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Le migliori alternative a Call Center Studio

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Recensioni su Call Center Studio

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Valutazione complessiva

4,5/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,7
Servizio clienti 4,7
Caratteristiche 4,5
Rapporto qualità-prezzo 4,7

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Emre kadir Ö.
Mü teri Hizmetleri Tahsilat Uzman
501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/6/2018

"its so good"

Vantaggi: speed is my most like about this software. when i want to call its quickly fulfill.
it is most important . thnk

Inconvenienti: useless is my least like about this software. I think I should create quick shortcuts for things I want to do.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/6/2018
Ayli̇n K.
Planing Manager
Internet, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/10/2020

"Aylin Kılıç -Planing Manager"

Commenti: overall comfortable to use, not complicated

Vantaggi: User Friendly, simple,
wide report opportunity, containing new technologies, accelerating

Inconvenienti: There may be information boxes in the menus

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/10/2020
Tamara Y.
International Operations & ASR coordinator
Internet, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    3 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3 /5
  • Assistenza clienti
    3 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    5/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/6/2018

"Rocky and Unpredictable"

Commenti: I can easily contact any client I want with an internet connection and a head set.

Vantaggi: I like the ease of use - it is quite easy to call and to follow up on previous calls done. Also like how every missed call is received via a voice mail message to my inbox.

Inconvenienti: So many connection problems. I call clients in Saudi Arabia and Egypt from Istanbul and I never know what to expect. Many days I would be lucky if I get to have a minute phone call with a client before he loses me or I lose him or I get stuck in a loop of the conversation and can no longer reach him. The connection problems really hinder my job and waste my time.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/6/2018
Kemal B.
Operations Director
Assicurazioni, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/10/2020

"Call Center Studio is our right hand."

Commenti: They did almost everything what I requested.

Vantaggi: The most important feature of Call Center Studio, It consolidated many critical features in one solution, It has advanced ACD solutions + Call Recording + Call Evaluation + Callback options + Integration with many other + Advanced IVR solutions +Rapid Support!

Inconvenienti: They did a lot of things beyond my imagination.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/10/2020
Ahmet E.
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ SERVİS DESTEK UZMAN
Logistica e catena di approvvigionamento, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/11/2020

"My thoughts on call center"

Commenti: Frankly, I do not comment on this question without using the application in detail.

Vantaggi: I do not use the software. My inner client uses it. Monitoring of calls on computer based on the information I receive from them. It is a nice feature to receive incoming calls over the computer without a phone, in my opinion.

Inconvenienti: It is very bad situation that this software does not work on google chrome browser.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/11/2020