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Cos'è Infrasys Cloud POS?

Infrasys Cloud POS è una piattaforma di gestione dei ristoranti sul cloud, creata per supportare le catene alberghiere di tutto il mondo. Dalla gestione dei menu alla gestione delle scorte e alla creazione di report, dispone di tutte le funzionalità necessarie per gestire un'attività di successo e consente di implementare nuove tecnologie man mano che emergono. Questa API aperta consente ai clienti integrazioni personalizzate. Infrasys è progettata per funzionare su qualsiasi dispositivo hardware/sistema operativo ed è un sistema POS versatile e sicuro.

Chi utilizza Infrasys Cloud POS?

Al servizio dei clienti di hotel aziendali che rappresentano oltre 7.000 punti vendita di cibo e bevande nel mondo, questa soluzione soddisfa le esigenze della tua impresa. Comprende il supporto 24 ore su 24, 7 giorni su 7 e tutto il necessario per mantenere operativa la tua impresa.

Dove si può implementare Infrasys Cloud POS?

Basato sul cloud
Locale

Informazioni sul fornitore

  • A Shiji Group Brand
  • Fondata nel 1998

Assistenza di Infrasys Cloud POS

  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Arabia Saudita, Argentina, Aruba, Australia, Austria e altri 55

Lingue

cinese, francese, inglese, italiano, olandese e altri 3

Infrasys Cloud POS prezzo

Prezzo di partenza:

Non specificato dal fornitore
  • Senza versione gratuita

Infrasys Cloud POS non dispone di un piano gratuito.

Informazioni sul fornitore

  • A Shiji Group Brand
  • Fondata nel 1998

Assistenza di Infrasys Cloud POS

  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Arabia Saudita, Argentina, Aruba, Australia, Austria e altri 55

Lingue

cinese, francese, inglese, italiano, olandese e altri 3

Video e immagini di Infrasys Cloud POS

Infrasys Cloud POS Software - 1
Infrasys Cloud POS Software - 2
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Video di Infrasys Cloud POS
Infrasys Cloud POS Software - 1
Infrasys Cloud POS Software - 2
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Infrasys Cloud POS Software - 4

Caratteristiche di Infrasys Cloud POS

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Barcode/Ticket Scanning
  • Contabilità integrata
  • Conto clienti
  • Firma elettronica
  • Gestione degli ordini
  • Gestione degli sconti
  • Gestione dei resi
  • Gestione del personale
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle tabelle
  • Monitoraggio degli ordini
  • Pagamento elettronico
  • Punto di vendita
  • Terminale di cassa per ristoranti

Alternative a Infrasys Cloud POS

Microsoft Project è uno strumento semplice ma potente per gestire il lavoro, dai progetti rapidi alle iniziative più complesse.
Il sistema POS Oracle MICROS Simphony si adatta a qualsiasi dimensione e formato di ristorante: informale, a servizio rapido, indipendente, franchising, pub, negli stadi e altro ancora.
Plexure prende i dati dei clienti, degli acquisti e della posizione e li trasforma in esperienze significative, personalizzate e mobili per i tuoi clienti.
I sistemi Veloce POS sono estremamente affidabili e completamente su misura, per massimizzare l'efficienza e la redditività delle imprese.
Square POS è una soluzione completa per il punto vendita con un'ampia suite di strumenti che vanno dal monitoraggio delle vendite e dello stock all'analisi approfondita.
eHopper è un sistema POS mobile gratuito che comprende l'elaborazione gratuita. Ideale per punti vendita e ristoranti che desiderano accelerare le operazioni e aumentare le vendite.
Toast è un sistema multifunzione per la gestione di punti vendita e ristoranti creato per migliorare l'efficienza e ridurre drasticamente i costi.
CAKE POS è progettato per soddisfare le esigenze specifiche dei ristoranti. Una soluzione semplice, intuitiva e conveniente.

Recensioni su Infrasys Cloud POS

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,8
Servizio clienti
4,7
Caratteristiche
4,6
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
74%
4
26%
Khải
Khải
IT Manager (Vietnam)
Utente LinkedIn Verificato
Industria alberghiera, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

good pos

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

easy to use, good support team , cloud is fast.

Aspetti negativi:

improve ui/ux desgin,maybe can load images for real outlet and put table in.

