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Nextiva CRM
Cos'è Nextiva CRM?
Nextiva Service CRM è un software multicanale per l'assistenza e l'esperienza dei clienti che consente agli agenti di aiutare i clienti su più canali di comunicazione, gestendo tutte le loro interazioni in un unico posto. Con gli strumenti di intelligenza artificiale, un motore di regole intuitivo e un generatore di database, le aziende possono automatizzare i flussi di lavoro per risparmiare tempo e ottenere informazioni dettagliate dai dati. Il punteggio completo dell'esperienza e la tecnologia brevettata SmartTopic offrono alle aziende una visione olistica dei clienti.
Chi utilizza Nextiva CRM?
Aziende che necessitano di un software di assistenza clienti multicanale che consente agli agenti di aiutare i clienti su più canali di comunicazione, gestendo tutte le loro interazioni in un unico posto.
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Nextiva CRM
Recensioni su Nextiva CRM
Low Cost call center CRM
Aspetti positivi:
Works with the Nextiva call center app and is a good add-on to track customer service requests.
Aspetti negativi:
The UI needs a refresh and needs to be more customizable like Salesforce
Risposta di Nextiva
2 anni fa
Hello, there. Thank you so much for taking the time to leave us your review - we appreciate your feedback. If you by any chance are experiencing issues or need help, feel free to send us an email at [email protected] with your account info and we'll make sure to have our team follow up with you ASAP. Thank you!
I enjoy using Nextiva VoIP.
Commenti: Thank you.
Aspetti positivi:
It is cost effective and overall pretty simple to use. We can track information online and receive email updates.
Aspetti negativi:
It is hard to put a permanent hold on the account. It also can be very difficult to program a new phone.
Great experience
Commenti: Both the customer service and the tech support were great. Tech support even stayed on the call with me when we had to contact my internet provider.
Aspetti positivi:
Answered all questions, great price for service, great, great support
Nextiva Phone Service Review
Aspetti positivi:
Great customer service, and good value for a phone system.
Aspetti negativi:
There have been some issues with phone operation, but after a few months of service, the kinks seems to be worked out.
Awesome! The best experience.
Aspetti positivi:
AWESOME! Just the best! Everyone is nice and helpful! I can't complain at all. I was able to get my number back. You guys helped get my old number back! Great service. I receive updates all the time.
Nextiva
Commenti: I haven't been impressed. There's cheaper options out there that offer more functions and the UI is needlessly complex at times. Customer service had been sub par
Aspetti positivi:
Very reliable and good choice quality
Aspetti negativi:
Complex and poor customer experience