Cos'è Hubstaff Tasks?

Rimani aggiornato e fai di più con sprint concentrati, attività dettagliate e flussi di lavoro visivi in stile Kanban che automatizzano i tuoi processi. Associalo alla registrazione dei tempi di Hubstaff per una gestione aziendale semplificata.

Chi utilizza Hubstaff Tasks?

Hubstaff Tasks è rivolto ai proprietari di imprese e ai team che non vogliono che la gestione di un progetto diventi un ulteriore progetto da seguire.

Dove si può implementare Hubstaff Tasks?

Basato sul cloud
Locale

Informazioni sul fornitore

  • Hubstaff
  • Fondata nel 2012

Assistenza di Hubstaff Tasks

  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Australia, Brasile, Canada, Cina, Germania e altri 5

Lingue

inglese

Hubstaff Tasks prezzo

Prezzo di partenza:

5,00 USD/mese
  • Sì, offre prova gratuita
  • Sì, offre versione gratuita

Hubstaff Tasks dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Hubstaff Tasks è disponibile a partire da 5,00 USD/mese.

Piani tariffari richiedi una prova gratuita

Informazioni sul fornitore

  • Hubstaff
  • Fondata nel 2012

Assistenza di Hubstaff Tasks

  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Australia, Brasile, Canada, Cina, Germania e altri 5

Lingue

inglese

Video e immagini di Hubstaff Tasks

Hubstaff Tasks Software - 1
Hubstaff Tasks Software - 2
Hubstaff Tasks Software - 3
Vedi altri 4
Video di Hubstaff Tasks
Hubstaff Tasks Software - 1
Hubstaff Tasks Software - 2
Hubstaff Tasks Software - 3

Caratteristiche di Hubstaff Tasks

  • Commenti/Note
  • Condivisione di documenti
  • Configurazione del flusso di lavoro
  • Controllo ore e spese
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle mansioni
  • Gestione di idee
  • Modelli personalizzabili
  • Modifica/aggiornamento delle attività
  • Monitoraggio dei progressi delle attività
  • Monitoraggio dello stato
  • Pianificazione/Programmazione dei progetti
  • Prioritizzazione
  • Ricerca/Filtro
  • Strumenti collaborativi
  • Tabella del metodo Kanban

Alternative a Hubstaff Tasks

monday.com è un sistema Work OS nel cloud, in cui i team gestiscono i propri progetti e il lavoro quotidiano, in ufficio, a casa o in viaggio. Ulteriori informazioni su monday.com
ClickUp è il futuro del lavoro: è un'unica app che le sostituisce tutte. ClickUp è un'app per la produttività del 2020 in rapida crescita.
Software di monitoraggio del tempo online, ideale per chiunque abbia bisogno di un modo versatile di tenere traccia del tempo, analizzare la propria attività o emettere fatture per i clienti.
L'unico software di monitoraggio del tempo gratuito al 100% per i team.
Tieni traccia del tempo come desideri: sul tuo computer, utilizzando un'applicazione per desktop, un plug-in di Google Chrome o un'applicazione web o l'applicazione per dispositivi mobili TimeCamp.
Un software di monitoraggio e gestione dei tempi con report sulla produttività per il tuo team remoto.
Asana è il modo più semplice per organizzare e gestire tutto il lavoro del tuo team. Scopri perché oltre 8.000 clienti danno ad Asana un punteggio di 4.5 stelle su 5.
Software di supervisione dei dipendenti con screenshot e analisi in tempo reale, disponibile in modalità nascosta o visibile. Sul cloud o on-premise.
Il software per saloni Timely permette di gestire l'intera impresa da qualsiasi dispositivo. Consente di gestire facilmente calendario, clienti, personale, stock, creazione di report e altro ancora!

Recensioni su Hubstaff Tasks

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,9
Servizio clienti
4,8
Caratteristiche
4,2
Rapporto qualità-prezzo
4,5

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
50%
4
43%
3
7%
Utente Verificato
Founder & Director (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Musica, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Fantastic Task Management solution where time tracking is also needed

5,0 anno scorso

Commenti: Overwhelmingly positive, a great solution to my company's task management. Support is also very responsive.

