Chi utilizza Froged?

FROGED è un modo semplice per migliorare i processi di onboarding, fidelizzazione e supporto. Progettato per coinvolgere gli utenti in una piattaforma di facile utilizzo per il successo dei clienti, il marketing e i reparti prodotti.

Cos'è Froged?

Se stai cercando uno strumento per migliorare i processi di onboarding, fidelizzazione e supporto, dai un'occhiata a FROGED.

Questo strumento è stato progettato per sostenere i tuoi clienti durante l'intero ciclo di vita.

Con FROGED sarai in grado di aumentare il coinvolgimento, la fidelizzazione e ridurre l'abbandono. Potrai soddisfare le esigenze specifiche dei tuoi clienti con campagne e-mail personalizzate, una knowledge base ben integrata, live chat e messaggi automatizzati.

Versione di prova gratuita per 7 giorni.

Dettagli su Froged

Froged Technologies

https://froged.com

Fondata nel 2019

Onboarding, Retention and Support All-in-One affordable solution
Fast, automated and impressive Business Messenger
Behavioral Emails
One of the best Knowledge Base
Message customers before they message you with our In-product messages
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Froged dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Froged è disponibile a partire da 69,00 €/mese.


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Implementazione e assistenza di Froged

Assistenza

  • Email/Help desk
  • Knowledge Base
  • Chat

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (mobile)

Formazione

  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione
  • Video

Caratteristiche di Froged

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Le migliori alternative a Froged

Altre alternative a Froged

Recensioni su Froged

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Valutazione complessiva

4,7/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,7
Servizio clienti 4,9
Caratteristiche 4,7
Rapporto qualità-prezzo 4,9

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Roberto R.
CEO
Ospedali e sistemi sanitari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/3/2020

"Great for tracking and understanding users, leads and website visitors"

Commenti: I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this is a perfect tool for me. I'm extremely happy with the support team. They always respond quickly and are very helpful.

Vantaggi: First of all, the UI is super clean, intuitive and simple to navigate. With the Javascript SDK you can basically feed any type of data from your app, do dynamic tagging, add custom attributes, setup event tracking, and then with the Dynamic and Manual Segmentation you can do pretty much anything you want.

Inconvenienti: Native mobile app is not yet where it needs to be, but they are working on a new version.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/3/2020
Ismael L.
CMO & CPO
Articoli sportivi, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/3/2021

"Like Intercom, but better"

Vantaggi: Froged combines all the good things of Intercom but without all those strange inconvenients of Intercom. Actually we moved from Intercom to Froged and we really notice the change for the better. It is a great powerfull tool to improve the marketing automation and the relations with customers.

Inconvenienti: It is not a real con, but in our case we are a B2C company and this tool is clearly focused on B2B companies, nor ecommerces.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/3/2021
Josías D.
CEO
Internet, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    3 /5
  • Facilità d'uso
    3 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3 /5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/3/2021

"Great Functionalities Better For Deep Integrations"

Commenti: The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.

Vantaggi: I love personalized marketing. Froged allows you to create customer support, customer experience, and marketing automation workflows with personalization in mind. The team behind is working hard. They often release updates and are open to getting feedback. That's how you built a winner.

Inconvenienti: In order to get the most out of the tool, you need a developer to integrate it with your own saas platform. There is nothing wrong with this but would prefer an easier way. My app is not an app with thousands of users. I would like to easily see what each one of the active users is doing. This is possible with Froged, but it's hard to understand the data from a sales and marketing perspective at a glance. There is nothing wrong with the view Froged offers, so please note that my use case it's probably different from what their average users need.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/3/2021
Roger D.
Owner
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/3/2021

"Software to support my clients thats I can’t do without"

Commenti: Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Vantaggi: Ease of deployment is so simple I can set up another location and get it up and running with a few tweaks and the provided code copied and pasted. The ease of use where it comes to using Froged to support my clients is fantastic. If I’m not at the computer I’ve got everything pushed through the mobile App so don’t miss an instance. Knowledge base has got to be my favourite function though. So slick and easy to set up.

Inconvenienti: I’d appreciate support of other video channels in the future fir the knowledge base. I want to host my own so my clients are looking at YouTube recommendations at the end of my help videos. This would also provide me with the ability to swap a video out without changing the URL in the knowledge base if I needed to.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/3/2021
Raul G.
Socio Director
Sviluppo di programmi, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/3/2021

"Un cambio radical en la gestion"

Commenti: Un gran salta de calidad en la simplificacion de los procesos de atencion al cliente y comunicacion de las mejoras en nuestra plataforma.

Vantaggi: Todo el acompañamiento por el equipo de CS.
La simplicidad de las funcionalidades, está lo justo que se necesita para mejorar el procediemiento de asistencia y captacion de clientes.

Inconvenienti: Faltan cositas por pulir y me gustaría tener una gestión mas clara de los flujos de automensajes. Pero esto no es un incoveniente

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/3/2021