Cos'è Local Siren?

Business Listings Management, Website Design, and SEO, Digital Marketing, Social Media Marketing, Reviews, customer feedback and online reputation management for local business. (including) Chiropractors, Dentists, Doctors, Lawyers, Home Improvement, Professional Services, Hospitality, and many more.

Chi utilizza Local Siren?

Small and Medium Size Businesses, Mid-Size Companies, and Multi-Location businesses

Dove si può implementare Local Siren?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Windows (locale), Linux (locale), Chromebook (desktop)

Informazioni sul fornitore

  • da Local Siren
  • Sede: San Clemente, USA
  • Fondata nel 2017
  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Altre isole americane del Pacifico, Australia, Belize, Bermuda, Brasile e altri 9

Lingue

inglese

Informazioni sul fornitore

  • da Local Siren
  • Sede: San Clemente, USA
  • Fondata nel 2017
  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Altre isole americane del Pacifico, Australia, Belize, Bermuda, Brasile e altri 9

Lingue

inglese

Video e immagini di Local Siren

Local Siren Software - 1 - anteprima
Local Siren Software - 2 - anteprima
Local Siren Software - 3 - anteprima

Confronta il prezzo di Local Siren con prodotti simili

Prezzo di partenza

99,00 USD/mese
25,00 USD
49,00 USD/mese
N/D

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Prova gratuita

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Caratteristiche di Local Siren

  • API
  • Analisi dati della campagna
  • Analisi dati in tempo reale
  • Analisi delle tendenze
  • Analisi visiva
  • Branding personalizzabile
  • Commenti/Note
  • Creazione di report/analisi
  • Email Marketing
  • Etichettatura
  • Filtro per parole chiave
  • Gestione contatti
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei contenuti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione della campagna
  • Gestione della performance dei social network
  • Gestione di più account
  • Gestione multi-canale
  • Importazione/Esportazione di dati
  • Informazioni in tempo reale
  • Integrazione di social media
  • Integrazioni di terze parti
  • Libreria di contenuti
  • Libreria di immagini
  • Marketing multi-canale
  • Modelli personalizzabili
  • Monitoraggio
  • Monitoraggio dei social media
  • Monitoraggio del coinvolgimento
  • Monitoraggio delle attività
  • Monitoraggio delle conversioni
  • Multi-campagna
  • Parametri prestazionali
  • Pianificazione automatica
  • Pianificazione della campagna
  • Programmazione dei post
  • Programmazione della campagna
  • Promozione sui social
  • Pubblicazione automatizzata
  • Pubblicità sui social
  • Quadro della attività
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Report personalizzabili
  • Segmentazione della campagna
  • Segmentazione della clientela
  • Test A/B
  • Tracciamento dei click
  • Trascinamento della selezione (Drag & Drop)
  • Visualizzazione di dati

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  • API
  • Analisi dati della campagna
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi visiva
  • Condivisione delle recensioni
  • Creazione di report/analisi
  • Generazione di recensioni
  • Gestione SEO
  • Gestione dei contenuti
  • Gestione dei modelli
  • Gestione dei reclami
  • Gestione dell'esperienza del cliente
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle risposte
  • IA/Machine learning
  • Integrazione di social media
  • Integrazioni di terze parti
  • Messaggistica via SMS
  • Monitoraggio dei social media
  • Monitoraggio del coinvolgimento
  • Monitoraggio del marchio
  • Monitoraggio delle parole chiave
  • Monitoraggio delle revisioni
  • Monitoraggio hashtag
  • Monitoraggio in tempo reale
  • Notifica di revisione
  • Notifiche in tempo reale
  • Programmazione dei post
  • Programmazione della campagna
  • Report personalizzabili
  • Ricerca/Filtro
  • Richiesta di revisione
  • Sistema multi-locale
  • Sondaggi e feedback
  • Visualizzazione recensioni
  • Widget

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  • API
  • Acquisto e ricezione
  • Analisi dati in tempo reale
  • Analisi delle sensazioni
  • Analisi visiva
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  • Branding personalizzabile
  • CRM
  • Campagne multi-canale
  • Chat/Messaggistica
  • Commenti/Note
  • Condivisione sui social
  • Dashboard
  • Gestione SEO
  • Gestione dei distintivi delle recensioni
  • Gestione dei feedback
  • Gestione dei modelli
  • Gestione dei sondaggi
  • Gestione dell'esperienza del cliente
  • Gestione della campagna
  • Gestione della posta elettronica
  • Gestione delle comunicazioni
  • Gestione delle risposte
  • Gestione di feedback negativi
  • Importazione/Esportazione di dati
  • Informazioni in tempo reale
  • Integrazione di siti web
  • Integrazione di social media
  • Integrazioni di terze parti
  • Messaggistica via SMS
  • Modelli personalizzabili
  • Monitoraggio
  • Monitoraggio del coinvolgimento
  • Monitoraggio delle attività
  • Monitoraggio delle revisioni
  • Notifica di revisione
  • Notifiche in tempo reale
  • Parametri prestazionali
  • Promemoria
  • Promemoria via e-mail
  • Promozione sui social
  • Quadro della attività
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Report personalizzabili
  • Richiesta di revisione
  • Sistema multi-locale
  • Sistema plurilingue
  • Sondaggi e feedback
  • Valutazioni e recensioni
  • Widget

