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Cos'è Clari Copilot?

Wingman è uno strumento di coaching per le vendite in tempo reale che fornisce ai rappresentanti di vendita le informazioni giuste al momento giusto, durante le conversazioni al telefono.

Wingman partecipa automaticamente alle chiamate di vendita e, in base alla conversazione, permette di visualizzare schede di suggerimenti per aiutare i rappresentanti di vendita con obiezioni, domande e suggerimenti dei clienti.

Aiuta inoltre i rappresentanti a prendere appunti migliori e a riepilogare le chiamate, consentendo loro di contrassegnare i momenti chiave durante la chiamata, in tempo reale.

Chi utilizza Clari Copilot?

Aziende SaaS che vendono ad altre imprese. Qualsiasi impresa in cui la vendita è complessa e comporta chiamate o dimostrazioni per concludere la trattativa.

Clari Copilot Software - 1
Clari Copilot Software - 2
Clari Copilot Software - 3
Clari Copilot Software - 4
Clari Copilot Software - 5

Hai dubbi su Clari Copilot? Confrontalo con un'alternativa popolare

Clari Copilot

Clari Copilot

4,7 (312)
1.080,00 USD
anno
Versione gratuita
Prova gratuita
76
15
4,8 (312)
4,7 (312)
4,7 (312)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
25,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
194
22
4,0 (18.779)
4,0 (18.779)
4,1 (18.779)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Registrazione programmata
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Recensioni su Clari Copilot

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,8
Servizio clienti
4,7
Caratteristiche
4,6
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
68%
4
29%
3
2%
Samir
Samir
Sales Operations Manager (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Salute, benessere e fitness, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Wingman Review

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

The ability for our sales managers to dive into the calls that their teams are making.

Aspetti negativi:

Nothing as of yet, I think its a user friendly tool

Lamija
Operations manager (Bosnia ed Erzegovina)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Cheap and Amazing!

4,0 3 anni fa

Commenti: Sushma was very helpful and quick to respond to any of the questions.
Their support team is also amazing and very quick!

Aspetti positivi:

The product is very user-friendly. The onboarding was very fast since they have quick, straight to the point videos that help you to learn how to use the system. Reviewing the calls; categorizing the parts of the calls to help the sales onboarding and overall the improvement of the sales team when it comes to objections is my favorite part of the system. I truly believe it can be used not only for sales teams, but for each client-facing department.

Aspetti negativi:

Transcript can be improved a little bit.

Keri
Enterprise CSM (USA)
Marketing e pubblicità, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Mostly the same as what you'd expect, but not as expensive

3,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

I rely on Wingman primarily for call recordings (to check myself/my memory as well as share training calls etc. with customers) - it does both of those things perfectly fine.

Aspetti negativi:

It's a little clunky in some ways/takes some getting used to. Was harder to set up and I think it's a little tacky everything is on "trywingman.com" but it does what it's supposed to.

Valeed
Customer Success Strategy & Operations (India)
Software informatici, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Impressive and Valuable Call Recording Tool

4,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

An easy to use tool with intuitive UI & UX makes it an incredible addition. The recording quality and transcription capabilities are great and top-notch.

Aspetti negativi:

Limited options in native integrations with third-party system tools and services makes it less appealing. Better AI driven transcription support and additional localization support for more languages would make it even more so an incredible tool to have in our stack than it already is.

Leonard
Sales (USA)
Dispositivi medici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Great platform, very functional.

5,0 4 anni fa

Commenti: The Deal Center interface is helpful (especially the warnings) in bringing my attention to deals at risk and the topics are helpful as we try to build out education modules for our customers.

Aspetti positivi:

I use it with my team for weekly calls and deal reviews. I was surprised at the usefulness of the new Deal Center when integrated with Hubspot. I'm a visual personal and seeing our frequency of interactions with our customers in real-time brought great insight.

Aspetti negativi:

We work with a lot of folk who have heavy accents and the transcription has a tough time with those people. Even as a native-English speaker, certain industry-specific words don't get transcribed and I'd like to be able to have the platform "learn" those words to help with accuracy.