Jose
Regional IT Manager (USA)
Industria alberghiera, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

One of the Best Solutions for POS systems

5,0 4 anni fa

Commenti: The system is reliable, easy to use and with a great team behind it. And also have a very competitive price. I love the installation team, is great and friendly they help you thru all the process and answer all your questions about the software.

Aspetti positivi:

- Easy to use - Great integrations with Oracle Opera - Great Installation Team. - Great Customer Support.

Aspetti negativi:

- Some issue with Opera Interface at the Beginning but after few tweaks everything works smoothly.

Alternative considerate: Simphony POS

Perché scegliere Infrasys Cloud POS: The customer service from Aloha is the worst, also we have several terminal that doesn't work and never received a straight proposal to make them work.

Perché passare a Infrasys Cloud POS: First, they support. All the guys who works with them love it. Also, the price is competitive and they give to us more personalization options.

Risposta di A Shiji Group Brand

4 anni fa

Hello Jose, thank you for reviewing Infrasys! We sincerely appreciate your feedback and value you as an Infrasys customer.

Sudip
IT Executive (Nepal)
Industria alberghiera, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Good Software for Hospitality Business

4,0 12 mesi fa

Commenti: Overall very userfriendly and efficient software.

Aspetti positivi:

Infrasys Cloud POS is very user friendly and easy to use in the outlet. Menu and item management, table assignment and print management is praise worthy. Report viewing and generating is also very user friendly. Support from Infrasys team takes a little while but once connected they do their job diligently.

Aspetti negativi:

Check Printer is directly configured to the local ip address of the POS terminal with which its connected. If the POS terminal ip changes then check printer needs to be reconfigured. Infrasys team should really workaround for this part. Either make it possible for us to configure directly with the hostname of the POS terminal or tweak something so that there will be no need for assigning static ip for the POS terminal.

Akshay
IT Manager (Figi)
Industria alberghiera, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great Solution

5,0 4 anni fa

Commenti: so far amazing journey deployed this solution in 4 properties -- great feedback from colleagues as well.

Aspetti positivi:

paperless ordering system - We deployed Ipad in most of the hotels works very well.

Aspetti negativi:

KDS improvements - think this needs abit of work.

Alternative considerate: Simphony POS

Perché passare a Infrasys Cloud POS: Price, the architectural setup and its hardware compatibility

Risposta di A Shiji Group Brand

4 anni fa

Hello Akshay, thank you for reviewing Infrasys! We sincerely appreciate your feedback and value you as an Infrasys customer.

Todd
IT Executive (Australia)
Industria alberghiera, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Infrasys Cloud POS, excellent Service, Installers, and End-User Functionality

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

The Service team are fantastic, I could not rate the installers more highly - they are absolute rockstars. The fact that it integrates so seamlessly with our PMS and other external systems, and is so flexible is brilliant, and being so user-friendly means that everyone is happy.

Aspetti negativi:

The system does everything we could hope for as it stands and does it all well.

Risposta di A Shiji Group Brand

2 anni fa

Thank you Todd for your positive review of Infrasys Cloud POS. It makes us really proud! It's glad to hear that our service team, installers and end-user functionality have exceeded your expectations. We are also pleased to hear that the cost, ease of use and service responsiveness were the driving factors for you to switch to our system. We strive to provide our customers with the best possible experience and it's great to see that it shows in your review. Thank you for choosing Shiji.

Made
Sr IT Manager (Indonesia)
Industria alberghiera, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Infrasys Cloud POS fast and reliable POS for Resort Food and Beverage operation

5,0 4 anni fa

Commenti: In overall experience since we have install at 2017 , were one of happy costumer of Infrasys cloud POS .the system was fast and reliable to manage and operate high volume of Food and beverage transaction . Mobile order improve a lot of our large resort operation - our waiter able directly key in the order on mobile devices and in same time food order printer at kitchen for production . Managing of menu item and system administration very easy can do anywhere and able schedule release or update the menu .

Aspetti positivi:

-It's real cloud base and Realtime sync , user able work and manage the system from anywhere - The POS System serve very fast on operation , easy administration menu and system . -Secure with all aspect of action transaction capture in logs . - No proprietary hardware and OS , can work on Windows Base OS also iOS and Android - Reliable of system performance , very minimum down time - Superior of support team , all issue fixed timely manner . Most of issue able fixed under an hours - The development team always hear voice of costumer - all bug fix release immediately and new feature also improve operation - Flexible reporting module

Aspetti negativi:

The subscription model per devices a bit of expensive for property that have devices more then 20 - but that make sense for all high quality system feature and support .

