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Cos'è CallAction?

Piattaforma di automazione intelligente che assiste nell'acquisizione di vendite e marketing, nel coinvolgimento e nella conversione delle chiamate in entrata e dei lead attraverso messaggi di testo ed e-mail su vari canali.

Chi utilizza CallAction?

Questa automazione intelligente viene utilizzata da PMI individuali, dipartimenti di vendita e marketing e clienti di livello enterprise. Per i settori dei servizi immobiliari, ipotecari, assicurativi e molti altri.

CallAction Software - 1

Hai dubbi su CallAction? Confrontalo con un'alternativa popolare

CallAction

CallAction

4,7 (22)
139,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
5
Nessuna integrazione trovata
4,5 (22)
4,6 (22)
4,6 (22)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
25,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
194
22
4,0 (18.788)
4,0 (18.788)
4,1 (18.788)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Recensioni su CallAction

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,6
Caratteristiche
4,7
Rapporto qualità-prezzo
4,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
73%
4
27%
Tom Fonseca -
Tom Fonseca -
President (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

gets me complete info on any lead that comes in, cell phones, social media, address, etc

5,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

Easy to make campaigns, does video text campaigns, text, etc. love it. Ease of use, easy to get a hold of tech support, Facebook group helps a lot as well.

Aspetti negativi:

You can't upload your leads or database into it. So past leads that have come in before can not be added into the campaigns.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

love callaction!

5,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

I love the automated follow up texts & emails. Overall the technology is amazing & always improving!

Aspetti negativi:

Overall it's a LOT of technology & a little confusing to use all the features. I wish I had the time to figure out all of the features that would benefit our company.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Proprietà immobiliari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

We use this for our marketing campaigns

4,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

Easy way to get a virtual phone number Auto text response feature Text notification before call is picked up that this call was routed thru CallAction

Aspetti negativi:

Very expensive for what it is. We could get a second cell phone plan for the same price.

Michael
Michael
Realtor and Partner (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Proprietà immobiliari
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Great system, great support , great price!!!

5,0 7 anni fa

Commenti: I can track callers, easy to follow up with leads.. never miss out on any leads!

Aspetti positivi:

LOVE having a callAction text code on the side on my listings. Also, love having individual numbers for different marketing sources (yelp, nextdoor, etc etc)

Aspetti negativi:

Can't really think of any cons! Overall this is solid software and highly recommend using it to track your marketing campaigns.

Brandon
Brandon
REALTOR (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Proprietà immobiliari, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Cutting edge tool for real estate agents

5,0 6 anni fa

Commenti: Tracking lead sources, quicker response times, automated follow up and additional information from inquiries

Aspetti positivi:

Call broadcasting and recording for our entire time, along with text auto-responder allows us to make sure we're not missing out on opportunities

Aspetti negativi:

I wish we would have implemented it earlier