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Cos'è Lendstream?

Lendstream è un software di gestione dei prestiti end-to-end basato su API, con possibilità di integrare qualsiasi fornitore di dati o servizi di terze parti con CRM integrato, gestione dei documenti e moduli di flusso di lavoro configurabili, in cui ogni processo di prestito può essere automatizzato dall'1 al 100%. Questo software per prestiti supporta la generazione e l'erogazione dei prestiti, il marketing secondario (impegni di portafoglio prestiti, vendite) e le imprese di crowdfunding. Supporto per più Paesi, valute e lingue. Applicazioni web per mutuatari e mediatori creditizi.

Chi utilizza Lendstream?

Aziende che si occupano di mutui, beni di consumo, micro, PMI, prestiti p2p, leasing e intermediazione creditizia, che desiderano avviare un'attività nel più breve tempo possibile o che vogliono disporre di un unico sistema integrato per la gestione aziendale e la CRM.

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Lendstream

Lendstream

4,6 (7)
99,00 USD
Versione gratuita
Prova gratuita
87
7
4,3 (7)
5,0 (7)
4,5 (7)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
6,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
15
86
4,3 (19.077)
4,6 (19.077)
4,3 (19.077)
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Funzionalità più votate
Elaborazione di prestiti
Gestione dei debitori
Payment Collection
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Creazione di report/analisi
Elaborazione di prestiti
Payment Collection
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Creazione di report/analisi
Gestione dei debitori
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Funzionalità più votate
API
Gestione della clientela
Presa di decisioni/sottoscrizione automatica
Financial Services Cloud
Funzionalità più votate
CRM
Gestione dei clienti
Gestione di potenziali clienti
Bryt
Funzionalità più votate
Gestione dei debitori
Gestione dei prestiti
Piano di ammortamento

Recensioni su Lendstream

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,3
Servizio clienti
4,5
Caratteristiche
4,7
Rapporto qualità-prezzo
5,0

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
57%
4
43%
Illia
Illia
Manager (Lituania)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Easy and powerful

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Reports allowed investors to slice information according to various criteria, such as disbursement dates, loan types, property insurers, and many more. This was very useful when preparing and completing loan sales to investors. Delinquency Reports were also beneficial, as they kept track of loan repayments by providing amounts due, the number of days late, and a detailed breakdown of late amounts into penalties, interest, and principal. Additionally, these reports included information about previous contacts with the client, making them a great tool for improving loan repayment key indicators.

Aspetti negativi:

Backend UI looks outdated. Looking forward to see it improved.

Anita
Mortgage Production Manager (UK)
Servizi finanziari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

User Friendly Software

5,0 5 anni fa

Commenti: From my experience it is a user friendly software that can be quickly mastered and can very well support both loan origination, loan service and more. Based on the available data, it can be used to generate a vast variety of different reports about existing client database and general tendencies. I must say that I miss the times when I was using this software at work.

Aspetti positivi:

I used this software in my previous working place for mortgage loan origination purposes. After the customer data were input into the system, the software created its conclusion and analyses depending on the criteria and requirements provided into the system. The programme provided results for compliance to the required lending criteria immediately, and it was able to generate different kinds of reports for various periods of time that were clear to understand, the information on them was easy to follow. In addition, each user could have access to different reports depending on their job role, and reports were available in different formats (pdf, excel) and in several languages (I used English, Latvian, Russian). The company could ask the software administrators to change the criteria set up according to the business requirements. This software was used for loan portfolio pledge as well.

Aspetti negativi:

There was time needed to enter all required criteria, but as a user I did not experience any difficulties, because the entered information could be saved even if the application was not fully finished and one could return to it any time. I believe the biggest challenge is to decide what data to collect, but the good thing is that the software allows to supplement the criteria and the information when required, only I cannot comment on the administrative part of how easy that is, I only know that everything that was required was done.

Tadas
CEO (Lituania)
Servizi finanziari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Review of Lendstream IT loan origination software

4,0 3 anni fa

Aspetti positivi:

Lendstream provided needed flexibility. Adoption and changes of current workflow to the required needs implemented smoothly. The manager of the company also guided our company through finding and making required integrations with third-party service providers.

Aspetti negativi:

Additional functionality to end user accessed through self-service customer portal must be added.

Jonas
CFO (Lituania)
Servizi bancari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great product for loan origination

4,0 5 anni fa

Commenti: Great program and great development and support team!

Aspetti positivi:

I was one of the first Lendstream users and at the same time was like an intermediary between business management system users and development team. Many years later I can state with assurance that all new functionalities and modules has been added to the system in response to a real needs of front and back-office personnel, borrowers, affiliates and investors. Every tick-box, button, row or column has been added after many YES from different users. Lendstream is the true production software. Great team which supports the product.

Aspetti negativi:

Complexity, but on the other hand lending business is not a trivial one, but once the system is set up it runs very smoothly

William
CEO (Lettonia)
Servizi finanziari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Lendstream Review by DMC

5,0 4 anni fa

Commenti: Very satisfied, the technology and people are very easy to work with and continuously improve our environment.

Aspetti positivi:

The software allows for excellent customer service as vital customer data is sourced and calculated in real time improving the customer experience and reducing cycle times and saving us a lot of money.

Aspetti negativi:

The core system is very detailed with tables and rules that require reference materials.

Karolis
Karolis
Marketing Lead (Lituania)
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

A software I was looking for!

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

You are getting a lot value out of the price you are paying for it. It's a user-friendly system, which you can quickly understand how to work with. One of the features I particularly liked was the “notes” option. This allowed me to easily track the history and content of all contacts with the clients, including automatically generated notices, SMS, phone calls. This feature made it much easier to keep track of all the interactions with the clients.

Aspetti negativi:

Interface can be too complex at some times. Took me awhile to know the way around.

Krzysztof
Systems Specialist (Polonia)
Servizi finanziari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Very decent tool

4,0 3 anni fa

Aspetti positivi:

Overall complexity of the product to encompass all minute intricacies and requirements of the Polish financial sector

Aspetti negativi:

Steep learning curve. Challenge in making the product fit the requirements