Risposta di A Shiji Group Brand

4 anni fa

Hello Made, thank you for reviewing Infrasys! We sincerely appreciate your feedback and value you as an Infrasys customer.

Claudio
Future Leader (Australia)
Industria alberghiera, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Infrasys POS Feedback

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

Ability to customise POS display based on user preference. Ease of editing and customising as need be. Creating additional items, menus, drop downs etc are simple to make Cloud based system so updates are quick to go live Ability to switch between outlets quickly and on all devices Utilisation of iPad's which allow for more efficient service Digital signatures

Aspetti negativi:

System limitations with not being able to put in table numbers and room numbers to identify checks and assist with having walkouts Using table setup, we are unable to pay new checks as they come in, we need to send then reopen bill to close which reduces efficiency

Risposta di A Shiji Group Brand

4 anni fa

Hello Claudio, thank you for reviewing Infrasys! We sincerely appreciate your feedback and value you as an Infrasys customer.

Ericson
IT Manager (Singapore)
Industria alberghiera, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
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Outstanding Support

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

Infrasys support team are very professional and easy to work with. They make sure that they are there when you need them. The system overall is stable and easy to use. The flexibility to change menus in the cloud is added feature specially now most are working at home.

Aspetti negativi:

It will be good if we can make that report available online so that those working from home can access reports and view checks. If Infrasys can work with Oracle to have checkview feature inside PMS, that will be great!

Risposta di A Shiji Group Brand

4 anni fa

Hello Ericson, thank you for reviewing Infrasys! We sincerely appreciate your feedback and value you as an Infrasys customer.

CJ
IT Manager (Malaysia)
Industria alberghiera, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
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Infrasys Cloud POS Review

5,0 4 anni fa

Commenti: Overall experience is satisfactory, considering no major system errors has occurred over the past 9 months.

Aspetti positivi:

- Good interface - Able to open multiple tabs - Well organized - Easy to extract / import data

Aspetti negativi:

- Still requires on-premise machine for interface and communications - Setting up of certain lists and items can be a lengthy process as we need to set up the item, category and then buttons. Certain tasks can be automated.

Risposta di A Shiji Group Brand

4 anni fa

Hello CJ, thank you for reviewing Infrasys! We sincerely appreciate your feedback and value you as an Infrasys customer.

Monica
General Manager (Spagna)
Industria alberghiera, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Infrays review

4,0 4 anni fa

Commenti: Really Infrasys is helping us with our daily work, reducing not productive tasks and delivering all infortmation needed to manage our business.

Aspetti positivi:

Easy yo use but with multiple configuration options that allow us to satisfy our operational needs. Our existing hardware was reused without additional investments.

Aspetti negativi:

Stable, no crahes or screenshots and really simple for waiters.

Risposta di A Shiji Group Brand

4 anni fa

Hello Monica, thank you for reviewing Infrasys! We sincerely appreciate your feedback and value you as an Infrasys customer.

Álvaro
Operations Department (Spagna)
Prodotti alimentari e bevande, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
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-

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Uso del cloud. Fcailidad para cambiar precios, sacar informes, ..

Aspetti negativi:

El soporte, sobre todo al principio de la implantación y la interacción con el equipo de ventas, donde se nos han puesto muchos impedimentos a diferentes puntos que hemos categorizado como muy importantes

Risposta di A Shiji Group Brand

2 anni fa

Gracias, Álvaro, por compartir tu opinión sobre Infrasys Cloud POS......... Nos complace saber que encuentras beneficioso nuestro uso del cloud, especialmente en cuanto a la facilidad para cambiar precios y obtener informes. La flexibilidad es una característica clave en las operaciones de la industria de alimentos y bebidas, y nos alegra que estés aprovechando al máximo nuestras soluciones. Estamos comprometidos a seguir brindándote soluciones de alta calidad y un servicio excepcional. Gracias por elegir a Shiji.

Uffe
Environmental officer (Danimarca)
Industria alberghiera, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
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New Integration between PMS and POS

4,0 4 anni fa

Commenti: Overall we have gotten to a stable connection and daily use of the product that enables our bar to operate with a seamless integration with our Hotel PMS system.

