Cos'è Halp?

Halp è una soluzione conversazionale di documentazione delle comunicazioni ('ticketing') per i moderni team operativi interni che consente di assegnare, stabilire le priorità, tenere traccia e rispondere alle richieste provenienti da Slack in un'interfaccia basata su messaggi. Le aziende che utilizzano Halp ottengono tempi di risposta più rapidi, team di supporto operativo più produttivi e dipendenti più felici. Halp funziona come un sistema autonomo di documentazione delle comunicazioni oppure si integra direttamente con Zendesk, Jira, ServiceNow e altri sistemi di documentazione pre-esistenti.

Chi utilizza Halp?

team IT, team tecnico-operativi e team operativi interni in costante crescita presso aziende di piccole, medie o grandi dimensioni.

Video di Halp
Halp Software - 1 Halp Software - 2 Halp Software - 3 Halp Software - 4 Halp Software - 5

Hai dubbi su Halp? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

Halp

5,0 (4)
Halp
Non disponibile nel tuo paese
15,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
45
5
5,0 (4)
5,0 (4)
5,0 (4)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
5.500,00 USD
una tantum
Versione gratuita
Prova gratuita
186
1
4,2 (34)
4,5 (34)
4,8 (34)
Perché questo confronto?

Alternative a Halp

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Recensioni su Halp

Punteggio medio

Nel complesso
5,0
Facilità d'uso
5,0
Servizio clienti
5,0
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
5,0

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
100%
Victor
Victor
Director of IT (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Industria edilizia, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Halp: filling the gap between the [email protected] email and a full helpdesk

5,0 anno scorso

Commenti: Halp has been a great transition for us from a basic [email protected] shared mailbox. It's great value for money and inexpensive for what it does--we look forward to seeing how the product grows and how we will end up using it as we grow.

Aspetti positivi:

Halp made it super easy to set up our team to start processing tickets and most importantly helping our internal customers. The Microsoft Teams interface is slick, and since we're all on it, people are enjoying being able to directly interact with helpdesk resources through Teams. It was quick to setup and intuitive for us and our end users. We like the search interface's speed for helping us find similar issues and get up to speed quickly.

Aspetti negativi:

It's still pretty basic: reassigning a ticket in Teams isn't possible (use the web interface), it handles message attachments poorly, and sometimes we still have to dig out the original email that came into our helpdesk account to figure out what the request is about. No macro/frequently used text support.

Randy
IT Manager (USA)
Salute, benessere e fitness, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Great Product, Great People.

5,0 3 anni fa

Commenti: Every single person I have interacted with at Halp is passionate about the product and how it can help me. They are super supportive and knowledgeable, so not only do they listen to my feedback, but they have great ideas of how to use Halp fully with the other tools I have.

Aspetti positivi:

I am in an environment with Slack and Zendesk used heavily. I love that I now have these tied together in an easy way to be able to quickly push tickets without even having to go back to the web interface. There own ticketing system backend is ever improving and I fully intend to move my IT team off of Zendesk and over to Halp fully, hopefully within this next year. Also, the BetterCloud integration to be able to kick off workflows is AWESOME.

Aspetti negativi:

They did originate as BubbleIQ and have grown into what they are now. Because of this, the feature set it still growing. That is not a horrible Con, as they are actively growing the feature set and constantly seek input from customers to determine the best roadmap.

Hoey
Director of IT (USA)
Servizi ai consumatori, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Halp has completely changed the way we do IT Support

5,0 7 mesi fa

Commenti: Our employees communicate almost explicitly in Slack. This has allowed us to provide an easy way for our employees to ask for help which has vastly improved our employee IT support satisfaction rates. We also us halp to provide our employees with custom request forms which makes it simple for them to make requests for equipment needs, etc.

Aspetti positivi:

Our ability to handle IT support issues quickly in conversation mode has enabled us to provide a much higher level of service to our employees. Halp enables our team to easily collaborate on support requests and provide curated solutions (Answers) to our employees to help them solve IT issues quickly.

Aspetti negativi:

There are a few features that are lacking that would help our team provide better support: automatic form field syncing, shared triage channels between Slack Connect instances and customizable satisfaction surveys

An
IT Technician (Canada)
Logistica e catena di approvvigionamento, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Halp is a intuitive way for both users and technicians to solve problems.

5,0 5 mesi fa

Aspetti positivi:

The fact that HALP is integrated into Teams - a platform that the business I, along with much of the business world works on makes it one of the best ticketing systems I have used. The HALP team is constantly improving the product is a nice bonus. It is much cheaper than comparative ticketing solutions. Good looking UI.

Aspetti negativi:

There is a specific feature that I would like to see in future updates: the ability to save views (tickets assigned to a certain agent, tickets with a certain status) to your HALP profile