ONEiO

ONEiO

da Oneio Cloud

Chi utilizza ONEiO?

Enterprises, SMBs and Managed Service Providers (MSP)

Cos'è ONEiO?

Cloud based, next generation iPaaS that enables fast and easy integrations as a service. ONEiO integrates technology, data and people. It is at it's best in vendor outsourcing and business-to-business integrations. Totally no-code integration hub for end-to-end process integrations.
1. Subscribe
2. Select end-points
3. define your process and logic
4. You are all set

Dettagli su ONEiO

Oneio Cloud

https://oneio.cloud

Fondata nel 2011

Panoramica dei prezzi di ONEiO

ONEiO è disponibile a partire da 499,00 USD/mese. ONEiO dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. Qui sotto maggiori informazioni sui prezzi di ONEiO.

Prezzo di partenza

499,00 USD/mese

Dettagli sul prezzo

starting 499¿/month

Versione gratuita

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Formazione

Di persona

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di ONEiO

Software integrato
Dashboard
ETL - Extract / Transfer / Load
Gestione di metadati
Servizi web
Sorgenti di dati molteplici

Recensioni su ONEiO

Stai visualizzando 5 di 5 recensioni

Nel complesso
4.6/5
Facilità d'uso
4.2/5
Servizio clienti
5/5
Caratteristiche
4.6/5
Rapporto qualità-prezzo
4.4/5

Integrations made easy!

Data della recensione: 3/1/2019
Utente Verificato
CTO
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4/5
Facilità d'uso
4/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
4/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Service management system integrations are so much easier, but don't forget: Still the process mapping needs to be done properly.

Vantaggi: - Free integration of new software products which are not already onboard in ONEiO
- Simple mapping of data between systems to be integrated
- Easy to use UI

Inconvenienti: - Reuse of existing mapping templates could be easier
- High quality process mapping required

SKAT ONEiO

Data della recensione: 12/2/2020
Mathias djurhuus C.
IT-Administrator
Servizi e tecnologie dell'informazione, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: We're using ONEiO to integrate both in and out of the organization. It's been amazing not having to worry to much about the API's! We've had great success integrating our "Remedy ARS 19.8" and our DevOps "Jira" instance which made DevOps really happy because they could continue using their own tool.

Vantaggi: After learning how the software works and which mappings does what it's fairly simple to setup an integration, I think the webinar(s) I attended was great and it helped me move forward with a totally unrelated integration between Remedy ARS 19.8 and 4me

Inconvenienti: Recently had a problem where values with square brackets couldn't be used, but our supplier (VisionWillov DK) send a request to get these values to work and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] fixed it pretty fast, great work [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]

Review

Data della recensione: 27/9/2019
Omers G.
Platfrom Manager (ServiceNow)
Servizi di informazione, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
4/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: Easy To use
Good Customer Support
Fast response

Inconvenienti: No direct contract, Required partners for contract.

ONEiO can do ANYTHING

Data della recensione: 27/9/2019
Jennifer G.
Dynamics 365 Manager
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: We needed a product to help us integrate our clients' CRM systems' into ours. ONEiO not only does this, but does it with an intuitive UI, fast set-up, speedy processing and stellar customer support. We had our first integration set-up within 2 hours. ONEiO has helped us bring in Enterprise Clients, since we now have the capability to allow them to use their own CRM system for Ticket entry. Thank you, ONEiO!

Vantaggi: 1. Easy to learn, once you have been using and with their documentation/wiki
2. Easy to integrate with multiple systems
3. Fast set-up
4. Customer support is AMAZING
5. Always improving

Inconvenienti: 1. I wish you could resubmit messages after error resolution

New Markets

Data della recensione: 13/12/2018
Utente Verificato
Managing Director
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
4/5
Facilità d'uso
4/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
4/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Our overall experience is that we have found the ONEiO to be very receptive to our needs and have provided the best service, despite time zone issues.

Vantaggi: ONEiO is an excellent solution and can be easily configured to meet your requirements. We are more than happy to recommend ONEiO to any of our customers.

Inconvenienti: The solution could be further improved with drag and drop technology