Cos'è Gist?

Singola fonte di verità per i propri contatti con live chat, help desk, knowledge base, automazione dell'e-mail marketing e altro.

Chi utilizza Gist?

SaaS, agenzie di marketing, servizi alle imprese, servizi per la casa, blogger ed editori, e-commerce

Hai dubbi su Gist? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Gist

Gist

4,7 (146)
Non disponibile nel tuo paese
29,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
14
Nessuna integrazione trovata
4,5 (146)
4,7 (146)
4,7 (146)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
39,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
72
97
4,1 (174)
4,2 (174)
4,2 (174)

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Drip
Funzionalità più votate
Automazione del marketing
Gestione delle campagne e-mail
Segmentazione
Kayako
Funzionalità più votate
Comunicazione multi-canale
Gestione dei ticket di assistenza
Gestione delle code
LiveChat
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Chat in tempo reale per i consumatori
Gestione dei ticket di assistenza
Mailchimp
Funzionalità più votate
Email Marketing
Gestione della posta elettronica
Gestione delle campagne e-mail
Crisp
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Chat in tempo reale per i consumatori
Tracciamento delle interazioni
Front
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Gestione della posta elettronica
Gestione della posta in arrivo
Leadpages
Funzionalità più votate
Generatore di moduli
Modelli personalizzabili
Opzioni di pubblicazione
Intercom
Funzionalità più votate
Chat in tempo reale per i consumatori
Live Chat
Storico delle trascrizioni/chat
Platformly
Funzionalità più votate
Automazione del marketing
Campi personalizzabili
Gestione delle campagne e-mail

Recensioni su Gist

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,7
Caratteristiche
4,6
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
78%
4
18%
3
1%
2
1%
1
1%
Stefan
Stefan
Operations & Design Director (Germania)
Utente LinkedIn Verificato
Tempo libero, viaggi e turismo, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Great customer support tool with live chat & bots

5,0 3 settimane fa Nuova

Aspetti positivi:

Gist has a lot of great features and a fantastic UX for both site visitors and support agents. The onboarding was very intuitive, also thanks to their detailed documentation. So far we have only used the live chat and bots, but we are already working on migrating the custom knowledge base of our SaaS to Gist. Finally, Gist’s own support team is spot on!

Aspetti negativi:

We would like to see more integrations, especially with BuddyBoss, Frill, SureMembers and SureCart.

Teng
Teng
Co-owner (Malaysia)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Streamlining Customer Communication and Marketing Efforts with Gist

4,0 2 settimane fa Nuova

Commenti: Overall experience is good. The platform is feature rich and is hardly down

Aspetti positivi:

Gist plays a crucial role in our organization as a communication hub that allows us to effectively engage with leads both on our website and through email. By using Gist's chat and email features, we are able to quickly respond to inquiries and questions from potential customers and provide them with the information they need to move further down the sales funnel.In addition to its communication features, we use Gist as a CRM to manage customer relationships. With Gist's contact management features, we can easily track customer interactions on our website and record important details such as their interest and preferences. This helps us better understand our customers and provide personalized service.Gist's email marketing platform is also a key tool for us. We use it to send out newsletters and other marketing materials to our customers and prospects. With its customizable templates and easy-to-use interface, we can create engaging and effective email campaigns that drive engagement and conversions.

Aspetti negativi:

The integration plugin on the website can slow down the website speed, as shown on Google PageSpeed Insights and GTMetrix. A few times, the platform is slow to send notifications to us when there's a lead/customer using LiveChat on our website.

Fredrik
CEO (Svezia)
E-learning, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Poor customer support that don't really give you any support

1,0 2 mesi fa

Commenti: Have not really been able to get it working and I have a free lifetime plan. But, that is normally how things go. If it is cheap then it normally is not worth you time.

Aspetti positivi:

The most useful part about Gist is that I don't need to use it since there are many other systems out there that offers what they do.

Aspetti negativi:

It is not easy to get started and their support leaves a lot to wish for.

Oliver
Oliver
SEO Strategist (Australia)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi finanziari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Gist is a powerhouse in the making

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

The fact that EDMs, transactional emails, support chat, bots and knowledgebase features are all in the one place, connected by automation triggers and workflows is very useful. The scope of personalisation you can achieve by combining all these elements on top of a single user database which includes user behaviour is powerful.

Aspetti negativi:

Some features a still underdeveloped such as the pop-ups, but I do see the Gist team making steady progress and am sure these items will be developed.

Jared
Founder (Malaysia)
Stampa, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Gist is one of the best Live Chat software, almost comparable to Intercom

5,0 4 settimane fa Nuova

Commenti: Love the software after checking out the alternatives like Tawkto, Crips, MyAlice. Gist came out tops

Aspetti positivi:

Their seamless live chat function that works flawlessly, and their mobile app, which is a huge must have for me

Aspetti negativi:

No white labelling for my level of subscription