Aspetti positivi:

I like that it had the option of integrating with our new PMS system that is cloud based, and the assistance I have received from the support team

Aspetti negativi:

creating reports can sometimes be a little bit confusing

Risposta di A Shiji Group Brand

4 anni fa

Hello Uffe, thank you for reviewing Infrasys! We sincerely appreciate your feedback and value you as an Infrasys customer.

yohanes
IT Manager (Indonesia)
Industria alberghiera, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Powerfull and Valued FNB Restaurant System

5,0 4 anni fa

Commenti: i recommend to other friends to try it and its satisfying

Aspetti positivi:

integration with my PMS Hotel working OK

Aspetti negativi:

synchronizing between my local POS sometimes delay

Risposta di A Shiji Group Brand

4 anni fa

Hello Yohanes, thank you for reviewing Infrasys! We sincerely appreciate your feedback and value you as an Infrasys customer.

shaffiq
freelancer (Malaysia)
Proprietà immobiliari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Worthy of money and very convenient

5,0 4 anni fa

Commenti: Overall .its still worthy of money and very friendly

Aspetti positivi:

much better improvement from the previous that we used to ,its so much convenient and easy to access ,its secure and quite reliable.

Aspetti negativi:

just got problems with opera at the beginning

Risposta di A Shiji Group Brand

4 anni fa

Hi Shaffiq, Thank you for your review of Infrasys! We value you as a customer and are pleased to know that you are happy with our product.

monica
directora (Spagna)
Industria alberghiera, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Infrasys installation review

4,0 4 anni fa

Commenti: Really the solution is helping us with our daily work, reducing not productive tasks and delivering all information needed to manage our business

Aspetti positivi:

Easy to use but with multiple configuration options that allosws us to satisfy our operational needs. Our exsisting hardware was used without additional investments.

Aspetti negativi:

Language (Only English) and I miss a more european style rapports

Risposta di A Shiji Group Brand

4 anni fa

Hello Monica, thank you for reviewing Infrasys! We sincerely appreciate your feedback and value you as an Infrasys customer.

Adnaan
IT Manager (Maldive)
Industria alberghiera, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Radisson Blu Resort Maldives

5,0 4 anni fa

Commenti: Next generation POS and User friendly.

Aspetti positivi:

Easy to use operational wise and looks so modern.

Aspetti negativi:

Cannot view the checks from the Opera. Would appreciate if you can find solution to integrate with Opera.

Risposta di A Shiji Group Brand

4 anni fa

Hello Adnaan, thank you for reviewing Infrasys! We sincerely appreciate your feedback and value you as an Infrasys customer.

Hirshard
Food & Beverage Manager (Pre-opening) (Maldive)
Industria alberghiera, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Value for money and user friendly.

4,0 4 anni fa

Commenti: Few better options than Micros POS system.

Aspetti positivi:

User friendly, from the back end and user end.

Aspetti negativi:

Inter facing with opera, that you could not view the posted bill directly.

Alternative considerate: Microsoft Project

Software precedente: Microsoft Project

Perché passare a Infrasys Cloud POS: Value for money and user friendly.

Risposta di A Shiji Group Brand

4 anni fa

Hello Hirshard, thank you for reviewing Infrasys! We sincerely appreciate your feedback and value you as an Infrasys customer.

Sahm
IT Manager (Emirati Arabi Uniti)
Industria alberghiera, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Flexibility

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

Infrasys POS System is fixable and easy to use by the end user.

Aspetti negativi:

you have to take look for the work Stations quality! and the delay between the Cloud and the Local server for the new configuration updates.

Risposta di A Shiji Group Brand

4 anni fa

Hello Sahm, thank you for reviewing Infrasys! We sincerely appreciate your feedback and value you as an Infrasys customer.

Efrizal
IT Manager (Indonesia)
Industria alberghiera, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

User Friendly Application

5,0 4 anni fa

Commenti: Sudden Change menu price at middle of the night

Aspetti positivi:

Easy to use or teaching people to use it

Aspetti negativi:

Cloud technology make admin easy to maintaine

Risposta di A Shiji Group Brand

4 anni fa

Hello Efrizal, thank you for reviewing Infrasys! We sincerely appreciate your feedback and value you as an Infrasys customer.