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Cos'è Apty?

letzNav è una piattaforma di adozione del prodotto e di coinvolgimento degli utenti per applicazioni basate sul web. Gli strumenti di letzNav mostrano agli utenti come completare un'attività, li assistono nella correzione degli errori e semplificano la ricerca di contenuti di supporto. letzNav è la soluzione ideale per una più rapida adozione del prodotto, l'onboarding utente semplificato e la gestione del cambiamento senza interruzioni.

letzNav può fornire:
- Riduzione del 60% dei costi di formazione e abilitazione
- Risparmio del 30% sui costi di assistenza continui
- Adozione del prodotto 3 volte più rapida

Chi utilizza Apty?

letzNav è la soluzione ideale per piccole e medie imprese e grandi aziende.

Apty Software - 1
Apty Software - 2
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Apty Software - 5

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Apty

Apty

5,0 (10)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
89
19
5,0 (10)
5,0 (10)
4,8 (10)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
87
24
4,5 (77)
4,6 (77)
4,9 (77)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Pubblicazione di corsi
Test/Valutazioni
Connecteam
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Monitoraggio ore online
Pianificazione del personale

Recensioni su Apty

Punteggio medio

Nel complesso
5,0
Facilità d'uso
5,0
Servizio clienti
4,8
Caratteristiche
4,8
Rapporto qualità-prezzo
5,0

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
100%
Kartheek
Senior Data Scientist (Canada)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

The Impressive Onboarding Software

5,0 4 anni fa

Commenti: It is a superb tool, we love the experience that it provides to our users.

Aspetti positivi:

Apty onboards users in an efficient manner. Once the extension is installed the help-deck of Apty sits on top of our software and guides the users through their onboarding journey with all the resources they might need.

Aspetti negativi:

There is nothing that can think of on top of my mind

Vaishnavi
Front End Developer (Canada)
Risorse umane, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Boosted Clarity-PPM adoption rate

5,0 4 anni fa

Commenti: It has been terrific, with Apty now we are getting a better quality of data.

Aspetti positivi:

It is difficult for users to find their way around Clarity-PPM, so we used Apty to overcome that hurdle. No surprise that Apty helps our users at each step of their adoption.

Aspetti negativi:

To be honest, we faced some issues in the first few weeks, but the support team was good enough and they made us come up to speed.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Telecomunicazioni, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Apty empowers with in-depth Analytics

5,0 4 anni fa

Commenti: We couldn’t have expected any better product at this price-point. Makes the life of the admin easy and users engaged. A complete package, we are delighted.

Aspetti positivi:

Apty comes with an Analytics tool which makes it one of the most powerful on-boarding applications in the market. As it is a feature-rich product we thought it would be complex to use but thanks to their customer success team, we were able to use it in no time and started to reap rewards out of it.

Aspetti negativi:

The deployment and integration part took some time which is understandable but their support was good enough to make us forget about it.

Deepak
Specialist Lead (USA)
Consulenza manageriale, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Apty is Feature-rich tool and ROI Booster

5,0 4 anni fa

Commenti: so far it is amazing

Aspetti positivi:

The in-app guidance feature of Apty is amazing. It helps users to access all the resources from within the application without leaving the platform. The walkthroughs are personalized and make users to onboard easily. It is something you must use with your web-based application to increase efficiency and ROI.

Aspetti negativi:

We are satisfied with the product, there is nothing to dislike.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Enriches customer experience and easy to use

5,0 4 anni fa

Commenti: So far my experience with Apty is decent. No complaints.

Aspetti positivi:

Apty’s AI identifies where the user is getting stuck and dropping-off by analyzing user behavior. This helped us to customize the onboarding flow for each user type. Further, their interactive walkthrough has enhanced the overall customer experience.

Aspetti negativi:

None whatsoever. as the product was very good and very easy to use.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Servizi bancari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Data-Centric Product Adoption Tool

5,0 4 anni fa

Commenti: Just Awesome!

Aspetti positivi:

I love how Apty can analyze each user type. It guides us to create interactive workflows for each user. It enhances the user experience and guides our users to complete their tasks. Thanks to Apty, we are now able to identify the flaws in our onboarding flows.

Aspetti negativi:

None whatsoever. I like everything about it. Very flexible.

CHANDRAKANTH
senior devops engineer (USA)
Contabilità, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Abandon Assumptions with Apty’s data-driven approach

5,0 4 anni fa

Commenti: The experience has been good so far and it is getting better with each passing day.

Aspetti positivi:

First of all thanks to the insight & data that Apty provides for any web-based application. It has been fantastic to use Apty as it helps us to understand the users like never before. The guesstimation is out of the question with Apty’s application and workflow insights. With all these insights you can create a personalized workflow that makes a user create maximum impact with minimum efforts.

Aspetti negativi:

Sometimes you may get overwhelmed but with time you get a hang of it. Apart from this, there is nothing major that I can think of.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Industria alberghiera, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Apty is an awesome tool for business

5,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

Features like workflows, validations, launchers, tooltips, and announcements are right on target. These features are built to solve the biggest problem with most enterprise software, which is adoption and usage. With guided workflows, we (our users) were able to complete our tasks efficiently with a 61% increase in task completions. Another highlight is the accuracy of the data. Validation feature of Apty helped our sales team push data in the SalesForce CRM in the right format so the data accuracy has gone up by 37%. I would recommend Apty to any organization looking to improve its enterprise software adoption and usage.

Aspetti negativi:

Yet to encounter anything that major along these lines and when I do, I'll be sure to update this section.

Kanchana
UI developer (USA)
Servizi finanziari, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Apty the Time-Saver

5,0 4 anni fa

Commenti: Satisfying experience.

Aspetti positivi:

Post the roll-out of Apty our employees spend more time on the actual work than on training. Well, with Apty, employees learn the application while doing their job as the workflows guide them from one step to another. It saved us a lot of time.

Aspetti negativi:

It would be better if Apty would have any online community or forum where other users can share their experiences and discuss on best practices.

Prashant
Big Data Engineer (USA)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Apty – A product with incredible support

5,0 4 anni fa

Commenti: We are happy the way their on-screen guidance is helping our users.

Aspetti positivi:

The customer support of Apty is great. Since our users need continuous support throughout their software adoption journey, having Apty right inside the software made our life easy. From the time we are using Apty the helpdesk support call decreased by a margin of more than 55%.

Aspetti negativi:

Frankly, there is none. This is one of the best product that I have seen.