ServiceNow Customer Service Management

ServiceNow Customer Service Management

Cos'è ServiceNow Customer Service Management?

La gestione del servizio clienti ServiceNow è stata creata per l'economia dei servizi connessi digitalmente. La convergenza di prodotti e servizi sta aumentando il livello delle aspettative dei clienti. Ma gli strumenti di assistenza clienti tradizionali non funzionano più.

Chi utilizza ServiceNow Customer Service Management?

Porta il tuo servizio clienti dalla richiesta alla risoluzione. Un servizio eccellente significa molto più che coinvolgere i tuoi clienti. Collega il servizio clienti con altri team per risolvere i problemi in modo rapido e proattivo.

Video di ServiceNow Customer Service Management
ServiceNow Customer Service Management Software - 1 ServiceNow Customer Service Management Software - 2

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ServiceNow Customer Service Management

4,3 (131)
ServiceNow Customer Service Management
Non disponibile nel tuo paese
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Prova gratuita
45
10
4,0 (131)
4,1 (131)
4,2 (131)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
15,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
127
85
4,5 (2.661)
4,4 (2.661)
4,5 (2.661)
Perché questo confronto?

Alternative a ServiceNow Customer Service Management

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Recensioni su ServiceNow Customer Service Management

Punteggio medio

Nel complesso
4,3
Facilità d'uso
4,0
Servizio clienti
4,2
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
4,1

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
49%
4
37%
3
13%
2
1%
1
1%
Jason
Jason
Application Analyst (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

ServiceNow A Great Piece of Software

5,0 3 anni fa

Commenti: We use it to enter tickets for clients experiencing issues with our software. I use it on a daily basis to log these tickets and to keep records of issues that are clients experience.

Aspetti positivi:

This software is very easy to use and is extremely user-friendly. I love that it is very customizable and can be tailored to any buisness model.

Aspetti negativi:

There are times that it can be slow when trying to interact with some of the dashboards.

Utente Verificato
Project Manager (India)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Service Now -tools to use for Ticket management

5,0 4 settimane fa Nuova

Commenti: I love the look and feel of service-Now.Support documentation and KB articles.If you have HI portal access then 80% of your problem is gone. Means you will get all the access for KB and documents which help you to understand any issue or product/ releases.Price is bit high but it is worthy to have Servicenow in your company.

Aspetti positivi:

first and formost point is, most the module is Workflow driven.for Juniors it is ease to use and learn.coding is minimal.you will get hell lot of examples from Web and Service-now communities to refer. APIs are readily available to integrate with any app.

Aspetti negativi:

if you report a problem or request for new feature then Servicenow team will take time to review that.then they will plan in their road Map may be it will come in next release like they have different release (helsinki/ geneva) or may be it will not come.this software they are keeping upto date so your team should have developers to fix the issue after each release.but i will say their product documentation is so so So good, it will help to understand and fix anything.

Ana
Software PM/Engineer (USA)
Dispositivi medici, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

General queues

3,0 3 settimane fa Nuova

Commenti: Searching challenges and finding a lost ticket number can take a while

Aspetti positivi:

It's very configurable with a little of options, easy yo use

Aspetti negativi:

Better search power would be useful and make it easier

Meenakshi
Project Coordinator (Canada)
Vendita al dettaglio, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

S_Now

5,0 2 mesi fa

Commenti: Excellent, Documents are accessible for guidance.

Aspetti positivi:

Widely used by companies so easy to train and hire subject matter experst.

Aspetti negativi:

Building workflows takes time and effort as its not OOB.

Ryan
Analyst Developer (Canada)
Telecomunicazioni, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Complete Package

4,0 3 anni fa

Commenti: We are using this ServiceNow CSM as our primary Customer Service tool and we are easily able to manage thousands of cases per day which we have found difficult when using other applications in the past.

Aspetti positivi:

The ServiceNow CSM modules offer a full suite of features for customer management. The product is easy to use and extremely flexible.

Aspetti negativi:

ServiceNow's easy of customization can also be its achilles heel. If managed improperly or over-customized it does not take long to make oob upgrade path unsustainable.