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Alternative a Local Siren

Altre alternative a Local Siren

Recensioni su Local Siren

Leggi tutte le 8 recensioni

Punteggio medio

Nel complesso
4,8
Facilità d'uso
4,8
Servizio clienti
5
Caratteristiche
4,8
Rapporto qualità-prezzo
5

Recensioni per valutazione

5
6
4
2

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Eugene G.
Eugene G.
Digital Marketing Manager & IT Manager (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Studi medici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

A real time saver and value add

5 3 anni fa

Commenti: Excellent product. Great to help catch negative reviews before the review goes public. Excellent time saver in regards to web reputation.

Aspetti positivi:

Ease of use and effectiveness. It encourages end users to leave reviews critical to social media marketing.

Aspetti negativi:

price. lol. It's a little hefty for small SMB businesses but still it's got greater value.

Risposta di Convuent

2 anni fa

Thanks, Eugene. You really know your stuff when it comes to SEO. Thanks for your insight and loyalty. Glad to partner with your organization.

Melissa D.
Office Manager (USA)
Ospedali e sistemi sanitari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great easy to use platform for my practice!

4 3 anni fa

Commenti: We had difficulty getting our patients to leave us feedback on google and Yelp. We would ask, even sent emails with their appointment reminders to leave us feedback. The process was broken. With Convuent, it is so much easier to send a feedback request, via text, to our happy patients and the response rate is overwhelming! Customer support team is awesome!

Aspetti positivi:

We have been using Convuent for just over four months and I have to say I am pleased with the results. Not only does it help us collect feedback from our patients in real-time, but it also monitors other review sites like facebook, vitals, healthgrades, and google, then pulls those reviews into one dashboard. Previously, our staff would have to check each of those sites on a regular basis for new reviews. We are currently sending all feedback requests through OpenDental and our patients receive a text message immediately at the end of their vist, right when we ask them. This is great!

Aspetti negativi:

I do not have anything negative to say about the software. We have had a very good experience using the platform so far.

Risposta di Convuent

2 anni fa

Hi Melissa, Great feedback and thank you for your business. Convuent makes it super easy to collect feedback via SMS from your patients as soon as their visit is completed. No more emails. SMS has a 92% conversion rate, and with Convuent your message is guaranteed to be delivered on time.

John E.
VP. Digital Marketing (USA)
Forniture e materiali, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Best Reputation Management Software Yet!

4 3 anni fa

Commenti: Convuent allows us to easily collect and manage feedback from our clients. The platform also provides our team with an easy to use reporting dashboard with insights and analytics to make sense of all the collected data.

Aspetti positivi:

Very easy to set up. I was able to get feedback from my customers within 30 minutes. I am able to see how my business looks online in real-time, which saves my staff time having to search and look everyday to see if there is a review we may have missed. I have used a few different platforms over the last few years and paid much more. Really didn't need all the extra bells and whistles and didn't want to pay for what I wasn't going to use. We have seen a positive return on the investment as new clients tell us they found us from the reviews on Google and Yelp. The support is excellent too!

Aspetti negativi:

As a main user of the platform I wish there was a way to be able to use the MMS feature to send out reminders for my customers to leave feedback once I send out the initial request. Also, would like to be able to have the platform in Spanish for some of my clients.

Risposta di Convuent

3 anni fa

Hi John, Thank you very much for your feedback. Regarding your response, the platform does in-fact send out reminder MMS messages automatically if one of your customers does not initially respond to the first request. Please give us a call so that we can make sure you have tis set up on your MMS/email feedback sequences. Kind regards, Convuent

Kimberly L.
Director of Sales & Marketing (USA)
Industria edilizia, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Positive Change

5 2 anni fa

Aspetti positivi:

Very quick ROI, ease of use and over all visible growth in our company after consistent use.

Aspetti negativi:

I wish we knew about Convuent sooner. A software like this would have help us in our earlier years.

Risposta di Convuent

anno scorso

Thank you for your feedback Kim.

David P.
dentist (USA)
Salute, benessere e fitness, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Convuent On line patient reviews

5 3 anni fa

Commenti: On line reviews from patients very good. Customer service has been best ever!

Aspetti positivi:

Ease of use with adjustable features to customize

Aspetti negativi:

Not sure sometimes where the patient wrote their review. Like was it google or facebook?

Risposta di Convuent

3 anni fa

Thanks for your feedback David. Let's set up a call this week to discuss how you can easily identify the correct source of each review.