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Cos'è ezeeCRM?

BusinessEzee è stata fondata come azienda di software in India. L'azienda si pone l'obiettivo di fornire soluzioni software convenienti e avanzate per le organizzazioni di piccole, medie e grandi dimensioni in tutto il mondo. L'area su cui si concentra principalmente il servizio riguarda CRM, HRMS, POS, ChatBot, E-Commerce e aiuta ad automatizzare e semplificare le attività commerciali come l'automazione delle vendite, del marketing e del supporto in modo molto efficace.

Chi utilizza ezeeCRM?

ezeeCRM può essere implementato per qualsiasi attività commerciale che desideri automatizzare le vendite, il marketing, l'assistenza, le vendite e i servizi esterni. Può essere utilizzato in tutto il settore verticale.

Hai dubbi su ezeeCRM? Confrontalo con un'alternativa popolare

ezeeCRM

ezeeCRM

4,1 (13)
12,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
45
7
3,8 (13)
3,9 (13)
4,2 (13)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
25,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
195
22
4,0 (18.750)
4,0 (18.750)
4,1 (18.750)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
Acquisizione di potenziali clienti
Gestione della pipeline di vendita
Gestione di potenziali clienti
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Funzionalità più votate
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Recensioni su ezeeCRM

Punteggio medio

Nel complesso
4,1
Facilità d'uso
3,8
Servizio clienti
4,2
Caratteristiche
3,8
Rapporto qualità-prezzo
3,9

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
38%
4
38%
3
15%
2
8%
David
David
IT Operations Management Intern (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Telecomunicazioni
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Delightful, Useful, Rough Service

3,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

iCRM was very cost effective for my budget at the time. Loved the GUI, and the user friendliness. Overall, it's useful for midsize projects.

Aspetti negativi:

The Customer Support was lacking. I had to wait on hold once for 30 minutes, and then the person on their end hung up. I like the software, but maybe get a better customer service team and you're golden.

Risposta di BusinessEzee

7 anni fa

Thanks for the Kind response David.

BARRY
Sr. Manager - Service (India)
Trasporto aereo/Aviazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Effective Usage

4,0 5 anni fa

Commenti: Friendly to handel

Aspetti positivi:

Ease to Use and keep records of tickets and customer

Aspetti negativi:

Need more details and Data inputs to get better and effective output - eg customer details of each and every unit sold,

Risposta di BusinessEzee

5 anni fa

Hi Barry, Thanks for the fare feedback, will certainly look at the cons you mentioned. Thanks!

Neha
Digital Marketing (India)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Nothing is extraordinary--CRM

2,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

Nothing as such. Even your software lacks in many basic features.

Aspetti negativi:

This software lacks in user- friendliness. It is not automated. Automatic assignment of leads to an user is missing so it is time consuming. It is manual completely. filters are also not working properly. Importing an excel is not an easy. It is complicated. Recent leads are sometimes not on the top. When an excel sheet is exported, it is not in proper format. Should be in PDF format also.

Risposta di BusinessEzee

5 anni fa

Hi Neha, Thank you for fare and honest feedback, we at ipercepts take support very seriously, you will receive a call from your assigned relationship Manager ASAP and will keep your concern on priority. Hope you will give improved feedback in coming days. Thanks!

Kuldeep
Director (India)
Trasporti/Trasporto merci/Ferrovie, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

iCRM is a great CRM software to use, it automates our Sales and Marketing seamlessly.

5,0 8 anni fa

Commenti: Increased productivity of employees which results in better customer satisfaction and more revenue.

Aspetti positivi:

First of all, it is very much capable of doing any level of customization as per the business process. It handles the large size data and highly user-friendly and enterprise ready. Most importantly it is very cost effective.

Aspetti negativi:

Mobile App is not available for IOS, Leads scoring feature is not available in Leads module which was an important feature for our business.

Risposta di BusinessEzee

8 anni fa

Thank you for the Kind feedback!

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Servizi finanziari
Ha utilizzato il software per: Non specificato
Fonte della recensione

Very customisable CRM.

4,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

Good pricing. Very customisable. Nice layout and easy to use. Can quickly get up to speed with all the features.

Aspetti negativi:

Not available as an app for when out of the office, other than that all was good and no other cons to list.

Risposta di BusinessEzee

5 anni fa

Sorry for the delay in responding and thank you for the kind review, also the Mobile application is now available, kindly contact our support team they will assist you with the application, thanks!

Ajay
Service Engineer (India)
Automazione industriale, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Ti

3,0 5 anni fa

Commenti: Good,

Aspetti positivi:

Attendees and punctuality, or time saving

Aspetti negativi:

Bugs, must requires iPhone app, or location tracking

Risposta di BusinessEzee

5 anni fa

Hi Ajay, Thanks for the honest review, will certainly look into the cons you mentioned and we are working on iPhone version of the application. Thanks!

Ekta
Business Development Executive (India)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

CRM

5,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

Leads sorted and maintained at one place

Aspetti negativi:

Not user friendly and excel comes more handy sometimes

Sanjeev
Marketing Head (India)
Organizzazione eventi, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

the more details, the better.

5,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

Campaigns : Its very easy track to customer

Aspetti negativi:

Customer : Its very easy search customer

Risposta di BusinessEzee

5 anni fa

Hi Sanjeev, Thanks for the appreciation, will look forward to continue working with you. Thanks!

prudhvi
Marketing Manager (India)
Materie plastiche, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Review

4,0 5 anni fa

Commenti: god

Aspetti positivi:

ease of access Planning friendly updates

Aspetti negativi:

Not much Search options only we cant search immediately.

Aishwarya
Sr. Operational Head (India)
Sicrezza e indagini, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Ease of work

5,0 5 anni fa

Commenti: Overall the experience is really good. its very easy to use and easy to understand.

Aspetti positivi:

The Quotation and invoice format, also the reminders that we use for leads

Aspetti negativi:

adding products in the quotation is quite difficult.

Risposta di BusinessEzee

5 anni fa

Hi Aishwarya, thanks for the fare feedback, will ask our Support team to get in touch with you on your concern you mentioned in (Cons) for the difficulties in adding the product. Thanks, Rajendra

Ashish
Business development executive (India)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Good software for management in a team

4,0 5 anni fa

Commenti: We are getting leads to work and update on a regular basis.

Aspetti positivi:

It's full of various functions which is very much handy in daily work. Easy to use and understand.

Aspetti negativi:

Interface is a bit old. No customization of interface

Risposta di BusinessEzee

5 anni fa

Hi Ashish, Thanks for the feedback, yes we are working on the interface/UI, soon you will get an update with the upgraded UI. Thanks!

Vishal
Director (India)
Automazione industriale, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Feedback

4,0 5 anni fa

Commenti: the experience is good.
support excellent

Aspetti positivi:

Good software customized as our workflow

Aspetti negativi:

look and feel needs to be improved lags speed ease of operation needs to be improved

Risposta di BusinessEzee

5 anni fa

Hi Vishal, Thanks for the fare feedback, will surely be working on UI level improvements and release as update. Thanks!

Suryamani
Sales (India)
Produzione di apparecchi elettrici/elettronici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Provide Purchase Order

5,0 5 anni fa

Commenti: Reminder facilities very good.

Aspetti positivi:

Reminder facilites and searching facilities

Aspetti negativi:

Purchase Order we can't make in this software

Risposta di BusinessEzee

5 anni fa

Hi Surya, Thanks for the kind feedback, will certainly try to add PO module in future and provide you the same. Thanks!