Cos'è Ideta?

Con un solo clic puoi rendere il tuo chatbot completamente multicanale e implementarlo in ogni punto di contatto, ad esempio la tua pagina di destinazione, Facebook Messenger, WhatsApp, Slack e persino tramite messaggi di testo con l'integrazione personalizzata di Twilio. Puoi aggiungere l'intelligenza artificiale grazie a questa interfaccia intuitiva a zero contenuto di codice e collegarla a più fornitori di software di elaborazione del linguaggio naturale (Natural Language Processing, NLP), come Dialogflow, Luis o Alexa. Questa soluzione semplifica la connessione a qualsiasi software tramite API e, senza necessità di programmazione, consente di inviare informazioni sui clienti al tuo CRM e non solo.

Chi utilizza Ideta?

Il mercato di riferimento sono le aziende che vogliono sfruttare l'intelligenza artificiale conversazionale senza la le difficoltà che comporta. I casi d'uso sono molto vari, dalle risorse umane all'IT e al marketing. L'unico limite è l'immaginazione.

Dove si può implementare Ideta?

Cloud, SaaS, Web

Informazioni sul fornitore

  • Ideta
  • Sede: 75003, Francia
  • Fondata nel 2017
  • Chat

Disponibilità per Paese

Albania, Andorra, Austria, Belgio, Bielorussia e altri 51

Lingue

francese, inglese

Ideta prezzo

Prezzo di partenza:

29,00 €/mese
  • Sì, offre prova gratuita
  • Sì, offre versione gratuita

Ideta dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Ideta è disponibile a partire da 29,00 €/mese.

Piani tariffari

Informazioni sul fornitore

  • Ideta
  • Sede: 75003, Francia
  • Fondata nel 2017
  • Chat

Disponibilità per Paese

Albania, Andorra, Austria, Belgio, Bielorussia e altri 51

Lingue

francese, inglese

Video e immagini di Ideta

Ideta Software - 1
Ideta Software - 2
Ideta Software - 3
Ideta Software - 4
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Video di Ideta
Ideta Software - 1
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Caratteristiche di Ideta

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Branding personalizzabile
  • Chat in tempo reale per i consumatori
  • Chat proattiva
  • Chatbot
  • Comunicazione multi-canale
  • Creazione di report/analisi
  • Elaborazione del linguaggio naturale
  • IA/Machine learning
  • Integrazioni di terze parti
  • Live Chat
  • Modulo offline
  • Monitoraggio degli utenti di siti web
  • Riconoscimento vocale
  • Risponditori automatici
  • Sistema plurilingue
  • Storico delle trascrizioni/chat
  • Strumenti collaborativi
  • Targeting geografico
  • Trasferimento/Instradamento

Alternative a Ideta

Boomtown is the Customer Experience Management company. We help enterprises deliver exceptional customer experiences.
Revolutionising performance at customer contact centres through machine learning, AI, and unprecedented data visibility.
Live chat per supporto sul web, su dispositivi portatili e messenger. Aiuta i tuoi clienti quando e dove necessario. Ulteriori informazioni su Userlike
AI-driven chatbot with multilingual support and advanced live chat
Mindsay rende le interazioni con i clienti semplici ed efficienti utilizzando l'automazione conversazionale.
Prototipa e progetta esperienze di IVR, chatbot e assistente vocale su più canali: Alexa, Whatsapp, Twitter e altro ancora.
Xenioo è una piattaforma chatbot per la creazione di assistenti virtuali conversazionali intelligenti e multi-canale.
Crea facilmente bot per Facebook Messenger per marketing, vendite e supporto.
Multilingual virtual assistant platform with cutting edge natural language understanding for customer support.

Recensioni su Ideta

Punteggio medio

Nel complesso
4,7 (45)
Facilità d'uso
4,4 (45)
Servizio clienti
4,8 (45)
Caratteristiche
4,6 (45)
Rapporto qualità-prezzo
4,8 (45)

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
71%
4
29%
Zachary I.
Zachary I.
President (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

I wouldn’t run my business without Ideta.

