Da 18 anni aiutiamo le aziende
a scegliere i migliori software

Cos'è Spider AF?

Rileva, blocca e previene le frodi pubblicitarie digitali causate dai clic falsi e dalle installazioni involontarie. Sono state costruite solide partnership con inserzionisti, reti, DSP, SSP ed editori in tutto il mondo. L’obiettivo è offrire ai clienti risultati più precisi con canali più sicuri su cui concentrare i loro lavoro di marketing. Prova la nuova soluzione in tempo reale per la pubblicità PPC. Inizia con un semplice tag JS e un link all’API di AdWords.

Chi utilizza Spider AF?

Spider AF offre servizi all'interno dell'ecosistema Ad Tech per reti pubblicitarie, agenzie pubblicitarie, DSP, SSP, Ad exchange e inserzionisti di app mobili.

Spider AF Software - 1
Spider AF Software - 2
Spider AF Software - 3
Spider AF Software - 4

Hai dubbi su Spider AF? Confrontalo con un'alternativa popolare

Spider AF

Spider AF

4,5 (13)
150,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
53
11
4,4 (13)
4,3 (13)
4,6 (13)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
795,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
122
24
4,4 (27)
4,8 (27)
4,9 (27)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a Spider AF

Singular
Funzionalità più votate
Dashboard
Parametri prestazionali
ROI Tracking
Lunio
Funzionalità più votate
For PPC Campaigns
Rilevamento delle frodi
Rilevamento di bot
Marketing 360
Funzionalità più votate
Blocco spam
Fatturazione online
Prevenzione dei pagamenti fraudolenti
Kochava
Funzionalità più votate
Gestione della campagna
Mappatura del percorso del cliente
Report personalizzabili
Madgicx
Funzionalità più votate
Gestione di più account
Integrazione di social media
Rendicontazione e analisi statistiche
Mailchimp
Funzionalità più votate
Email Marketing
Gestione della posta elettronica
Gestione delle campagne e-mail
Similarweb
Funzionalità più votate
Analisi competitiva
Rendicontazione e analisi statistiche
Visualizzazione di dati
ClickGUARD
Funzionalità più votate
Monitoraggio delle attività
Rilevamento delle frodi
Tracciamento dei click
Outbrain
Funzionalità più votate
A/B Testing
Branding personalizzabile
Real-Time Reporting

Recensioni su Spider AF

Punteggio medio

Nel complesso
4,5
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,6
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
4,3

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
77%
4
15%
1
8%
Erik
Erik
Founder (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Complete offering, incredible support, cannot recommend highly enough.

5,0 anno scorso

Commenti: Throughout my interactions, they were quick to jump on calls with me to work through challenges, and their high-touch approach was the best I've ever seen of any service period.

Aspetti positivi:

There's so much to like, but if I had to pick a favorite aspect of Spider AF, it's the support. Within 2mins of starting a live chat to ask a question, I was in a video call with one of their reps talking about my needs and getting my questions answered. They've been committed and knowledgeable, honest and thorough. Everything you could ever hope for in a service.

Aspetti negativi:

The only slight downside for me personally is that a lot of the agents I interacted with were in a far time zone from me. That said, they went the extra mile to add me on slack and are responsive even way outside their work hours when I have a question, so that's really well mitigated as well.

yuta
sub leader (Giappone)
Internet, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Cost-effective

5,0 2 anni fa

Commenti: It reduces the occurrence of ad-fraud and enables optimal ad delivery. It can also be used to detect fraud, select high quality media, and gain the trust of advertisers.

Aspetti positivi:

The cost-effectiveness of the product is very impressive. Also, the staff is very responsive, courteous, and quick to respond, so there are few problems.

Aspetti negativi:

I would like to see more plans, as a wide variety of plans would broaden the scope of our use. Also, we would like to know in more detail to what extent ad-fraud is prevented.

Anis
Marketing Manager (Emirati Arabi Uniti)
Tempo libero, viaggi e turismo, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Scam

1,0 anno scorso

Aspetti positivi:

Once purchase you cannot cancel your for 1 year

Aspetti negativi:

No conversation happening. Conversation is almost zero

Risposta di SpiderLabs

7 mesi fa

Hi Anis, Thanks for your feedback. We’re really sorry to hear that your experience wasn’t what you expected. We always aim to be clear and helpful with everyone we work with. For us it's important that all of our clients feels supported. If there’s anything more you’d like to share or if you need any assistance, just let us know. We’re here to help!

Jinji
Marketing (Giappone)
Telecomunicazioni, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Automatic& Reasonable service

5,0 2 anni fa

Commenti: It is impressed.

Aspetti positivi:

I don't need to spend a lot of time on it, the service would do AD fraud detection automatically for me.Also the price is reasonable, customer support is kind and heartful.

Aspetti negativi:

Maybe the variety of frauds are hard to explain to other people.But that is not the service's fault.

Quynh
Quynh
Quality Assurance Officer (Giappone)
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Great solution to prevent fraud traffic and the most supportive team ever!

4,0 5 anni fa

Commenti: With SpiderAF, it has never been easier to detect fraudulent traffic. Since implementing SpiderAF, we have been seeing a difference in our traffic tracking routine and improvement in our traffic quality, which has resulted in much positive feedback from our buyer partners.

Aspetti positivi:

- Very user-friendly dashboard. By digging down into SpiderAF's dashboard, we were able to see the detailed analysis of impressions/clicks distribution, outdated devices, developer's browsers, etc. then found out which publishers and how they delivered bad traffic. - The customer support team of Phybbit works really effectively. They helped us not only in interpreting the analysis but also in continuously developing new functions based on our requests.

Aspetti negativi:

- Understanding that it is not easy to measure the viewability but that's one of the main features that we're looking for at the moment, so it would be great if they have the analysis of this category.