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Cos'è Streem?

L'obiettivo è rendere più accessibili gli esperti di tutto il mondo. Potrai accedere alle competenze, in qualsiasi posizione verticale, con la semplice pressione di un pulsante e tale interazione sarà arricchita e resa più efficace attraverso la realtà aumentata (Augmented Reality, AR). Dal 2010, il team crea soluzioni per la gestione delle relazioni con i clienti e applicando il know-how di machine learning e di Computer Vision, sarà in grado di creare un'esperienza semplice che soddisfi i clienti, offrendo efficienze significative alle imprese.

Chi utilizza Streem?

Non specificato dal fornitore

Streem Software - 1
Streem Software - 2

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Streem

Streem

3,7 (3)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
12
1
4,0 (3)
5,0 (3)
5,0 (3)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
25,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
215
17
4,1 (777)
4,1 (777)
4,2 (777)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Chat dal vivo
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Programmazione
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Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Preventivi/Stime
Programmazione

Recensioni su Streem

Punteggio medio

Nel complesso
3,7
Facilità d'uso
4,0
Servizio clienti
5,0
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
5,0

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
33%
4
33%
2
33%
Shôn
Commercial and Business Sales Manager (UK)
Industria edilizia, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

My time with Streem

5,0 4 anni fa

Commenti: Nothing but positive, the level of support working with the team at Streem has been unbelievable, always on hand to help, and happy to listen help us understand how we can further use Streems functionality

Aspetti positivi:

Ease of use. Having had to deploy Streem out to over 800 people in our organisation, from the highly technical to technophobes, it has been a pleasure to introduce software that simply works, easy to pick up, intuitive and very fast to deploy.

Aspetti negativi:

Really hard to find negatives, getting senior management to understand the value of the software and the customer engagement it delivers.

Troy
Owner (USA)
Servizi ai consumatori, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Great tool during pandemic

4,0 3 anni fa

Commenti: Absolutely, one of the best things I've ever done for the business! As a business owner, I am not that interested in running around in a truck and quoting jobs all day but it's very easy for me to schedule four or five virtual calls from 5 to 7 and get those knocked out and send a quote to my customers and then all they have to do is hit approve and we just made money without having to go to the customer's house directly, I didn't pay anyone, no gas or wear and tear on the truck, and we are not out there getting or spreading disease.

Aspetti positivi:

I especially like keeping a video on file of our interactions with customers so that I can share this with my employees prior to them going out on the job.

Aspetti negativi:

It doesn't always work 100% of the time for every customer. Some customers are a little apprehensive about clicking on the items that they have to click in order to make the program work from there end.

Cristal
Cristal
Customer Experience Specialist (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi ai consumatori, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great concept, execution and support need work

2,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

I liked that you were able to keep history of the contact and video sessions, and also that you could take pictures by getting a screenshot

Aspetti negativi:

It feels like one of those software program that isn't at it's prime yet, it's very finicky, would love to see how it works in the future once it's developed more.

Risposta di Streem

3 anni fa

Thank you for your feedback, we're excited for you to come back and try our software again as we have made significant improvements. Both our Expert and Customer experiences have been refreshed and we have added an iOS and Android app with advanced AR features, including our OnSIte experience. See it in action https://www.streem.com/get-a-demo