Cos'è Ideta?

Con un solo clic puoi rendere il tuo chatbot completamente multicanale e implementarlo in ogni punto di contatto, ad esempio la tua pagina di destinazione, Facebook Messenger, WhatsApp, Slack e persino tramite messaggi di testo con l'integrazione personalizzata di Twilio. Puoi aggiungere l'intelligenza artificiale grazie a questa interfaccia intuitiva a zero contenuto di codice e collegarla a più fornitori di software di elaborazione del linguaggio naturale (Natural Language Processing, NLP), come Dialogflow, Luis o Alexa. Questa soluzione semplifica la connessione a qualsiasi software tramite API e, senza necessità di programmazione, consente di inviare informazioni sui clienti al tuo CRM e non solo.

Chi utilizza Ideta?

Il mercato di riferimento sono le aziende che vogliono sfruttare l'intelligenza artificiale conversazionale senza la le difficoltà che comporta. I casi d'uso sono molto vari, dalle risorse umane all'IT e al marketing. L'unico limite è l'immaginazione.

Ideta Software - 1
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Ideta Software - 5

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Ideta

Ideta

4,8 (54)
29,00 €
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
31
7
4,5 (54)
4,8 (54)
4,9 (54)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
74,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
183
41
4,4 (939)
4,0 (939)
4,3 (939)

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Recensioni su Ideta

Punteggio medio

Nel complesso
4,8
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,9
Caratteristiche
4,7
Rapporto qualità-prezzo
4,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
76%
4
24%
Zachary
Zachary
President (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

I wouldn’t run my business without Ideta.

5,0 10 mesi fa

Commenti: We are incredibly lucky to have found such a partner. I wouldn’t run our business without them.

Aspetti positivi:

Incredibly easy to use. Links and syncs quick, and has had 99% uptime since implementing

Aspetti negativi:

The UI does need tweaking. But after hearing the user feedback they already started making proactive and positive changes

Edison Augusto
CEO (Colombia)
Reti informatiche, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great chatbot and easy to use

5,0 10 mesi fa

Commenti: The time I've been there has seemed to me an application of a very good level and very advanced functionalities (more than expected). I was positively impressed with everything it brings.

Aspetti positivi:

The application has many interesting features and the possibility of extending its options with dialogflow. I think it's one of the best apps I've ever bought. After you understand the interface well, you can easily implement the chatbots and adapt them to the requirements of my clients.

Aspetti negativi:

the interface is difficult to understand, and the options could be improved depending on where they are placed, as well as the editor, which can be improved compared to other chatbot applications. I hope they improve that part.

Youness
Digital innovation officer (Marocco)
Agricoltura, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Ideta review

4,0 3 anni fa

Commenti: we were solving acces management to our headquarter

Aspetti positivi:

its easy and self service chatbot plateforme for creating chatbots

Aspetti negativi:

some software buggs during the production

Risposta di Ideta

3 anni fa

Thx for helping us making this product better.

Cyril
President (Francia)
Servizi di informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

A good tool !

5,0 3 mesi fa

Commenti: We will use it for : tchatbot on the website, automate the answers on social network and make an internal support for our collegues

Aspetti positivi:

This tool match perfectly with our needs. The first purpose for us is to integrate a tchat bot on our website to help customers.

Aspetti negativi:

The only thing (but it's normal) it's a little bit hard to understand all the features of the tool when we run it for the first time. But after a little learning (and there is a lot of ressources !) everything is running good !

Vinnie
Online Marketing (Australia)
E-learning, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Highly Recommended

5,0 10 mesi fa

Commenti: The software works beautifully and it's packed with powerful features such as the possibility of sending images, videos, links, etc in your conversation, which is very handy as a chatbot to automate conversation flow. Its package also offers a very generous number of conversations you can have per tier making it a great opportunity for those who want to use it as a small agency and build chatbots for other business owners. The only downside in my opinion is their thinking behind the conversation flow building. Most software uses that drag-and-drop canvas to build the conversation flow, whereas Ideta's developers have to build a totally different way to do it making it a bit hard to start since you have to adapt yourself to their tool, but once you learn how it works, it super easy. It's just that initial first contact with the tool that can be a bit time and energy-consuming, and I was told that they're looking to improve it to the traditional drag-and-drop in a conversation with the team.

Aspetti positivi:

- A lot of handy features - Very generous package - Best value for money - High-quality customer support -Highly customizable

Aspetti negativi:

They have their own unique way of building a chat conversation that differs from the traditional "drag-and-drop" flow.