Cos'è Speakap?

Speakap è una pluripremiata piattaforma, sicura e privata, che consente di coinvolgere oltre 250 dipendenti esterni. Grazie alla condivisione delle campagne, dei risultati e delle pratiche migliori in diverse sedi, con Speakap i clienti hanno registrato il 10% di aumento delle vendite medie. Utilizzata in 27 paesi da oltre 350 clienti tra cui Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply e Mars. Grazie alle integrazioni personalizzate potrai rafforzare il tuo marchio con la tua stessa applicazione. Con un tasso di successo dell'implementazione del 100%, Speakap ti consente di coinvolgere i tuoi impiegati in modo più intelligente.

Chi utilizza Speakap?

Per le organizzazioni con oltre 250 collaboratori esterni. Sono inclusi settori quali: vendita al dettaglio, servizi di ristorazione, alimentare, industria alberghiera, viaggi, logistica, assicurazioni e franchising.

Video di Speakap
Speakap Software - 1 Speakap Software - 2 Speakap Software - 3 Speakap Software - 4 Speakap Software - 5

Hai dubbi su Speakap? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

Speakap

4,4 (43)
Speakap
Non disponibile nel tuo paese
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
131
43
4,5 (43)
4,3 (43)
4,5 (43)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
8,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
450
34
4,5 (3.169)
4,3 (3.169)
4,5 (3.169)
Perché questo confronto?

Alternative a Speakap

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Recensioni su Speakap

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,5
Caratteristiche
4,1
Rapporto qualità-prezzo
4,3

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
53%
4
37%
3
9%
Martijn
Martijn
Manager ICT (Paesi Bassi)
Utente LinkedIn Verificato
Vendita al dettaglio, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

The best alternative for complex and expensive communication platforms

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

The implementation is the key to success. There are alternatives, but as far as I know is Speakap is the only one who really understand the importance of a smooth implementation and onboarding. Therefor employees of Speakap are helping with the actual onboarding, the customizing of the app and helping with a strategy for content. Speakap is easy to use and the service is excellent. Not an anonymous software product but a partner who really knows their customers.

Aspetti negativi:

There are just a few reporting options, it would be nice to have more insights. Furthermore, the synchronisation between our Active Directory and Speakap is not fully automated. We started wit CSV exchange, the API possibilities are not fully developed.

Andrew
CEO (USA)
Intrattenimento, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Move past email

5,0 4 anni fa

Commenti: Fast moving dynamic and fun

Aspetti positivi:

It is easy to use and really engages with staff members

Aspetti negativi:

Some team members are too active in the tool

Ger-Jaco
IT Specialist (Paesi Bassi)
Salute, benessere e fitness, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Speakap can give easy access to business news to all of your employees

3,0 4 anni fa

Commenti: We made the decision to start with Speakap because we have a lot of employees without a computer. Now we can easily reach everyone and share news knowing that all are reached.

Aspetti positivi:

It is very easy to use. Even for people who are not very familiar with computers.

Aspetti negativi:

Not many features to personalize the software (what you see is what you get)

Utente Verificato
Pilot (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Trasporto aereo/Aviazione, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Jetsream

4,0 3 anni fa

Commenti: Overall the application is doing well. Gets the job done well. Allows the company to be in direct contact with everyone and I think that is a great tool. I was impressed to see how many people have started to use the application already, I figured it would have taken a little bit of time for people to start using it. I hope that we start to see more and more people post things. This is a great tool for questions about literally anything pertaining to Flexjet. I am glad that we got this tool for our company.

Aspetti positivi:

Great way to get all employees to connect and ask questions. It is nice that management can respond directly to the employees if they have questions. It is also fun to see everyones experience on the road. I also like that the weekly message and other "call" like updates are written out so that people can read them without having to call. Seems that the message may reach more people that way.

Aspetti negativi:

As with any personalized software, there're are going to be growing pains. Some of the features on the mobile app take a little bit of getting used to. Such as trying to like a post, half the time it asks you if you want to report the post instead of actually liking the post. This is due to the sensitivity of the heart icon. There were growing pains in the beginning with posting videos, however this got resolved quickly. It takes a little bit of time to figure out where all the groups are. Experience from helping people on the road that are un familiar with social media platforms, explaining where the groups are and how to use them and how they correlate to the timeline has made some of them confused. However I think that in the long run they seem to understand it. I did find it difficult to find the specific fleet that is assigned to each pilot within Jetstream. After a little help from above we found it. It takes a bit of searching to find it.

Utente Verificato
IT Project Manager (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Ospedali e sistemi sanitari, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Great communication app

4,0 3 anni fa

Commenti: Support have been really quick and responsive, the rolllout and implomentation has been handled very well and we are looking forward to using Speakap everyday and driving communication in our business

Aspetti positivi:

Speakap have been great working with us on the implementation and roll out of the system. A good tool to connect with remote workers. Accessible to all employees and partners but secure and controlled. Simple to use and quick to pick up. Groups help people talk about shared interests (training, tips, FAQ’s ect).

Aspetti negativi:

As mentioned in other reviews the reporting is a little lacking and some features are only available on the iPhone App (this will change). Needs a bit more depth in the features (no polls or surveys for example) but im confident these will be coming to the app soon!

Risposta di Speakap

3 anni fa

Hi there, thanks for your review! We appreciate your feedback. Our product teams are prioritizing Android feature adoption so that you'll be able to access all features on this soon. Also, you can look forward to our new Polls feature being released in the next few months!