Cos'è TaxDome?

Un software multifunzionale per ragionieri, commercialisti e contabili. Perfetto per far crescere il tuo business: smetti di pagare una dozzina di strumenti e gestisci il tuo studio da un unico centro integrato. Flussi di lavoro automatizzati, portale clienti facile da usare, CRM personalizzabile, archiviazione file illimitata e sicura, firme elettroniche, messaggistica e altro ancora al prezzo di una sola app.

Chi utilizza TaxDome?

Commercialisti, Contabili e Ragionieri

Video di TaxDome TaxDome Software - 1 TaxDome Software - 2 TaxDome Software - 3 TaxDome Software - 4 TaxDome Software - 5

Hai dubbi su TaxDome? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

TaxDome

4,7 (2.425)
TaxDome
50,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
65
10
4,5 (2.425)
4,7 (2.425)
4,7 (2.425)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
20,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
208
70
4,1 (6.079)
4,3 (6.079)
4,1 (6.079)
Perché questo confronto?

Alternative a TaxDome

Sponsorizzati
Zoho CRM offre alle organizzazioni una soluzione completa per gestire tutte le fasi delle relazioni con i clienti. Ulteriori informazioni su Zoho CRM
HubSpot CRM è una soluzione CRM totalmente gratuita, versatile e intuitiva che ogni team di vendita apprezzerà.
Practice Ignition è un modo efficace per gestire le imprese incentrate sui clienti. Proposte, contratti, fatturazione, business intelligence +
Liscio is a remote work platform for ACCOUNTANTS and their clients.
Business management solution for that helps businesses design forms, handle scheduling, manage projects, and more.
Tax practice management tool that optimizes tax returns processing & manages administrative tasks such as scheduling, billing, and more
Unendo dashboard e immissione dei dati in un'unica schermata consente agli utenti di vivere un'esperienza unica e potente in cui tutto è a portata di clic.
CPA Site Solutions optimizes the marketing for your firm.
Fully integrated software solution for food processors and distributors.
Accelera l'elaborazione e la preparazione delle dichiarazioni fiscali con il monitoraggio dei processi in tempo reale, la pianificazione degli appuntamenti e gli strumenti di comunicazione.
Tax practice management platform designed to save time, make more money and improve quality of life for firm members and clients.
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
Una soluzione facile da usare che offre tutto il necessario per espandere la tua azienda
Una soluzione di condivisione e archiviazione sicura dei file creata per le aziende. Dotata di funzioni di sicurezza all'avanguardia a supporto della conformità.
DocuSign sta cambiando il modo di fare business consentendo a chiunque di effettuare transazioni in qualsiasi momento, ovunque, su qualsiasi dispositivo in modo affidabile e sicuro.
Aiuta a raccogliere facilmente informazioni e documenti sui clienti, valutare scenari di risoluzione fiscale e compilare automaticamente i moduli IRS appropriati.
Canopy empowers businesses to manage all their HR software and employee data using ONE platform.
Jetpack Workflow aiuta i professionisti contabili ad automatizzare e monitorare il lavoro per i clienti ricorrenti. Permette di riacquisire il controllo e ripristinare prevedibilità e trasparenza.
Software di gestione degli studi semplice, versatile e facile da usare, per aziende di contabilità di piccole dimensioni. Inizia in pochi minuti.
ClickUp è il futuro del lavoro: è un'unica app che le sostituisce tutte. ClickUp è un'app per la produttività del 2020 in rapida crescita.

Recensioni su TaxDome

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,7
Caratteristiche
4,6
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
78%
4
20%
3
2%
2
0%
1
0%
Brendan
CPA
Utente LinkedIn Verificato
Contabilità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great all-in-one tool but requires ramp-up time

4,0 5 mesi fa
Sottotitoli in italiano disponibili nel lettore video
matteo
Esperto Contabile (Italia)
Contabilità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

TaxDome Perfetto quasi su Tutto

4,0 6 mesi fa

Commenti: Supporto davvero presente e disponibile, il motivo principale nel scegliere questa soluzione secondo il mio parere.

Aspetti positivi:

un gestionale di studio adatto per tutte le esigenze per pratiche da avviare in studio ma soprattutto per quelle a distanza. ottime funzionalità il questionario da far compilare ai clienti e la pianificazione di studio delle pratiche da svolgere. Una chat interna e una integrazione con le email di studio. Spero integreranno presto le funzionalità che ora mancano ma che renderebbero il prodotto fantastico.

Aspetti negativi:

la piattaforma e l'app non vengono date in whitelable allo studio. la mancanza per il momento di pagamenti ricorrenti, fatturazione elettronica integrata e la firma elettronica avanzata. tutti servizi che al momento vanno acquistati esternamente aumentando cosi i costi. Fiducioso però che verranno inserite tutte entro la fine di quest'anno.

