NCR Silver

Chi utilizza NCR Silver?

We serve entrepreneurs and growing enterprises in over 130 different business verticals such as retail, restaurants, pubs, frozen treats, and more.

Cos'è NCR Silver?

NCR Silver delivers value beyond the point of sale to help businesses of all sizes drive success. Along with an easy-to-use tablet point of sale, the NCR Silver suite of cloud-based tools delivers actionable insights, multi-site capabilities, customer engagement tools and business management resources, all available at your fingertips.

Dettagli su NCR Silver

NCR Silver

https://www.ncrsilver.co.uk/

Fondata nel 1884

Panoramica dei prezzi di NCR Silver

NCR Silver non dispone di un piano gratuito e non offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di NCR Silver è disponibile a partire da 79,00 USD/mese.


Prezzo di partenza

79,00 USD/mese

Dettagli sul prezzo

Each additional device: $50 per month

Versione gratuita

No

Prova gratuita

No

NCR Silver deployment and support

Assistenza

  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Online

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Dispositivi mobili - iOS nativo
  • Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione

Caratteristiche di NCR Silver

  • Assistenza al programma di fidelizzazione
  • Autorizzazioni di accesso per utenti
  • E-commerce
  • Gestione degli sconti
  • Gestione dei buoni regalo
  • Gestione dei prezzi
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle commissioni
  • Monitoraggio dei resi
  • Monitoraggio delle vendite
  • Scansione di codici a barre
  • Terminale di cassa per bar
  • Terminale di cassa per ristoranti

Visualizza l'elenco completo di Software POS da usare con IPad

  • Conti separati
  • Controlli separati
  • Controllo dell'inventario
  • Gestione cassetto portadenaro
  • Gestione dei buoni regalo
  • Gestione dei consigli
  • Gestione del personale
  • Programma di fidelizzazione

Visualizza l'elenco completo di Software POS per bar

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Conti separati
  • Controlli separati
  • Creazione di report/analisi
  • Gestione dei buoni regalo
  • Gestione dei consigli
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della consegna
  • Gestione delle tabelle
  • Ordini online
  • Programma di fidelizzazione

Visualizza l'elenco completo di Software POS per ristoranti

  • Assistenza al programma di fidelizzazione
  • E-commerce
  • Gestione degli sconti
  • Gestione dei buoni regalo
  • Gestione dei prezzi
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle commissioni
  • Monitoraggio dei resi
  • Monitoraggio delle vendite
  • Scansione di codici a barre
  • Touchscreen

Visualizza l'elenco completo di Software Retail POS

  • CRM
  • Creazione di report/analisi
  • E-commerce
  • Email Marketing
  • Gestione degli ordini
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione dei resi
  • Gestione del personale
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione delle merci
  • Ordine per corrispondenza
  • Programma di fidelizzazione
  • Sistema multi-locale

Visualizza l'elenco completo di Software per Retail

  • Firma elettronica
  • Gestione degli sconti
  • Gestione dei buoni regalo
  • Gestione dei resi
  • Gestione delle commissioni
  • Profili conti clienti personalizzati
  • Programma di fidelizzazione
  • Punto di vendita al dettaglio
  • Scansione di codici a barre
  • Sistema multi-locale
  • Terminale di cassa per ristoranti
  • integrazione e-commerce

Visualizza l'elenco completo di Software per negozi

Le migliori alternative a NCR Silver

Altre alternative a NCR Silver

Recensioni su NCR Silver

Read all reviews

Overall rating

3,7/5

Average score

Facilità d'uso 4,1
Servizio clienti 3,4
Caratteristiche 3,4
Rapporto qualità-prezzo 3,5

Review software

Share your experiences with other software buyers.

Scrivi una recensione!
Utente Verificato
Director of Marketing & Events
Vendita al dettaglio, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/3/2019

"iPad POS that includes marketing tools!"

Vantaggi: Having email templates included was huge for us. Customer data integrates with emails, allowing us to segment our customers and send personalized deals.

Inconvenienti: Email templates are not as attractive as something like MailChimp, so a working knowledge of html coding can help make them more appealing

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/3/2019
Wendy W.
General Manager
Vendita al dettaglio, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/6/2019

"NCR Silver meets our multi store needs"

Vantaggi: This cloud based system met the majority of our needs when I began searching for a new POS system when our retail store was adding a second location. I was looking for a system that could be accessed remotely, share information between the locations and could grow as our store grows. The 24/7 Customer Service is reliable and accessible. Most times, a single phone call is all it takes to resolve a problem.

Inconvenienti: The biggest drawback was discovered shortly after we began installation. We were told during the sales pitch that our system of alpha numeric sku numbers would easily transfer to NCR silver. The use of the bar code scanners and ticketing system would be simple process. This was not the case. We have to manually key in the alpha numeric sku numbers which is much more time consuming the scanning.
Four years later, we have of course adapted.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/6/2019
Lindsey H.
Owner
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    3 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3 /5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 19/6/2019

"Some very good pros, and some pretty frustrating cons"

Commenti: Overall I would still use this system even if we weren't required to by the franchise. Partly because I wouldn't want to have to deal with switching over to a new system, but also because every system has its own issues and I don't think there are any other solutions out there that are better than this, at least in the price range of a small business. I believe NCR is working to fix the issues, at least, and I like the feel of the system. I would appreciate a little more transparency about issues that could affect reporting of sales data or processing of credit card transactions.

Vantaggi: The software is easy to use and relatively intuitive; new employees pick up the POS system quickly. The developers have been gradually adding desired functions that have been great improvements, and I imagine they will continue to do so. While some of the other stores in our franchise have complained about not being able to reach customer support in a timely manner, I myself have always been able to get through to them quickly and they are always helpful in working through issues.

Inconvenienti: When the software has an issue, it tends to not be a small one. Also, it seems like NCR will work on fixing the issue but not let everyone know that there WAS an issue, even when it may affect your reporting of sales. For example, there have been software glitches where the over/short number for the registers was not getting recorded by NCR. We only discovered this because another store in our franchise figured it out and reported it. I never saw any communication from NCR letting people know about it, the issue was just resolved quietly a while later. Plus, almost every time there is an update, there are usually major issues with functionality for about the next week that can affect the ability to process transactions. The software/hardware interface has some issues as well.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 19/6/2019
Kelley C.
Owner
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/7/2019

"Payment reporting inhancement"

Commenti: Our overall experience with Silver has been great. We have recommended this product to several colleagues.

Vantaggi: This software is very easy to use and set-up. There are a lot of helpful reports you can run. I like that you can view your business activity remotely from your smart phone.

Inconvenienti: When there is a problem it is sometimes difficult for customer support to fix the problem until the next update. This is frustrating because you are left to wait up to three months or more.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/7/2019
Kari A.
Owner
Ristoranti, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    2 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3 /5
  • Consigliato
    5/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/3/2020

"Originally a great product, now not so much"

Commenti: I do not utilize ALL the functionalities because I am a bakery not a restaurant so I would like to be able to get a "cheaper" version so I am able to get the most for my money. In the last few months customer service is almost impossible to get answers from and they no longer have the concierge system where I have a specific customer service agent that helps. Its very frustrating to wait on hold and then get told that I am calling the wrong numbers when the website for help clearly states to call certain numbers for assistance. Overall, customer service needs help.

Vantaggi: I liked the ease of set up of this product as well as the ability to run categorical reports. I also like the ability to use this as a time clock system too!

Inconvenienti: I would like to see a way to customize each category more, I sell cupcakes, I would like an option for more specific categories and options.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/3/2020