Da 15 anni aiutiamo le aziende italiane
a scegliere i migliori software
Cos'è Sinch Engage?
Sinch Engage è la piattaforma all-in-one per sfruttare le principali app di messaggistica come WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram Direct Messaging, Apple Messages for Business, Telegram, Viber e Webchat in modo semplice e professionale per il marketing, le vendite e il servizio clienti.
Migliaia di aziende utilizzano già Sinch Engage per l' uso professionale della messaggistica mobile. Grazie ai nostri Partner ufficiali come Meta e Apple, è possibile sfruttare il potenziale delle maggiorni applicazioni di messaggistica in una piattaforma 100% conforme al GDPR.
Chi utilizza Sinch Engage?
Tra i nostri clienti si contano oltre 1900 aziende da tutto il mondo di tutte le dimensioni e dei più diversi settori.
Dove si può implementare Sinch Engage?
Informazioni sul fornitore
- Sinch
Assistenza di Sinch Engage
- Assistenza telefonica
- Assistenza diretta 24 ore su 24
- Chat
Lingue
inglese, italiano, portoghese, spagnolo, tedesco
Sinch Engage prezzo
Prezzo di partenza:
- Sì, offre prova gratuita
- Senza versione gratuita
Sinch Engage non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Sinch Engage è disponibile a partire da 199,00 €/mese.
Informazioni sul fornitore
- Sinch
Assistenza di Sinch Engage
- Assistenza telefonica
- Assistenza diretta 24 ore su 24
- Chat
Lingue
inglese, italiano, portoghese, spagnolo, tedesco
Video e immagini di Sinch Engage




Caratteristiche di Sinch Engage
Recensioni su Sinch Engage
Facile ed immediato
Commenti: Il servizio clienti è sempre molto presente e ci ha aiutato a risolvere ogni dubbio
Aspetti positivi:
Il bot, che utilizziamo come primo filtro e per indirizzare i ticket al giusto dipartimento; la facilità di utilizzo
Aspetti negativi:
Alcune funzioni secondarie sono in fase di implementazione
Un'unica console facile e intuitiva
Aspetti positivi:
Gestione multi-canale e multi-piattaforma, gestione dei ticket
Aspetti negativi:
Qualche funzionalità ancora non del tutto implementata

Simplify communications with your customers
Commenti: Before using Messenger, we accessed our clients' messages from different applications, but in this way we have managed to unify communications and save time.
Aspetti positivi:
It allows you to unify customer communications across different platforms in a single application. This saves time and customer service is more effective.
Aspetti negativi:
At the moment we have not had any problems with the application. We are going to start using automatic chat but we have had previous unsatisfying experiences with this method of communication.
Messenging for support guests it's easier now
Aspetti positivi:
With a small icons on the footer website, we got greater feautures to chat with guests asking for support. The chatbot and other features to automaticly replay in case of agent absence is strategic for our buisness which works in direct customer relatione chats only seasonally-
Aspetti negativi:
A back-and user manual or a support team speaking and writing italian will be much appreciated. It has happened that FB and IG connection process previosly actvivated failed for unknown reasons but no allert was advised (?)
Great platform but not simple to set up/use - lacks Telegram employees/customer service
Commenti: [SENSITIVE CONTENT] Our contact at Messengerpeople, is lovely, and the platform itself is fine, although it is not the easiest to set up and optimise. It is a low COS% channel for us to use in CRM, however some instruction / contact would be hugely appreciated in terms of set up process and optimisation. Also a lot of the videos/instructions are in German.
Aspetti positivi:
The Telegram / Viber channels are relatively simple to set up, it is a rather inexpensive channel for us, and setting up new bots is easy enough to implement, for our different countries.
Aspetti negativi:
Telegram/Viber are missing staff that actually work on these platforms, to be able to advise and help. We originally set up the platforms on an ex-employees phone number, and now we cannot seem to get the account disconnected from his phone, meaning we have to request log in details from him even though he doesn't work here anymore. We also have all his phone contacts, which are not relevant to Myprotein. We have been advised that there is no way to change/disconnect his number from the account, and we will have to start all over again with a new account (losing all our current subscribers), which is not a viable option for us.