Chi utilizza Qooper?

Aziende, università, organizzazioni no profit e organizzazioni governative.

Cos'è Qooper?

Qooper collabora con aziende, università e organizzazioni no profit in tutto il mondo per i loro programmi di tutoraggio. Automatizza la raccolta dei profili, la corrispondenza dei tutor, l'istruzione, i follow-up, i check-in e la creazione di report. Collega dipendenti/studenti su una piattaforma di tutoraggio moderna, personalizzabile e brandizzabile per stabilire obiettivi e raggiungerli attraverso tutoraggio, collaborazione tra pari, discussioni di gruppo e apprendimento personalizzato.

Dettagli su Qooper

Qooper

https://qooper.io/

Fondata nel 2016

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Prezzo di partenza

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N/D
299,00 USD/mese
6,00 USD/mese

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Prova gratuita

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Implementazione e assistenza di Qooper

Assistenza

  • Email/Help desk
  • Knowledge Base
  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formazione

  • Di persona
  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione
  • Video

Caratteristiche di Qooper

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  • Apprendimento asincrono
  • Apprendimento misto
  • Apprendimento sincrono
  • Apprendimento sociale
  • Autoapprendimento
  • Branding personalizzabile
  • Certificazione e licenze
  • Conformità SCORM
  • Creazione di corsi
  • Gestione corsi
  • Gestione dei contenuti
  • Gestione dei talenti
  • Gestione dell'e-commerce
  • Gestione della conformità
  • Gestione della formazione
  • Gestione della formazione
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  • Valutazione delle competenze
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Recensioni su Qooper

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Valutazione complessiva

4,8/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,8
Servizio clienti 5
Caratteristiche 4,8
Rapporto qualità-prezzo 5

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Mike V.
Project Officer
Organizzazioni politiche, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 8/5/2020

"Exactly what you need. Nothing more, nothing less."

Commenti: What I like most about Qooper's mentoring software is how straight forward it is. It has all the functions you need. Nothing more, nothing less. Especially for mentors and mentees, the software is very user friendly. Next to that, it is easily manageable as an administrator as well. All the questions that might arise during the usage of the software can be easily answered by the many instruction video's Qooper offers, which saves you a lot of time. Last but not least, Qooper's customer support is excellent. I liked the fact that before having a demo, you could already explain your need and wants, which were dealt with in the demo. This personal approach was much appreciated by me and my colleagues. I look forward to starting our mentoring program and collecting our first results in the coming months!

Vantaggi: - Very user friendly;
- Great customer service;
- Easy to join as a mentor/mentee;
- Professional design;
- Easily adaptable to your own needs and wants.

Inconvenienti: - Haven't found any cons yet.

Risposta del fornitore

da Qooper il giorno 12/5/2020

Thank you for the speedy review Mike!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 8/5/2020
Wendy L.
Vice President
Gestione formativa, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/6/2020

"Best Support and Service"

Commenti: We use Qooper to provide coaching and support to teachers in the field. The ease of use for our coaches to stay in constant contact with their mentees has increased the quality of teaching with the teachers we work with. Having the ability to support them through these trying pandemic times is critical and we look for Qooper to continue to expand our support to many teachers as they struggle with the new demands of teaching through a pandemic

Vantaggi: The ease of use and intuitiveness of the application for our users. The training time was significantly reduced and users are more productive in their overall job because they have the communication tools necessary to be more effective. The Learning Steps and Assignments are critical features for our business and they work very well to allow needed progress.

Inconvenienti: We would like to be able to tie a step to a goal and have the ability to track progress on goals based on the goals themselves, not just the tags. In other words, providing metrics on the actual progression of assignments to meet goals.

Risposta del fornitore

da Qooper il giorno 12/6/2020

Hi Wendy, thank you for the amazing review and we love to tell that our more advanced tracking and measurements will help you track the actual progression of assignments with milestones towards the goal. Looking forward to having this in your program!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/6/2020
Gouhar N.
Membership Marketing Specialist
Gestione di organizzazioni non profit, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/6/2021

"Couldn't Have Made a Better Decision"

Commenti: My overall experience with Qooper has been amazing! I had support throughout the set-up process to answer my questions (which were many), my emails are always answered in a timely manner, and I couldn't be more thrilled with the platform itself and the ease-of-use. Our users have only said positive comments about the change.

Vantaggi: Very easy to set-up, simple to use interface, easy instructions, ability to track progress and interaction of matches, learning modules and community rooms. Users have had no issues setting up their accounts or profiles and are able to manage their relationship independently without staff support.

Inconvenienti: There is not much that I have an issue with but if I had to come up with something, I suppose it would be not having the video function, however, there is a work around where you can enter in the conference link and its tracked.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/6/2021
Keenan C.
National Program Director
Gestione di organizzazioni non profit, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/4/2020

"Fantastic for large mentorship programs!"

Commenti: Overwhelmingly positive. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and the Qooper team were always willing to hop on the phone and talk through and issue and make adjustments to the product to ensure it was meeting the needs of our organization and our users.

Vantaggi: The product is incredibly easy to use for both the mentor/mentee users and the administrators. We were looking for a way to easily match over 200 mentors with mentees and Qooper made the process easy and streamlined. The customer service was top notch and I felt fully supported by the Qooper Team.

Inconvenienti: The product didn't meet our needs exactly, so we had to wait while some updates were made and new features were rolled out. However, the Qooper team was super responsive and made those updates incredibly quickly, allowing us to constantly iterate and make our program better.

Risposta del fornitore

da Qooper il giorno 7/4/2020

Thank you for your amazing response Keenan! It is an absolute pleasure to work with you for Venture For America's program!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/4/2020
Utente Verificato
Senior Organizational Development Business Partner
Trasporti/Trasporto merci/Ferrovie, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 4/6/2021

"Very Best Mentoring Tool at the Very Best Price"

Commenti: Qooper impressed us from the beginning. We were looking for a tool to match and manage several hundred employees for a mentor program. Their tool met all of our requirements and then some. And they've adapted with us as we've grown from pilot to large scale roll out. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and his team are great business partners who collaborate, advise, and provide the support we need to deliver an impactful mentoring program. Highly recommend this team!

Vantaggi: Qooper has designed a mentoring software that is easy to set up and deploy. As a non-IT administrator, I feel confident navigating the backend to customize our mentor program the way we want. And whenever I may get stuck, I know I can call the team at Qooper to help me. Our users also appreciate the design and functionality of the app.

Inconvenienti: Honestly, when I've reached out to Qooper about something I wish was different or something I'd like to see added, they are quick to address my concerns and make adaptations for me.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 4/6/2021