Docupilot

Docupilot

da Flackon

Chi utilizza Docupilot?

Customers use Docupilot to automate the document generation procress to save time and avoid errors.

Cos'è Docupilot?

Docupilot is a cloud based document automation software. Unlike competing products with steep pricing tiers, Docupilot is priced affordably, and is free forever for the first 20 documents generated. Built with an emphasis on usability, Docupilot also offers integrates with different data sources like CRM, Forms, Online databases, HR, Surveys etc.

Dettagli su Docupilot

Flackon

https://docupilot.app

Fondata nel 2018

Panoramica dei prezzi di Docupilot

Docupilot è disponibile a partire da 29,00 USD/mese. Docupilot dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. Qui sotto maggiori informazioni sui prezzi di Docupilot.

Prezzo di partenza

29,00 USD/mese

Versione gratuita

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Formazione

Live Online

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di Docupilot

Software per l'automazione dei contact form
Archiviazione e conservazione
Automazione dei processi e dei flussi di lavoro
Collaborazione
Controllo accessi/Autorizzazioni
Controllo della versione
Creazione e design di form
Ricerca del testo completo
Trascinamento della selezione (Drag & Drop)

Recensioni su Docupilot

Stai visualizzando 5 di 15 recensioni

Nel complesso
4.9/5
Facilità d'uso
4.8/5
Servizio clienti
5/5
Caratteristiche
4.9/5
Rapporto qualità-prezzo
4.8/5

Excellent cloud based tool

Data della recensione: 30/3/2019
Rob C.
Owner
Prodotti alimentari e bevande, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Will continue to use and am very happy with the amazing support I receive. Cost may become a factor in the future but not for now.

Vantaggi: Ability to merge data using API and creation of PDF.

Inconvenienti: Wish there were other pricing options. In my case, a merge is a single page. Others may have one merge that created multiple pages. My cost per merge is the most expensive.

Amazing product for Automating Document Creation and Distribution

Data della recensione: 1/7/2019
Chris J.
Operations Director
Trasporti/Trasporto merci/Ferrovie, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: In automating all of our document creation we have managed to save a very significant amount of time for our Sales and Operations teams, who now use this time more productively in helping customers buy more from us and feel more supported overall.

Vantaggi: So easy to use, brilliant world-class and instant support.
This software has saved us hours of work on a near daily basis, we now automate all documents coming out of our CRM through Docupilot. Other than out CRM, this is now the most used software in the office. Its flawless, works every time and is brilliantly supported.

Inconvenienti: Nothing, everything has surpassed every expectation so far, we're very very pleased.

Huge savings and so simple to use!!

Data della recensione: 31/1/2020
Zee S.
Janitor
Assicurazioni, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Auto Mail PDF Invoices. Great product!

Vantaggi: Moved from web merge because of the pricing and have loved docupilot! So easy to use and much easier to set up compared to the others.

Inconvenienti: All been great so far! I have no concerns at all

Great product, great support

Data della recensione: 22/10/2019
Christopher H.
Designer/Consultant
Servizi e tecnologie dell'informazione, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Fantastic so far, I'm using it to consolidate the creation of many documents into a single form.

Vantaggi: Ease of use, Docupilot is very user-friendly. I was already familiar with using merge software (Webmerge), so the learning curve was very small. Integrations are fast, and the Dropbox delivery of merged documents is much faster than what I've used in the past.

Inconvenienti: Only thing I've encountered so far was the ability to set conditional delivery of documents, but the Development team is working on this (I'm told) and the support staff was very helpful in showing me how it could be done in Zapier in the interim.

Best tool for Document Automation

Data della recensione: 1/2/2020
Antonio G.
CEO
Software informatici, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
4/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: - Really easy to use
- The Integration with Zapier is amazing
- The Customer Support is super responsive
- Perfect value for money

Inconvenienti: - The UI of the product is ok but could be modernised