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Cos'è Trolley?

Payment Rails è una piattaforma di automazione dei pagamenti di massa basata sulle API. Payment Rails fornisce supporto end-to-end per il tuo processo di pagamento degli affiliati, che include la raccolta white-label di dettagli di fornitori e partner bancari/W9/W8, una semplice API e dashboard per inviare pagamenti a chiunque in oltre 200 Paesi e in valuta locale con un processo di approvazione e preparazione del fascicolo fiscale 1099/1042.

Chi utilizza Trolley?

Fornisce soluzioni a società con contabilità fornitori di media/alta entità, come piattaforme e agenzie di marketing di influencer, reti di affiliazione, mercati di freelancer e piattaforme di sharing economy.

Trolley Software - 1
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Trolley

Trolley

4,7 (36)
49,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
34
18
4,8 (36)
4,8 (36)
4,9 (36)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
76
6
4,6 (25.069)
4,5 (25.069)
4,3 (25.069)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
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Recensioni su Trolley

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,8
Servizio clienti
4,9
Caratteristiche
4,8
Rapporto qualità-prezzo
4,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
72%
4
22%
3
6%
Jonah
Jonah
Director (Canada)
Utente LinkedIn Verificato
Musica, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great tool for sending payments across the globe

5,0 3 anni fa

Commenti: We saved time using Payment Rails compared to our previous methods, and also solved challenges sending payments to more countries across the world (which was really important as our online lesson offerings scaled up to include students and teachers in more countries).

Aspetti positivi:

Once set up, it was easy to use. Dashboard/interface is great and user friendly. The API met our needs to integrate with existing systems, and automate our payout process.

Aspetti negativi:

We weren't able to integrate PayPal. This was due to limitations on PayPal's side for non-US PayPal accounts, though it would have been helpful to have more transparency/support from Payment Rails with this during the sales pitch and initial onboarding.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

PR supported us through many transitions and every step of the way

5,0 5 anni fa

Commenti: Overall, our experience has been great. The team is responsive and supportive to our many demands and questions. They're knowledgable and always eager to help. They've updated things and helped us address issues. Great group of folks that go above and beyond to help us get started - I highly recommend their services.

Aspetti positivi:

Payment rails makes payments easy with a robust API that works across borders. They also handle tax compliance and have a knowledgable team that's always ready to help. They've helped us multiple times throughout the two years we've been working together. We went from being a customer (and a demanding one!) to a partner who's constantly referring leads. It's been a long ride but PR really stuck with us and helped us through thick and thin. Work with them if you have a chance!

Aspetti negativi:

Compliance but it's really not their fault. Financial services is a regulated industry. PR did what they could but compliance requirements are unique by industry. If anything, we're very grateful to PR for helping us through the legal whenever possible.

Gilles
CTO (Cambogia)
Marketing e pubblicità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Good but can become better !

3,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

The features like the tax form or the widget !

Aspetti negativi:

Reliability, we still find bugs but their customer support is on top to fix them

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great system - easy to use!

4,0 5 anni fa

Commenti: We pay content creators at mass and Payment Rails helps us do so easily.

Aspetti positivi:

Super easy to use and the interface is very customer friendly. The customer support team is very friendly and helpful.

Aspetti negativi:

We were a beta customer and experienced a lot of hiccups in the beginning. There were many issues with payments not being received on time or not sending but over time, we were able to iron out these issues as the product got better.

Akshay
CTO (Canada)
Software informatici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Fantastic Product

5,0 5 anni fa

Commenti: When we started using Payment Rails we were experiencing a huge business problem. The sellers on our platform were unable to redeem their funds in a timely manner. Other options were either too costly or they took too much time and hassle to setup. At that moment we had to manually process all transactions at the end of the day which was extremely unscalable. With Payment Rails, we were up and running within literally 2 days. It was so easy to setup and the flow was perfect for us. The team helped us get up and running responding to questions within the hour. We are very excited to continue using Payment Rails.

Aspetti positivi:

Payment Rails is amazingly easy to use, and extremely quick to setup. Further more the team is incredible and have always been available to help out with any issues.

Aspetti negativi:

This software feels like it was built for us. We don't have any concerns about it.