit, it still shows many accounts and reports as profit/loss. This is not an issue for me, but our board of directors has issues with it, so I have to rename the reports to remove that. Just an extra step.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/4/2020