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Cos'è Voiptime Cloud?

Aumenta il tempo di conversazione fino al 300% con una versatile soluzione di call center basata sul cloud. Questo software è progettato per triplicare i volumi delle chiamate in uscita, rispettando al contempo le normative sulle comunicazioni. Offre tutto ciò che ti serve: versatilità delle campagne, tre modalità di composizione (anteprima, potenza, predittiva), gestione efficace del team e creazione di report completa. Inizia con pochi clic e integra facilmente i tuoi strumenti di business preferiti. Goditi le funzionalità del software Voiptime Cloud scelto da oltre 1.000 utenti!

Chi utilizza Voiptime Cloud?

Reparti commerciali e call center alla ricerca di una soluzione di vendita professionale (CRM, gestione delle campagne basata sulle chiamate, creazione di report e altro).

Voiptime Cloud Software - 1

Hai dubbi su Voiptime Cloud? Confrontalo con un'alternativa popolare

Voiptime Cloud

Voiptime Cloud

4,8 (80)
70,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
76
3
4,8 (80)
4,8 (80)
4,8 (80)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
100
10
4,7 (18)
4,8 (18)
4,9 (18)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Gestione di call center
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Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.
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Registrazione delle chiamate
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Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.

Recensioni su Voiptime Cloud

Punteggio medio

Nel complesso
4,8
Facilità d'uso
4,8
Servizio clienti
4,8
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
78%
4
23%
Aleksey
Aleksey
Engineer (Ucraina)
Utente LinkedIn Verificato
Tempo di utilizzo del software: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great value and great potential

5,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

My department have been testing several CRM and come across VoiptimeCloud. This software is a great solution for our company as it: User-friendly CRM you can set up callbacks on and receive reminders Call to the client directly from the system Integrate it with Email an inbound call is transferred directly to the rep who is assigned to that lead

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 201-500 dipendenti
Tempo di utilizzo del software: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great software for sales department

5,0 4 anni fa

Commenti: Perfect tool for sales agents

Aspetti positivi:

Both power and predictive dialers are of great help. Our agents can easily process big databases and not waste time on manual dialing or no-answers. It's a real time-saver. Another benefit is handy campaign management. We can quickly create and launch campaigns and track every lead's status. It makes our workflow more organized.

Aspetti negativi:

No cons for today. We are pretty satisfied with Voiptime.

Lucy
Team leader, sales consultant (Irlanda)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Tempo di utilizzo del software: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Outbound calls software with lead management options

4,0 8 anni fa

Commenti: Outbound calling, lead management options, affordable prices, online access.

Aspetti positivi:

Voiptime combines lead management tools with an outbound dialer. This was the main factor why we have chosen to work with this software. The price of Voiptime is relatively affordable, in combination with call rates of our sip provider, we've got quite a good deal. Unlimited call recording capacity storage, unlimited quantity of leads.

Aspetti negativi:

Very limited reports, system does not enable to buy a sip number as a part of the solution, only outbound calling options.

Jason
Sales Department Manager (UK)
, 51-200 dipendenti
Tempo di utilizzo del software: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Dialing and lead managment software for small businesses

5,0 8 anni fa

Commenti: It helps us to make affordable calls to different countries and to lead prospects through the sales pipeline easier and more persistantly, increasing the conversion rate. Since we started using this software our sales are smoother and planned, workflow scheduling is easier. Customer service is also getting better, as we store all lead information in the system and can access it any time we need it.

Aspetti positivi:

Our sales department uses Voiptime to manage prospect information and make calls. It is very convenient to be able to dial leads directly from the system and to have phone recordings saved in the lead card, available for download and listening. Sales agents can make notes while talking to client over the phone. The dashboard allows to monitor department statistics in real time as well as to make customer estimations. The call quality is good. The online support is fast and helpful.

Aspetti negativi:

Limited lead qualifying options, not all statuses are reflected in dashboard, operators can go through IVR only if the lead is dialed through the softphone, and than in call history the name of the cient is not mentioned, no option to create a new client after dialing a number from the softphone.

Ilya
PPC specialist (Ucraina)
Utente LinkedIn Verificato
Tempo di utilizzo del software: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Effective CRM

5,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

I love how Voiptime Cloud helps me stay organized, focus on things that matter most and close more deals. Now, I do not miss any details (can refer to the call any time thanks to calls records), can keep all my document organized (all important files (contracts, bills) can be attached to the system) and set up callbacks as well as meeting reminders in the calendar and receive notification reminders both in the system interface and your email.