Cos'è Call Center Studio?

Call Center Studio è un software per contact center basato su Google, che offre scalabilità ed efficienza senza sforzo. L'economico modello in base al consumo di Call Center Studio, l'infrastruttura serverless che consente il lavoro da remoto, l'API aperta e le integrazioni senza interruzioni facilitate, l'interfaccia utente (User Interface, UI) intuitiva, le eccellenti funzionalità di creazione di report e i team di progetto e supporto dedicati 24 ore su 24, 7 giorni su 7 sono ciò a cui le aziende globali e i BPO si affidano per migliorare l'esperienza di clienti e agenti.

Chi utilizza Call Center Studio?

Tutti i call center con oltre 50 agenti.

Video di Call Center Studio
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Hai dubbi su Call Center Studio? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

Call Center Studio

4,5 (48)
Call Center Studio
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
127
14
4,7 (48)
4,7 (48)
4,8 (48)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
113
16
4,4 (292)
4,3 (292)
4,2 (292)
Perché questo confronto?

Alternative a Call Center Studio

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Recensioni su Call Center Studio

Punteggio medio

Nel complesso
4,5
Facilità d'uso
4,7
Servizio clienti
4,8
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
60%
4
31%
3
8%
Emre Kadir
Emre Kadir
Mü teri Hizmetleri Tahsilat Uzman (UK)
Utente LinkedIn Verificato
, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

its so good

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

speed is my most like about this software. when i want to call its quickly fulfill. it is most important . thnk

Aspetti negativi:

useless is my least like about this software. I think I should create quick shortcuts for things I want to do.

Nazim
director (Turchia)
Proprietà immobiliari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Call Center Studio Experience ( 4 years )

5,0 anno scorso

Commenti: overall very easy. I can get any report I want. Instant view, control from phone. It is very easy to access from anywhere. Sound recordings are complete. thank you so much.

Aspetti positivi:

very easy to use and economically inexpensive. I can get support very fast.

Aspetti negativi:

This software is under the minuscule. I've been fine for 4 years.

Tamara
International Operations & ASR coordinator (Turchia)
Internet, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Rocky and Unpredictable

3,0 4 anni fa

Commenti: I can easily contact any client I want with an internet connection and a head set.

Aspetti positivi:

I like the ease of use - it is quite easy to call and to follow up on previous calls done. Also like how every missed call is received via a voice mail message to my inbox.

Aspetti negativi:

So many connection problems. I call clients in Saudi Arabia and Egypt from Istanbul and I never know what to expect. Many days I would be lucky if I get to have a minute phone call with a client before he loses me or I lose him or I get stuck in a loop of the conversation and can no longer reach him. The connection problems really hinder my job and waste my time.

AYLİN
AYLİN
Planing Manager (Turchia)
Utente LinkedIn Verificato
Internet, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Aylin Kılıç -Planing Manager

4,0 2 anni fa

Commenti: overall comfortable to use, not complicated

Aspetti positivi:

User Friendly, simple, wide report opportunity, containing new technologies, accelerating

Aspetti negativi:

There may be information boxes in the menus

Louis
Louis
Vice President (Filippine)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi ai consumatori, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Call Center Studio makes our deployment easier.

5,0 11 mesi fa

Commenti: Overall experience with CCS has been remarkable. I love working with the entire team and will make sure to use them for all our projects in which we can.

Aspetti positivi:

Call Center Studio is easy to use and learn. We have been able to deploy 2 projects in the last year with complete help from the CCS team. They are very responsive and helpful.

Aspetti negativi:

The only complaint I had about the product was every disposition for outbound dialing required a scheduling. However, the CCS team fixed this after we requested a change.