Chi utilizza Speakap?

Per le organizzazioni con oltre 250 collaboratori esterni. Sono inclusi settori quali: vendita al dettaglio, servizi di ristorazione, alimentare, industria alberghiera, viaggi, logistica, assicurazioni e franchising.

Cos'è Speakap?

Speakap è una pluripremiata piattaforma, sicura e privata, che consente di coinvolgere oltre 250 dipendenti esterni. Grazie alla condivisione delle campagne, dei risultati e delle pratiche migliori in diverse sedi, con Speakap i clienti hanno registrato il 10% di aumento delle vendite medie.

Utilizzata in 27 paesi da oltre 350 clienti tra cui Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply e Mars. Grazie alle integrazioni personalizzate potrai rafforzare il tuo marchio con la tua stessa applicazione. Con un tasso di successo dell'implementazione del 100%, Speakap ti consente di coinvolgere i tuoi impiegati in modo più intelligente.

Dettagli su Speakap

Speakap

https://www.speakap.com

Fondata nel 2011

Panoramica dei prezzi di Speakap

Speakap non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita.

Versione gratuita

No

Prova gratuita

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Cloud, SaaS, Web

Dispositivi mobili - iOS nativo

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Riconoscimento dei dipendenti da parte dei manager
Riconoscimento sociale
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Recensioni su Speakap

Stai visualizzando 5 di 43 recensioni

Nel complesso
4,4/5
Facilità d'uso
4,5/5
Servizio clienti
4,5/5
Caratteristiche
4,1/5
Rapporto qualità-prezzo
4,3/5
Martijn L.
Manager ICT
Vendita al dettaglio, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/11/2018

"The best alternative for complex and expensive communication platforms"

Vantaggi: The implementation is the key to success. There are alternatives, but as far as I know is Speakap is the only one who really understand the importance of a smooth implementation and onboarding. Therefor employees of Speakap are helping with the actual onboarding, the customizing of the app and helping with a strategy for content. Speakap is easy to use and the service is excellent. Not an anonymous software product but a partner who really knows their customers.

Inconvenienti: There are just a few reporting options, it would be nice to have more insights. Furthermore, the synchronisation between our Active Directory and Speakap is not fully automated. We started wit CSV exchange, the API possibilities are not fully developed.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/11/2018
Andrew C.
CEO
Intrattenimento, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/6/2019

"Move past email"

Commenti: Fast moving dynamic and fun

Vantaggi: It is easy to use and really engages with staff members

Inconvenienti: Some team members are too active in the tool

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/6/2019
Ger-jaco D.
IT Specialist
Salute, benessere e fitness, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    2/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 17/11/2018

"Speakap can give easy access to business news to all of your employees"

Commenti: We made the decision to start with Speakap because we have a lot of employees without a computer. Now we can easily reach everyone and share news knowing that all are reached.

Vantaggi: It is very easy to use. Even for people who are not very familiar with computers.

Inconvenienti: Not many features to personalize the software (what you see is what you get)

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 17/11/2018
Utente Verificato
Pilot
Trasporto aereo/Aviazione, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/7/2019

"Jetsream"

Commenti: Overall the application is doing well. Gets the job done well. Allows the company to be in direct contact with everyone and I think that is a great tool. I was impressed to see how many people have started to use the application already, I figured it would have taken a little bit of time for people to start using it. I hope that we start to see more and more people post things. This is a great tool for questions about literally anything pertaining to Flexjet. I am glad that we got this tool for our company.

Vantaggi: Great way to get all employees to connect and ask questions. It is nice that management can respond directly to the employees if they have questions. It is also fun to see everyones experience on the road. I also like that the weekly message and other "call" like updates are written out so that people can read them without having to call. Seems that the message may reach more people that way.

Inconvenienti: As with any personalized software, there're are going to be growing pains. Some of the features on the mobile app take a little bit of getting used to. Such as trying to like a post, half the time it asks you if you want to report the post instead of actually liking the post. This is due to the sensitivity of the heart icon. There were growing pains in the beginning with posting videos, however this got resolved quickly. It takes a little bit of time to figure out where all the groups are. Experience from helping people on the road that are un familiar with social media platforms, explaining where the groups are and how to use them and how they correlate to the timeline has made some of them confused. However I think that in the long run they seem to understand it. I did find it difficult to find the specific fleet that is assigned to each pilot within Jetstream. After a little help from above we found it. It takes a bit of searching to find it.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/7/2019
Paul C.
Head of IT, Business and Organisation Architecture
Ospedali e sistemi sanitari, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/6/2019

"Speakap Usage and Implementation Review"

Commenti: The app has been a great way to improve engagement across organisational boundaries, and provide another channel to communicate easily and quickly with remote workers. The support we have had from the team during our testing, implementation and launch has been great and always get a quick response to our questions and issues.

Vantaggi: This software is easy to use and has good features to be able to set-up structures in line with our organisation hierarchy, and specialist groups for specific content types. The employee set-up process is easy and easy to post news items and on the timeline. There are features for private messaging which is really useful.
The company specific branding has been key to the launch and ongoing engagement with the app.

Inconvenienti: It would be good to be able to see statistics and analytics in Real Time

Risposta del fornitore

da Speakap il giorno 11/7/2019

Hi Paul, thanks for your review! We'll forward your feedback to the product team. The Statistics feature is a priority on the product roadmap, which is here if you want to check out other upcoming features (https://www.speakap.com/en/roadmap). Your review reiterates the importance of this feature, and we look forward to rolling it out.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/6/2019