Chi utilizza Chanty?

Chanty è progettata per aumentare la collaborazione nei team di tutti i settori di attività.

Cos'è Chanty?

Chanty è un'app per chat di gruppo semplice e veloce, per aumentare la comunicazione e la produttività nei team di tutti i segmenti aziendali. Non importa se non ami la tecnologia. Usare Chanty è una passeggiata.

Nessun limite per la cronologia dei messaggi. Nessun costo nascosto. Attività integrate.

Dettagli su Chanty

Chanty

https://www.chanty.com/

Fondata nel 2016

Panoramica dei prezzi di Chanty

Chanty dispone di un piano gratuito e non offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Chanty è disponibile a partire da 4,00 USD/mese.

Prezzo di partenza

4,00 USD/mese

Versione gratuita

Prova gratuita

No

Implementazione

Installazione eseguita - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installazione eseguita - Windows

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Di persona

Live Online

Documentazione

Assistenza

Online

Caratteristiche di Chanty

Software di team collaboration
Accesso da dispositivi mobili
Attività/News Feed
Avvisi/Notifiche
Chat in tempo reale
Chiamate audio
Condivisione di documenti
Gestione delle attività
Integrazione di terzi
Ricerca
Sondaggi e feedback
Thread di discussione
Videoconferenze

Recensioni su Chanty

Stai visualizzando 5 di 29 recensioni

Nel complesso
4,9/5
Facilità d'uso
4,9/5
Servizio clienti
4,9/5
Caratteristiche
4,6/5
Rapporto qualità-prezzo
4,8/5
Aysel S.
Data Protection Officer
Marketing e pubblicità, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/4/2019

"Easy in use team chat "

Commenti: Probably, the most intuitive and easy to use chat for teams, valuing collaboration and effective communication. I am huge fan of tasks features - it really helps to organize workflow and save time.
Their awesome blog is a real storehouse of tons of useful and unique information. Besides Chanty Team is the most involved and passioned about their product team, I have ever seen. They always provide actual information about the development process on Facebook group and instantly answer all users questions, objections and wishes.

Vantaggi: - Unlimited messages
- Easy in use
- Great Customer Support. It is even possible to reach them via Facebook Group and get quick response!
- Convenient tasks management
- Intuitive Interface and great design

Inconvenienti: It will be awesome to add such feature as audio messages, but I have heard they are hardly working on it.

Risposta del fornitore

da Chanty il giorno 29/5/2019

Hi Aysel and thanks for your feedback! We have great news, voice messaging is already available in Chanty. Feel free to give the new app version a try :) https://www.chanty.com/downloads.html

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/4/2019
Paul F.
ceo
Servizi finanziari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/11/2019

"WORKS WELL, FLAWLESS UPTIME AND EASY TO LEARN -CHANTY"

Commenti: This allows up to time shift and keep work flow going, threads get updated around the clock and we can check status on where everyone is without waiting for the clock. It is very useful and powerful tool on both projects and general workflow.

Vantaggi: Quick, fast and clear to learn, solid value and not messed up with too many options, lets us communicate across time zones effectively as we have staff in multiple locations including Philippines. Free form search is great and lets us find a previous thread topic easily. Administration is also a snap. I really like things that do exactly what they are supposed to. We had Hip-chat and they were bought by Slack and closed which we did NOT like, Slack is just far too much on options and integrations and a lot more expensive. We are not trying to run a software empire, just a business and this was a far better option for us.

Inconvenienti: Not much to not like. The darn thing works well.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/11/2019
Utente Verificato
CEO
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    2/5
  • Facilità d'uso
    1/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1/5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 17/2/2020

"Use something else, anything else"

Commenti: These folks seem very shady. They have a horrible 14-day return policy, which they enforce even on an annual subscription, meaning I can't get a partial refund even though we won't be using their software at all for the remaining 6 months of the subscription. Hundreds of dollars wasted. There's no way to cancel my account, the support phone number that appears on my invoice is disconnected, and I'm really concerned they're just going to automatically charge my card again in 6 more months. This company

Vantaggi: It's cheaper than Slack. That's about it.

Inconvenienti: Lack of features, integrations, terrible company behind it.

Risposta del fornitore

da Chanty il giorno 24/2/2020

Hi Troy,

Thank you for the feedback.

Like we mentioned, Chanty offers the 14-day return policy after every billing transaction to make sure our services work for your use case.

As also mentioned in private communication before, your subscription for Chanty Business plan has been canceled. Your card will not be charged for the Chanty Services at the end of your billing cycle.

You can continue using Chanty or request deleting your team space any time and erase all your data from Chanty.

Finally, the contact phone is fully operational, you can schedule a call to make sure yourself.

Thanks,
Chanty Team

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 17/2/2020
Hugo M.
General Manager
Industria alberghiera, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/1/2020

"Simply but lacks of integrations"

Vantaggi: Simplicity is one of the most important features this software has
Ease of use as well, my team adapted rapidly
Voice messages are the most important tool we have to communicate between us, no third party as sleack.

Inconvenienti: Integrations (It lacks integration with third parties: Calendar, Pcloud, and more)

Risposta del fornitore

da Chanty il giorno 31/1/2020

Thank you for the review!
We do our best to develop Chanty and make it more convenient and useful for you. And we are grateful for reasoned feedbacks that help us understand your expectations and needs better.
For your convenience, we have created the Chanty Community on Facebook to get you informed about the latest updates, the hottest deals, and discounts, and help with all the possible concerns you might have so far.
Join the community on FB (@TeamCollaboration) and have a nice day!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/1/2020
Vladyslav F.
BDM
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/3/2019

"Didn't know I needed it so badly!"

Commenti: Can't believe we wasted time using Messenger for work. Chanty brings team communication to a whole new level - not going back to any other tool with my team.

Vantaggi: A friend talked me into using Chanty for our company - we were most communicating through Messenger before. Such a huge difference in the way we communicate, it brought our team productivity to a whole new level. The interface and layout are great - they're simply made to support work.

Inconvenienti: GIFs! One of the best parts about Messenger that's still missing in Chanty. Developers, hurry up with GIFs please!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/3/2019