Cos'è TaxDome?

Un software multifunzionale per ragionieri, commercialisti e contabili.

Perfetto per far crescere il tuo business: smetti di pagare una dozzina di strumenti e gestisci il tuo studio da un unico centro integrato.

Flussi di lavoro automatizzati, portale clienti facile da usare, CRM personalizzabile, archiviazione file illimitata e sicura, firme elettroniche, messaggistica e altro ancora al prezzo di una sola app.

Chi utilizza TaxDome?

Commercialisti, Contabili e Ragionieri

Dettagli su TaxDome

TaxDome

Fondata nel 2017

Dettagli su TaxDome

TaxDome

Fondata nel 2017

Video e immagini di TaxDome

Video di TaxDome
TaxDome Software - 1 - anteprima
TaxDome Software - 2 - anteprima
TaxDome Software - 3 - anteprima
TaxDome Software - 4 - anteprima
TaxDome Software - 5 - anteprima

Confronta il prezzo di TaxDome con prodotti simili

Prezzo di partenza

50,00 USD/mese
59,00 USD/mese
49,50 USD/mese
24,00 USD/mese

Versione gratuita

Versione gratuita No
Versione gratuita No
Versione gratuita No
Versione gratuita

Prova gratuita

Prova gratuita
Prova gratuita
Prova gratuita
Prova gratuita

Implementazione e assistenza di TaxDome

Assistenza

  • Email/Help desk
  • FAQ/Forum
  • Knowledge Base
  • Assistenza telefonica
  • Chat

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formazione

  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione
  • Video

Caratteristiche di TaxDome

  • API
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Acquisto e ricezione
  • Archiviazione di documenti
  • Contabilità
  • Contabilità dei fondi
  • Contabilità del progetto
  • Contabilità generale
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Controllo del processo di valutazione
  • Crediti esigibili
  • Debiti esigibili
  • Elaborazione di carte di credito
  • Fatturazione automatica
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Fatture ricorrenti e abbonamenti
  • Gestione degli audit
  • Gestione degli ordini
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione dell'imposta sulle vendite
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della conformità
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle fatture
  • Gestione delle immobilizzazioni
  • Gestione delle ricevute
  • Gestione delle tasse
  • Gestione finanziaria
  • Integrazioni di terze parti
  • Monitoraggio dell'inventario
  • Monitoraggio delle attività
  • Monitoraggio dello stato
  • Organizzazioni senza scopo di lucro
  • Per il governo
  • Pianificazione/previsione delle spese
  • Preventivi/Stime
  • Proiezioni
  • Promemoria
  • Quadro della attività
  • Reddito e stato patrimoniale
  • Rendicontazione finanziaria
  • Richieste di rimborsi spese
  • Riconciliazione bancaria
  • Sistema multi-locale
  • Sistema multi-valuta
  • Studi contabili/commercialisti
  • Tracciabilità delle spese
  • Tracciato di controllo

Visualizza l'elenco completo di Software di contabilità

  • API
  • Analisi finanziaria
  • Archiviazione di documenti
  • Archiviazione sicura dei dati
  • Avvisi/Notifiche
  • Branding personalizzabile
  • Contabilità
  • Contabilità integrata
  • Controllo degli orari di lavoro
  • Controllo del processo di valutazione
  • Controllo ore e spese
  • Creazione di report/analisi
  • Elaborazione delle fatture
  • Elaborazione di carte di credito
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Flusso di lavoro configurabile
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione appuntamenti
  • Gestione dei clienti
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione del personale
  • Gestione della posta elettronica
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle fatture
  • Gestione di documenti
  • Gestione finanziaria
  • Importazione/Esportazione di dati
  • Integrazioni di terze parti
  • Messaggistica
  • Modelli di documenti
  • Modelli personalizzabili
  • Monitoraggio dei progressi
  • Monitoraggio della data di scadenza
  • Monitoraggio delle tempistiche del progetto
  • Monitoraggio dello stato
  • Pagamenti online
  • Pagamento elettronico
  • Per commercialisti
  • Per studi contabili/commercialisti
  • Portale clienti
  • Promemoria
  • Quadro della attività
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Report personalizzabili
  • Ricerca/Filtro
  • Sistema multi-valuta
  • Timer
  • Tracciabilità delle spese
  • Tracciato di controllo