Jennifer
Jennifer
Owner/Bookkeeper (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Contabilità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Worth the learning curve

5,0 8 mesi fa

Commenti: TaxDome is worth the learning curve. It is going to be very powerful in my business. Even if I don't use every feature they offer, the ones I'm already using have already made the switch worth it.

Aspetti positivi:

Having a very secure signature feature was the biggest thing. I also like the chat function that includes giving the clients tasks and a to-do list.

Aspetti negativi:

There is absolutely a learning curve. I have not done the white glove onboarding yet, so they may help with that, but I am a tech savvy person who loves to learn new software, and I have not found the layout intuitive. I also wish there was a way to do more scheduled sends/uploads. But my clients will just learn that I sometimes work very odd hours (even if I won't respond to their emails at those times)

Risposta di TaxDome

8 mesi fa

Thank you, Jennifer, your feedback is valuable to us. Our suggestion is to definitely book onboarding sessions with our specialists as they could certainly help speed up the learning process. Our support is completely free and unlimited, and you can book a training session whenever you want simply by clicking on the question mark icon in the top right corner of your portal.

Jeffrey
Jeffrey
Accounting Operations Lead (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Contabilità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Tax Dome helped us handle enough business to get our own office

4,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: Our overall experience with TD has been fantastic. We were able to triple our business within the first year of us using it.

Aspetti positivi:

There were three accountants (partners) when we first started this business and we were working out of bedrooms and coffee shops. The only reason that was happening was because we spent 70% of our time just tracking our servicing progress for each client under each different partner. Once we found Tax Dome and moved our client success processes from Trello, Clickup, excel, and other management softwares, we were able to handle significantly more clients with this time. Our absolute favorite feature is pipeline's and being able to automate engagement letters, send invoices, and organizers to collect data.

Aspetti negativi:

Features I least like that are within TaxDome is the inbox+ and template (& tag) management. Inbox+ won't show the correct preview text for a notification- meaning a notification would pop up saying a client messaged us, however, the notification was triggered because I myself sent a response message. And for notifications that are actually from clients messaging us will never be properly previewed in inbox+. Template (& tag) management can be greatly improved. When I first started using TD, I created templates for EVERYTHING. Now I use perhaps half of them yet I have not deleted the ones that are not in use simply because I do not know what templates are actually being used in a pipeline. Externally from TaxDome, my least favorite part of it is its inability to integrate with other software such as Zapier, google sheets, and more.

Risposta di TaxDome

2 mesi fa

Thank you, Jeffrey. Your feedback is valuable to us. We are happy that TaxDome made the whole process easier for you and your partners. The pipelines save a lot of time and effort so that you can focus on new clients. As for the notifications, you should receive notifications only for new messages and replies from clients, and the team members will get notifications for replies from the firm owner, but there should be no notifications for your own replies. Please reach out to our support team so that they can check on this. For the other parts you dislike, I would like to refer you to the Feature Request Board that we have for our paying subscribers where feature requests can be submitted, and existing requests can be upvoted. We would appreciate if you could share your ideas on how to improve. If there is anything that we can assist you with, please let us know. We will be happy to do so. Have a wonderful day.

Dennis
ACCOUNTANT (USA)
Contabilità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Accountant

3,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: The overall experience is good so far

Aspetti positivi:

Document management was excellent I really like how easy it is.

Aspetti negativi:

Software needs to integrate with calendars such as outlook

Risposta di TaxDome

2 mesi fa

Thank you, Dennis. We appreciate your feedback. We have an integration where you can actually embed your Calendly, Bookmeknow, Schedulista, or Acuity calendar. At the moment we do not integrate with Outlook. However, we would like to inform you that we have a Feature Request Board for our paying subscribers where feature requests can be submitted, and existing requests can be upvoted. Please have a look here: https://taxdome.canny.io/feature-requests/p/sync-to-personal-calendars-google-outlook-yahoo-etc and feel free to upvote. Since your rating was not that well, we would appreciate if you could share with us what we can improve on, so that you would be happier with the software. If there is anything that we can assist you with, please let us know. Have a wonderful day.

Brandon
Owner/Preparer (USA)
Contabilità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Automation, Billing, Communications, Invoicing and Docs under one roof!

4,0 3 mesi fa

Aspetti positivi:

Working with automations has relieved a lot of work in our practice.

Aspetti negativi:

When we review docs to work, we rename them. We previously used the browser but it was taking too long to rename, click save and move forward to the next.

Risposta di TaxDome

2 mesi fa

Hi Brandon, thank you for your feedback! It's valuable to us. You have the ability to preview docs and by clicking the three dots in the upper right corner to access the pop-up menu that allows you to edit them. To learn more about managing your documents, go here: https://help.taxdome.com/article/233-how-to-edit-download-print-filter-documents#2