Aspetti positivi:

The ability to execute detailed task management and simple workflows in Kanban style projects, with integrated time tracking (via main Hubstaff SaaS)

Aspetti negativi:

Some missing features (e.g task templates) and integrations (e.g API connection possibilities)

Alternative considerate: TimeCamp, Timely, Harvest, Clockify, Asana e Insightful

Perché scegliere Hubstaff Tasks: Time Doctor lacked in-depth task management tools and didn't integrate well enough with external task management tools.

Software precedente: Time Doctor

Perché passare a Hubstaff Tasks: Best solution to integrated time tracking and task management

Eric
owner (USA)
Graphic Design, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Easy to get stated & versatile

4,0 3 anni fa

Commenti: Being able to use it as a commutation/portal with my clients in a creative agency type capacity is fantastic. It replaces the need for many tools at one time. Using that way allows for transparency on the client end, too, since they can be notified every time we complete a Pinterest Pin Design for them or an hour of Pinterest VA work, etc.

Aspetti positivi:

Having tried many Project Manager tools, Hubstaff Tasks is the most drop-dead simple to get started with a simple workflow quickly. It has the core features you need to get up & running with a Kanban flow. It's easy to make a quick board either with a blank template or one their preset workflows. Very low-friction.

Aspetti negativi:

There are a few basic things that could improve the product. Being able to Copy & Paste a whole project (or even just a card) & just re-title it would be great. I use the service as a portal for my Pinterest Pin Design clients (www.pinpals.design), so just being able to reuse the same reject over again for a new client, rather than having to create a whole new project from scratch each time would save me a lot of time each month. Also wish that the site worked a bit better on mobile. I've noticed it's too easy to drag an item out of place on touch interfaces, etc.

Alternative considerate: Teamwork

Perché scegliere Hubstaff Tasks: Easier to use for my needs, mixed with cost, & ease of on boarding clients. Also like the other products by Hubstaff.

Software precedente: Trello

Perché passare a Hubstaff Tasks: For the reasons above.

Elizabeth
E-commerce Marketer (Messico)
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Hubstaff Tasks for Task Management

3,0 2 settimane fa Nuova

Commenti: It was easy to use, did the work, and was a good pricing for value, however, it being rather new it still has way to go to be a full project management platform.

Aspetti positivi:

We use Hubstaff as our main time tracker so both being from the same company made everything smoother. It’s easy to use and the support team is great. They are very open to hear feedback and suggestions for future features.

Aspetti negativi:

I think it was a bit limited and basic, we needed to change for something a little bit more complete.

Alternative considerate: monday.com e ClickUp

Perché scegliere Hubstaff Tasks: We were exploring our options.

Software precedente: Asana

Perché passare a Hubstaff Tasks: Because we were already using Hubstaff Time Tracker.

Utente Verificato
CEO (USA)
Utente LinkedIn Verificato
E-learning, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Excellent Product but no active Development

5,0 2 anni fa

Commenti: Love the product but hope the development continues as well.

Aspetti positivi:

Super fast. Templates to quickly use working workflows for task tracking. Sprints to opt-in/opt-out to as every project doesn't belong in a sprint. Asynchronous Daily standups so your team can update the status at their time.

Aspetti negativi:

No active development. No mobile app. No webhooks / API. No integrations like Slack. No active roadmap with active customer feedback loop.

Alternative considerate: Todoist

Perché scegliere Hubstaff Tasks: When I left Todoist it didnt had Boards. Now I am considering going back to Todoist.

Software precedente: Todoist

Perché passare a Hubstaff Tasks: Cost, platform speed and Time tracking.

Simon
Director (Zambia)
Vendita al dettaglio, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Useful Product

5,0 6 mesi fa

Commenti: Rolling out a new project & this software has allowed us to co-ordinate much easier than before.

Aspetti positivi:

Increased our accountability for all staff (both on site & remote). Allowed us to improve upon productivity & implement our new project.

Aspetti negativi:

Yes, could do with a mobile app, as some features are not available when logging in via browser on mobile devices.

Risposta di Hubstaff

6 mesi fa

Hello Simon, thank you for taking the time to submit this review about your experience on Hubstaff Tasks. Indeed, at the moment, we do not have a dedicated standalone application for Hubstaff Tasks. The Hubstaff time tracking application will allow for interaction with tasks and projects from Hubstaff Tasks, provided that the two products are linked together. I will forward your suggestion for a standalone app for Tasks to be considered further, by our product team. If you do encounter any other need for assistance, feel free to reach out to our team on [email protected]