Visualizza l'elenco completo di Software di contabilità

  • API
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Analisi finanziaria
  • Archiviazione di documenti
  • Categorizzazione / Raggruppamento
  • Contabilità
  • Contabilità generale
  • Contabilità integrata
  • Contabilizzazione dei ricavi
  • Conto profitti e perdite
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Crediti esigibili
  • Cronologia delle transazioni
  • Debiti esigibili
  • Elaborazione delle fatture
  • Elaborazione di carte di credito
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Fatture ricorrenti e abbonamenti
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei pagamenti ACH
  • Gestione del flusso di cassa
  • Gestione dell'imposta sulle vendite
  • Gestione della liquidità
  • Gestione della spesa
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle fatture
  • Gestione delle immobilizzazioni
  • Gestione delle ricevute
  • Gestione delle tasse
  • Gestione finanziaria
  • Gestione incassi
  • Importazione/Esportazione di dati
  • Informazioni in tempo reale
  • Integrazione dei servizi di contabilità
  • Integrazioni di terze parti
  • Modelli personalizzabili
  • Pagamento elettronico
  • Pianificazione/previsione delle spese
  • Promemoria
  • Quadro della attività
  • Reddito e stato patrimoniale
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Richieste di rimborsi spese
  • Riconciliazione bancaria
  • Riconciliazione contabile
  • Sicurezza SSL
  • Sistema multi-valuta
  • Stime
  • Tracciabilità delle spese

Visualizza l'elenco completo di Software per commercialisti

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Acquisto e ricezione
  • Aggiornamenti in tempo reale
  • Archiviazione di documenti
  • Avvisi/Notifiche
  • Backup automatico
  • Branding personalizzabile
  • Contabilità
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Controllo del processo di valutazione
  • Cronologia delle transazioni
  • Dichiarazione dei redditi
  • Documentazione a fini fiscali
  • Elaborazione di carte di credito
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Flusso di lavoro configurabile
  • Gestione degli audit
  • Gestione dei clienti
  • Gestione dei pagamenti ACH
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del flusso di cassa
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione del personale
  • Gestione dell'imposta sulle vendite
  • Gestione della conformità
  • Gestione della liquidità
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle fatture
  • Gestione delle ricevute
  • Gestione delle tempistiche
  • Gestione di documenti
  • Gestione foglio presenze
  • Importazione/Esportazione di dati
  • Integrazione di QuickBooks
  • Integrazioni di terze parti
  • Modelli di documenti
  • Modelli personalizzabili
  • Monitoraggio della data di scadenza
  • Monitoraggio dello stato
  • Pianificazione di scenari
  • Portale clienti
  • Promemoria
  • Promemoria via e-mail
  • Quadro della attività
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Reporting ad hoc
  • Richieste di rimborsi spese
  • Riconciliazione bancaria
  • Sicurezza SSL

Visualizza l'elenco completo di Software per la gestione delle pratiche fiscali

Alternative a TaxDome

Altre alternative a TaxDome

Recensioni su TaxDome

Leggi tutte le 1.858 recensioni

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,7
Caratteristiche
4,6
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per valutazione

5
1.430
4
377
3
45
2
3
1
3

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Brittnie E.
Brittnie E.
Enrolled Agent (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Contabilità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Finally found what I was looking for!

5 2 anni fa

Commenti: OMG the email tasks seriously I don't have to search through my emails to find client stuff anymore, it makes me so happy I could cry. And yea I may be overreacting a bit, but the number of emails I receive is ridiculous, so this seriously makes my life so much better.

Aspetti positivi:

This software has the features I've been searching for for the past 3+ years. The customer support is amazing, responses are fast and if there is ever anything I'm looking for, if it's not available it's in the works! Specifically, though I love that this app has the request feature that I can use for general communication with a client throughout tax season. Also the Emails as tasks. OMG, this makes my work life so much more streamlined!

Aspetti negativi:

There are still some features I would like to see, but as I already said these are in the works and I fully believe this company is hustling to get us, users, what we want!

Risposta di TaxDome

6 mesi fa

Thank you Brittnie, your feedback is valuable to us. We are happy to know that you got everything that you need.

Lynnorra P.
Lynnorra P.
Senior Partner (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Contabilità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

One-Stop-Shop for Accountants

5 settimana scorsa Nuova

Commenti: I have been able to drastically reduce other subscriptions in my technology stack by approximately $2,300/year by leveraging Tax Dome.

Aspetti positivi:

I love that billing, client portal, document sharing, and communications between the firm and the client is so seamless! I use this to manage my practice and scale services in one place. This has been a huge time saver for me without having to switch between multiple systems just to send a email or request key documents.

