Cos'è NCR Silver?

NCR Silver assicura valore oltre il punto vendita per aiutare le imprese di ogni dimensione a promuovere il successo. Oltre a un punto vendita su tablet facile da usare, la suite NCR Silver di strumenti basati sul cloud fornisce utili informazioni approfondite, funzionalità multi-sito, strumenti per il coinvolgimento dei clienti e risorse di gestione aziendale, tutti a portata di mano.

Chi utilizza NCR Silver?

Al servizio di imprenditori e imprese in crescita di oltre 130 settori di attività commerciali come negozi, ristoranti, pub, gelaterie e altro ancora.

Video di NCR Silver

Hai dubbi su NCR Silver? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

NCR Silver

3,7 (143)
NCR Silver
Non disponibile nel tuo paese
79,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
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4,1 (143)
3,5 (143)
3,4 (143)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
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4,1 (391)
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Perché questo confronto?

Alternative a NCR Silver

Sistema multifunzione per la gestione di punti vendita e pagamenti, Clover integra le funzioni di un registratore di cassa, un terminale di pagamento con carte e un sistema POS.
Toast è un sistema multifunzione per la gestione di punti vendita e ristoranti creato per migliorare l'efficienza e ridurre drasticamente i costi.
Sistema per punti vendita basato su Windows pensato specificamente per negozi al dettaglio, video store e ristoranti.
Square POS è una soluzione completa per il punto vendita con un'ampia suite di strumenti che vanno dal monitoraggio delle vendite e dello stock all'analisi approfondita.
Aloha EPOS è un sistema di gestione dei ristoranti affidabile e facile da usare, ideale per catene di locali, hotel e ristoranti.
Gestisci il tuo ristorante come hai sempre voluto (più rapidamente) con Square for Restaurants. È costruito per gestire sia il contatto diretto con i clienti sia le attività amministrative.
On Premise or Cloud based solution for single and multi-location food service operations and retail outlets.
Una soluzione commerciale unificata (ERP + POS) per la vendita al dettaglio e le strutture ricettive basata sulla tecnologia dinamica Microsoft
Nobody beats Rezku's powerful POS technology. Nobody beats Rezku's value. Contact rezku for details.
eHopper è un sistema POS mobile gratuito che comprende l'elaborazione gratuita. Ideale per punti vendita e ristoranti che desiderano accelerare le operazioni e aumentare le vendite.
PosBytz is a Complete Omnichannel Solution integrated with POS for Retail & Restauarants to manage both multi outlets and Online orders
Cloud-based point of sale system to increase sales, better manage inventory, and provide actionable reports.
Cash register solution that helps traders manage sales reports, inventory, multiple payments, customer communications and more.
A complete suite of integrated hospitality POS systems.
Punto vendita gratuito sul cloud per bar e negozi, che fornisce gestione dello stock, programma fedeltà, ricevute elettroniche e comunicazione con i clienti.
ERP reso semplice per imprese di vendita al dettaglio, ristorazione, distribuzione che operano nel mondo digitale per aiutarle a rimanere competitive.
Gestione di punti vendita e stock per WooCommerce - WooPOS
La soluzione software per punti vendita basata sul cloud può essere utilizzata in modo sicuro su qualsiasi dispositivo, online o offline. Si collega senza problemi ai componenti aggiuntivi.
Un software per punto vendita avanzato, basato sul cloud, per negozi di vendita al dettaglio, eventi a pagamento, servizi di affiliazione e ristoranti con servizio rapido.
Retail Express by Maropost Founded in 2004

Recensioni su NCR Silver

Punteggio medio

Nel complesso
3,7
Facilità d'uso
4,1
Servizio clienti
3,4
Caratteristiche
3,4
Rapporto qualità-prezzo
3,5

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

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38%
3
16%
2
8%
1
8%
Utente Verificato
Director of Marketing & Events (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Vendita al dettaglio, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

iPad POS that includes marketing tools!

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

Having email templates included was huge for us. Customer data integrates with emails, allowing us to segment our customers and send personalized deals.

Aspetti negativi:

Email templates are not as attractive as something like MailChimp, so a working knowledge of html coding can help make them more appealing

Wendy
General Manager (USA)
Vendita al dettaglio, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

NCR Silver meets our multi store needs

5,0 3 anni fa

Aspetti positivi:

This cloud based system met the majority of our needs when I began searching for a new POS system when our retail store was adding a second location. I was looking for a system that could be accessed remotely, share information between the locations and could grow as our store grows. The 24/7 Customer Service is reliable and accessible. Most times, a single phone call is all it takes to resolve a problem.

Aspetti negativi:

The biggest drawback was discovered shortly after we began installation. We were told during the sales pitch that our system of alpha numeric sku numbers would easily transfer to NCR silver. The use of the bar code scanners and ticketing system would be simple process. This was not the case. We have to manually key in the alpha numeric sku numbers which is much more time consuming the scanning. Four years later, we have of course adapted.

Lindsey
Owner (USA)
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Some very good pros, and some pretty frustrating cons

3,0 3 anni fa

Commenti: Overall I would still use this system even if we weren't required to by the franchise. Partly because I wouldn't want to have to deal with switching over to a new system, but also because every system has its own issues and I don't think there are any other solutions out there that are better than this, at least in the price range of a small business. I believe NCR is working to fix the issues, at least, and I like the feel of the system. I would appreciate a little more transparency about issues that could affect reporting of sales data or processing of credit card transactions.

Aspetti positivi:

The software is easy to use and relatively intuitive; new employees pick up the POS system quickly. The developers have been gradually adding desired functions that have been great improvements, and I imagine they will continue to do so. While some of the other stores in our franchise have complained about not being able to reach customer support in a timely manner, I myself have always been able to get through to them quickly and they are always helpful in working through issues.

Aspetti negativi:

When the software has an issue, it tends to not be a small one. Also, it seems like NCR will work on fixing the issue but not let everyone know that there WAS an issue, even when it may affect your reporting of sales. For example, there have been software glitches where the over/short number for the registers was not getting recorded by NCR. We only discovered this because another store in our franchise figured it out and reported it. I never saw any communication from NCR letting people know about it, the issue was just resolved quietly a while later. Plus, almost every time there is an update, there are usually major issues with functionality for about the next week that can affect the ability to process transactions. The software/hardware interface has some issues as well.

Kelley
Owner (USA)
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Payment reporting inhancement

4,0 3 anni fa

Commenti: Our overall experience with Silver has been great. We have recommended this product to several colleagues.

Aspetti positivi:

This software is very easy to use and set-up. There are a lot of helpful reports you can run. I like that you can view your business activity remotely from your smart phone.

Aspetti negativi:

When there is a problem it is sometimes difficult for customer support to fix the problem until the next update. This is frustrating because you are left to wait up to three months or more.

Kari
Owner (USA)
Ristoranti, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Originally a great product, now not so much

5,0 3 anni fa

Commenti: I do not utilize ALL the functionalities because I am a bakery not a restaurant so I would like to be able to get a "cheaper" version so I am able to get the most for my money. In the last few months customer service is almost impossible to get answers from and they no longer have the concierge system where I have a specific customer service agent that helps. Its very frustrating to wait on hold and then get told that I am calling the wrong numbers when the website for help clearly states to call certain numbers for assistance. Overall, customer service needs help.

Aspetti positivi:

I liked the ease of set up of this product as well as the ability to run categorical reports. I also like the ability to use this as a time clock system too!

Aspetti negativi:

I would like to see a way to customize each category more, I sell cupcakes, I would like an option for more specific categories and options.