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: We are incredibly lucky to have found such a partner. I wouldn’t run our business without them.

Aspetti positivi:

Incredibly easy to use. Links and syncs quick, and has had 99% uptime since implementing

Aspetti negativi:

The UI does need tweaking. But after hearing the user feedback they already started making proactive and positive changes

Edison augusto P.
CEO (Colombia)
Reti informatiche, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great chatbot and easy to use

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: The time I've been there has seemed to me an application of a very good level and very advanced functionalities (more than expected). I was positively impressed with everything it brings.

Aspetti positivi:

The application has many interesting features and the possibility of extending its options with dialogflow. I think it's one of the best apps I've ever bought. After you understand the interface well, you can easily implement the chatbots and adapt them to the requirements of my clients.

Aspetti negativi:

the interface is difficult to understand, and the options could be improved depending on where they are placed, as well as the editor, which can be improved compared to other chatbot applications. I hope they improve that part.

Alternative considerate: UChat e Marketing Master IO

Perché scegliere Ideta: I needed something that would integrate me multiple channels and link with dialogflow

Software precedente: Typebot e BotStar

Perché passare a Ideta: the price, the functionalities and the generous limits that it includes

Shreyans J.
Founder (India)
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Creates Chatbot In Minutes

4,0 mese scorso Nuova

Aspetti positivi:

- Finish Creating your new chatbot in minutes. - Easy integration with major leading platforms.

Aspetti negativi:

- I found some of the Ai had some irrelevant suggestions, that needs to be improved. - The interface is a bit of learning curve. But you’ll get use to it later when you start using it.

Alternative considerate: yellow.ai

Perché passare a Ideta: - Pricing and having LTD deal.

Jorge T.
CEO & Founder (Messico)
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Simple, easy to use chatbot with lot of power

4,0 3 settimane fa Nuova

Commenti: I had a great experience using Ideta. Although easy to use, is full of features that I havent seen in other chatbots and I believe is really promising. For example the comments automation for Facebook. The more I know the software, the more I enjoy it.

Aspetti positivi:

The capabilities it has for implementing a chatbot on your website. Has sliders with images for your client to chose from, easy to use dialog and store of important data. Also has out of the box validation for email (really important in my opinion) and a "are your still there?" automatic dialog.

Aspetti negativi:

Some out of the box features that I need to work around to cover, like Google Ads integration and some specific entities store in NLP (Dialogflow specifically). Im confident that the development team is covering this sooner than later so Im looking forward to develop new projects with Ideta.

Alternative considerate: respond.io e Cliengo

Perché passare a Ideta: I choose Ideta for this specific project that wanted me to put a slider the user can choose from on the website chat. None of the other chatbots that I tried let me do that. Once I started using Ideta discovered how easy is to create new bots from scratch so thats why I offer it to my clients.

Vinnie R.
Online Marketing (Australia)
E-learning, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Highly Recommended

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: The software works beautifully and it's packed with powerful features such as the possibility of sending images, videos, links, etc in your conversation, which is very handy as a chatbot to automate conversation flow. Its package also offers a very generous number of conversations you can have per tier making it a great opportunity for those who want to use it as a small agency and build chatbots for other business owners. The only downside in my opinion is their thinking behind the conversation flow building. Most software uses that drag-and-drop canvas to build the conversation flow, whereas Ideta's developers have to build a totally different way to do it making it a bit hard to start since you have to adapt yourself to their tool, but once you learn how it works, it super easy. It's just that initial first contact with the tool that can be a bit time and energy-consuming, and I was told that they're looking to improve it to the traditional drag-and-drop in a conversation with the team.

Aspetti positivi:

- A lot of handy features - Very generous package - Best value for money - High-quality customer support -Highly customizable

Aspetti negativi:

They have their own unique way of building a chat conversation that differs from the traditional "drag-and-drop" flow.