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Cos'è Commusoft?

Commusoft è un software multifunzione basato sul cloud per B2B progettato per le società di servizi esterni con oltre 3 tecnici. Oltre 15.000 utenti usano Commusoft con fiducia ogni giorno. Aiuta a gestire CRM, preventivi, ordini di lavoro, programmi tecnici, gestione delle risorse, stock, PPM, SLA, liste di controllo e fatturazione e si integra con strumenti popolari come MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks e Google Calendar. Disponibile su PC, Mac, iPhone, iPad e telefoni o tablet Android.

Chi utilizza Commusoft?

Commusoft è un software online multifunzione per la fornitura di servizi che permette di gestire la propria attività di servizi esterni: database dei clienti, preventivi, ordini di lavoro, spedizione, risorse, stock, fatturazione, pagamenti e altro.

Commusoft Software - 1
Commusoft Software - 2
Commusoft Software - 3
Commusoft Software - 4
Commusoft Software - 5

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Commusoft

Commusoft

4,7 (202)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
151
20
4,6 (202)
4,6 (202)
4,8 (202)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
15,00 £
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
85
1
4,7 (138)
4,6 (138)
4,9 (138)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Fatturazione e contabilizzazione
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Recensioni su Commusoft

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
4,8
Caratteristiche
4,6
Rapporto qualità-prezzo
4,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
77%
4
20%
3
2%
1
0%
Phil
Phil
Director (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Reliable, advanced, bespoke software that I genuinely couldn't run my business without.

5,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

Apart for the ability to seamlessly control every aspect of my business, from the initial customer inquiry all the through to invoicing, it's the customer support and wide range of industry-specific knowledge which the Commusoft team delivers that sets them apart from the competition. I really don't know how I managed before using Commusoft. Commusoft is constantly evolving and updating. Whenever I think of a function I would like to see available it's usually already been thought of and in the process of happening.

Sam
Director (UK)
Industria edilizia, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Take your business to the next level

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: Commusoft has transformed my business and saved us countless hours of administration time. Without a doubt this software has saved us money and even helped us expand as a business. Also exciting as they are always striving to improve the software with new features and updates so its actually nice to be part of their journey too.

Aspetti positivi:

User friendly software once all up and running, having everything in one place is a huge help for keeping organised and being able to access job history within a few clicks.

Aspetti negativi:

My only gripe is that we don't have telephone support on our package and I think this should be available for all clients but we only have email support unless there was a more complicated issue they would arrange to call us.

Kristofor
Director (UK)
Gestione delle risorse, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Very poor CRM system

1,0 mese scorso Nuova

Commenti: Terrible. I paid £1000 for 5 training sessions that were horrendous. The trainers themselves don't even fully understand the system. Costing me 3.5k for an app that made my business worse and I had to abandon after 2/3 months

Aspetti positivi:

Nothing. The system is very hard to work.

Aspetti negativi:

The fact the app is totally different from the desktop and you can't do on site quotes.

Risposta di Commusoft

mese scorso

Your feedback is very important to us. We sincerely apologise for the frustration you’ve experienced with Commusoft. We regret any inconvenience caused by trainer illness and scheduling issues. Our CRM caters to diverse business needs but requires some learning and adaptation. Variations between desktop and mobile functionalities occur due to platform differences. Our sales team provides accurate information. Your prompt sign-up post-demo suggests a clear understanding of our product’s capabilities. Our records indicate your suitability as a main office user, aligning with Commusoft’s recommended usage but will review procedures for consistent messaging. Our refund and cancellation policies are clearly outlined in your contract. Our contract terms are binding. Early termination requires full payment for the contracted period. For further discussion, please get in touch with us via email. While we maintain firm policies, we’re open to assisting in resolving any misunderstandings.

Ali
Admin (UK)
Industria edilizia, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Commusoft Software User Review

5,0 mese scorso Nuova

Aspetti positivi:

5 stars! This software is a lifesaver! It keeps our business running smoothly. We can do everything we need in one place: invoices, scheduling, and keeping track of the engineers. Plus, the invoices look great and the reminders on invoices and PPM mean no more late payments or maintenance! Big time saver. Customer service is fantastic, always there to answer our questions quickly. Highly recommend!

Aspetti negativi:

On the customers profile, I would prefer to have an option where we are able to select if the customers have a contract with us or not. If so, it would then allow us to input how long the contract period lasts. This will enable us to keep track of which clients have contracts with us and for how long.

Simon
Managing Director (UK)
Opere pubbliche, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Exquisite

5,0 2 anni fa

Commenti: Since incorporating Commusoft in to our business in 2012, the software has assisted us greatly in developing and growing as a business. They are constantly working on new updates and developments to improve the software and add new features and if you do have any issues along the way, they are always on hand to assist you with client support.

Aspetti positivi:

It covers almost everything we need from the diary, invoicing, estimating and key reporting.

Aspetti negativi:

Integration (transfer of date) with Sage can be problematic. It wasn't always problematic but has been more recently.

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