Aspetti negativi:

At this moment, TaxDome doesn't allow for reoccurring payments for monthly clients but this is on their roadmap for implementation. Additionally, just understanding where "FIRM LEVEL" documents can be stored for team use is another place to understand how to be more efficient. I was able to solve for this by making my firm an account and portal to use just like clients! Lastly, I do think it is a huge upfront investment when you have a team of 5 or more, but the annual savings is key here.

Vanessa F.
Owner (USA)
Contabilità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Learning to Use

3 2 mesi fa Nuova

Aspetti positivi:

They advertise that it is supposed to help automate many processes including administrative tasks such as onbording new clients, exchanging documents and communications. I also like how easy was to schedule the white glove onbording sessions.

Aspetti negativi:

It is really hard to setup on your own. Support does not seem to understand my industry details and questions don't get answered relevantly. I resorted to join a program that charges for setup, but don't know how that will be different yet.

Risposta di TaxDome

mese scorso

Thank you for your feedback Vanessa. Sorry to hear about your experience with our support team. We'll work hard to improve and learn from this experience. Please feel free to reach out to us again. Our Support is free and unlimited , including screen sharing sessions with us.

Will K.
Ops Manager (USA)
Contabilità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Great customer service and great development team with Taxdome

4 3 mesi fa

Commenti: It's been easy to onboard our users and we've enjoyed our experiences so far.

Aspetti positivi:

Your development team and customer support has been great to work with. Where the company is notably still developing, the support team is incredibly receptive to feedback and really supportive in onboarding and migrating users. Some of the best support I've seen. Additionally the document management system, attaching invoices to documents and the client portal shows signs that your teams have been able to capture many of the industries pain points. It gives me faith in your development team that you all will be able to continue to build out great features.

Aspetti negativi:

The UI is clunky. There are other ways to structure the platform to be more functional that I think would be generally more efficient and there are some errors that could be worked through with a few UI specialists. I'd reach out to some of your younger practice users/technology driven ones and doing some video sessions having them do a walkthrough of their working day and have them talk about some of the UI problems. The user permissions are tough I appreciate that they can be toggled but The direct message feature should be able to be toggled as well. I'd also love a direct payroll provider integration such as ADP. Because you all are doing full practice management with a time tracking feature. A great function would be to build out a payroll integration so that firm owners could easily run payroll for their employees.

Risposta di TaxDome

3 mesi fa

Thank you so much for the nice feedback, Will! We highly appreciate it. We aim to continuously improve our product. We have a feature request board for paying subscribers to submit requests and upvote request from other firms. the features with the most upvotes get prioritized. Please feel free to contact us if you need assistance. Our support is free and unlimited.

Braddock B.
Owner (USA)
Servizi finanziari, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great Value for all the Features

5 3 settimane fa Nuova

Commenti: TaxDome is still new, but so far the experience has been excellent. We have our first client jobs in the pipelines and we're very happy so far. The workflow setup is a work in progress to be refined and improved as we go along. We found the TaxDome online documentation and videos to be very helpful.

Aspetti positivi:

We wanted a core platform for virtual tax preparation. The shortest technology stack the better. Our main tax preparation software is great at tax preparation, but were looking for something that could do all the rest. We did trials of a few names, but TaxDome stood out from the beginning. We liked the flexibility and customization available throughout TaxDome, particularly in the templates for almost every customer touch point. We liked the free eSignatures and the reasonably priced KBA. We liked the integrated payments and the ability to link invoices and documents approvals to workflow automation. We liked the ability to create a client self-onboarding environment. We liked the ability to customize a fairly sophisticated initial information intake (ie online tax organizer) through the conditional question building tools provided. Overall, what we liked the most is the value for what you get with TaxDome.

Aspetti negativi:

There is a learning curve around the automation functions, and getting used to the TaxDome nomenclature around jobs, piplines, and tasks. Setting up your workflow can be time-consuming, especially if you're a perfectionist with your templates, etc. We wish some of the system generated messages were templated/configurable. There is some awkward writing/verbiage here and there within the program. We wish there was a configurable default template for client notification preferences. We didn't like the non-customizable invoice or that there's nothing really to print or save PDF for a client. It's more a payment prompt than an invoice. We like the ability to move/drag/save files outside of TaxDome (ex: from the file structure of our main tax preparation software) into TaxDome, but we wish there was an auto-sync like other local drive to cloud drive services.