Cos'è Froged?

Se stai cercando uno strumento per migliorare i processi di onboarding, fidelizzazione e supporto, dai un'occhiata a FROGED.

Questo strumento è stato progettato per sostenere i tuoi clienti durante l'intero ciclo di vita.

Con FROGED sarai in grado di aumentare il coinvolgimento, la fidelizzazione e ridurre l'abbandono. Potrai soddisfare le esigenze specifiche dei tuoi clienti con campagne e-mail personalizzate, una knowledge base ben integrata, live chat e messaggi automatizzati.

Versione di prova gratuita per 7 giorni.

Chi utilizza Froged?

FROGED è un modo semplice per migliorare i processi di onboarding, fidelizzazione e supporto. Progettato per coinvolgere gli utenti in una piattaforma di facile utilizzo per il successo dei clienti, il marketing e i reparti prodotti.

Dettagli su Froged

Froged Technologies

Fondata nel 2019

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Prezzo di partenza:

69,00 €/mese
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Froged dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Froged è disponibile a partire da 69,00 €/mese.

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Video e immagini di Froged

Video di Froged
Froged Software - 1 - anteprima
Froged Software - 2 - anteprima
Froged Software - 3 - anteprima
Froged Software - 4 - anteprima
Froged Software - 5 - anteprima

Implementazione e assistenza di Froged

Assistenza

  • Email/Help desk
  • Knowledge Base
  • Chat

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (mobile)

Formazione

  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione
  • Video

Caratteristiche di Froged

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Alternative a Froged

Altre alternative a Froged

Recensioni su Froged

Leggi tutte le 39 recensioni

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,7
Servizio clienti
4,9
Caratteristiche
4,7
Rapporto qualità-prezzo
4,9

Recensioni per valutazione

5
31
4
5
3
3

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Roberto R.
Roberto R.
CEO (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Ospedali e sistemi sanitari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great for tracking and understanding users, leads and website visitors

5 2 anni fa

Commenti: I have a SaaS and I'm always looking for tools to help me manage and understand my users, so this is a perfect tool for me. I'm extremely happy with the support team. They always respond quickly and are very helpful.

Aspetti positivi:

First of all, the UI is super clean, intuitive and simple to navigate. With the Javascript SDK you can basically feed any type of data from your app, do dynamic tagging, add custom attributes, setup event tracking, and then with the Dynamic and Manual Segmentation you can do pretty much anything you want.

Aspetti negativi:

Native mobile app is not yet where it needs to be, but they are working on a new version.

Ismael L.
CMO & CPO (Spagna)
Articoli sportivi, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Like Intercom, but better

5 9 mesi fa

Aspetti positivi:

Froged combines all the good things of Intercom but without all those strange inconvenients of Intercom. Actually we moved from Intercom to Froged and we really notice the change for the better. It is a great powerfull tool to improve the marketing automation and the relations with customers.

Aspetti negativi:

It is not a real con, but in our case we are a B2C company and this tool is clearly focused on B2B companies, nor ecommerces.

Alternative considerate: Drift

Perché scegliere Froged: We decided to switch off Intercom and move to Froged because we found some limitations to improve email automation scenarios and it was complicate to predict the amount of the next bill.

Software precedente: Intercom

Perché passare a Froged: We chose Froged over other alternatives because to customer service. We scheduled a demo with each one of those tools and we really appreciated the customer support Froged gave us.

Josías D.
CEO (Israele)
Internet, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Great Functionalities Better For Deep Integrations

3 9 mesi fa

Commenti: The experience so far is great. They are constantly improving the tools and have great support.

Aspetti positivi:

I love personalized marketing. Froged allows you to create customer support, customer experience, and marketing automation workflows with personalization in mind. The team behind is working hard. They often release updates and are open to getting feedback. That's how you built a winner.

Aspetti negativi:

In order to get the most out of the tool, you need a developer to integrate it with your own saas platform. There is nothing wrong with this but would prefer an easier way. My app is not an app with thousands of users. I would like to easily see what each one of the active users is doing. This is possible with Froged, but it's hard to understand the data from a sales and marketing perspective at a glance. There is nothing wrong with the view Froged offers, so please note that my use case it's probably different from what their average users need.

Alternative considerate: Intercom e tawk.to

Perché scegliere Froged: We still use tawk.to for our public-facing website because it is easier to understand what's going on in real-time in order to see what people are reading about and then interact with them proactively. But use Froged for the user-facing pages because it is better for support and user engagement.

Software precedente: tawk.to

Perché passare a Froged: The team is accessible. You can tell they are improving the tool. I have the option to create auto-messages based on user behavior and triggers.

Roger D.
Owner (UK)
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Software to support my clients thats I can’t do without

5 9 mesi fa

Commenti: Love this software. I’ve tried other solutions but nothing as slick and multi-functional as this.

Aspetti positivi:

Ease of deployment is so simple I can set up another location and get it up and running with a few tweaks and the provided code copied and pasted. The ease of use where it comes to using Froged to support my clients is fantastic. If I’m not at the computer I’ve got everything pushed through the mobile App so don’t miss an instance. Knowledge base has got to be my favourite function though. So slick and easy to set up.

Aspetti negativi:

I’d appreciate support of other video channels in the future fir the knowledge base. I want to host my own so my clients are looking at YouTube recommendations at the end of my help videos. This would also provide me with the ability to swap a video out without changing the URL in the knowledge base if I needed to.

Alternative considerate: Freshdesk

Perché passare a Froged: The modern fresh clean design and multi-function capabilities of it.

Raul G.
Raul G.
Socio Director (Spagna)
Utente LinkedIn Verificato
Sviluppo di programmi, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Un cambio radical en la gestion

4 9 mesi fa

Commenti: Un gran salta de calidad en la simplificacion de los procesos de atencion al cliente y comunicacion de las mejoras en nuestra plataforma.

Aspetti positivi:

Todo el acompañamiento por el equipo de CS. La simplicidad de las funcionalidades, está lo justo que se necesita para mejorar el procediemiento de asistencia y captacion de clientes.

Aspetti negativi:

Faltan cositas por pulir y me gustaría tener una gestión mas clara de los flujos de automensajes. Pero esto no es un incoveniente

Alternative considerate: Zendesk e Intercom

Perché scegliere Froged: Por que zendesk se habia convertido en una herramienta intratable.

Software precedente: Zendesk

Perché passare a Froged: Por su simplicidad y la atencion al cliente