Teamgage

Chi utilizza Teamgage?

Teamgage is trusted by organisations of every size who are looking to enable leaders and their teams to share ownership and drive improvements together.

Cos'è Teamgage?

Teamgage is the worlds first team engagement platform that enables leaders and teams to continuously improve the way they work together.

The system measures behaviours and sentiment aligned to the strategy of the organisation and drives teams and managers to action their own improvements in real-time, creating highly effective teams.

Teamgage also provides insights into the whole organisation, using artificial intelligence to identify blockers and trends as they happen.

Dettagli su Teamgage

Teamgage

https://www.teamgage.com/

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Implementazione e assistenza di Teamgage

Assistenza

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  • Chat

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web

Formazione

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Caratteristiche di Teamgage

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  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Controllo del processo di valutazione
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  • Gestione della selezione del personale
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  • Importazione/Esportazione di dati
  • Inserimento aziendale
  • Inserimento aziendale
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  • Rendicontazione in tempo reale
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  • Monitoraggio delle attività
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  • Rendicontazione in tempo reale
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  • Trascinamento della selezione (Drag & Drop)
  • Valutazione delle prestazioni
  • Visualizzazione di dati

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  • Rendicontazione in tempo reale
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  • Sondaggi sul coinvolgimento dei dipendenti
  • Valutazione delle prestazioni

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Le migliori alternative a Teamgage

Altre alternative a Teamgage

Recensioni su Teamgage

Leggi tutte le 10 recensioni

Punteggio medio

Nel complesso
4,9
Facilità d'uso
4,9
Servizio clienti
4,9
Caratteristiche
4,8
Rapporto qualità-prezzo
4,9

Recensioni per valutazione

5
9
4
1

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >10.001
Robert T.
Senior Project Officer
Risorse umane, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
  • Facilità d'uso
  • Caratteristiche e funzionalità
  • Assistenza clienti
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/4/2021

"Teamgage review: NSWP"

Commenti: Teamgage has helped us identify emerging trends and patterns including things we are doing well and things we can improve. We have been able to take subsequent actions based on this feedback

Vantaggi: Easy to use and great customer service. This product is very good at helping us track how our team is going in different metrics.

Inconvenienti: Would be great if the comments section allowed for more characters which makes it easier to track comments when a staff member writes one comment split up. Would also be great to have a function that allows staff to recognise other staff members efforts. Another program we used in the past had this function.

Risposta del fornitore

da Teamgage il giorno 4/5/2021

We appreciate your 5-star review, Robert! We're rolling out an update that allows comments of 180 characters. We hope this can improve your experience using Teamgage. For staff recognition, we encourage you to use our integration with Microsoft Teams, which allows you to use the "Praise" feature to recognise other staff members efforts. If you need any assistance on that, please contact our team.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/4/2021
Craig M.
General Manager
Industria edilizia, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
  • Facilità d'uso
  • Caratteristiche e funzionalità
  • Assistenza clienti
  • Rapporto qualità-prezzo
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/5/2021

"Organisational Culture and Development"

Commenti: Through Teamgage we are increasing engagement across the entire business, giving everyone a voice and the ability to contribute to the growth of the business as well as positively add to our working environment. We are able to capture ideas and feedback from everyone, and through Teamgage it is assisting our next line of leaders to develop confidence by running meetings, taking feedback, answering questions and building accountability through taking action from feedback received.

Vantaggi: Integration was seamless and quick, the features allow us to have effective team meetings when presenting and discussing results without preparing anything else and customer support with Teamgage is timely and professional.

Inconvenienti: There were minor things that we noted initially and all ideas and suggestions were welcomed and encouraged, there wasn't anything we didn't like as such.

Risposta del fornitore

da Teamgage il giorno 21/5/2021

Thanks for leaving our business a 5-star rating, Craig. It's truly appreciated!
We'll make sure we pass your kind words along to our team, who we know will be delighted to read your comment.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/5/2021
Fiona T.
Talent & Culture Manager
Servizi legali, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
  • Facilità d'uso
  • Caratteristiche e funzionalità
  • Assistenza clienti
  • Rapporto qualità-prezzo
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 8/5/2021

"Teamgage Review"

Commenti: I find Teamgage a great platform that enables employees to pass on anonymous feedback. Implementing Teamgage enables our employees to share any concerns, thoughts, improvements and suggestions they have to their respective managers on an ongoing basis. Teamgage was a great help during COVID particularly during the long lock down period in Melbourne. It gave us the opportunity to gauge the health and well being of employees by asking questions around this issue. We were then able to implement improvements to ensure any issues were being addressed. Teamgage has excellent customer service - always friendly, prompt with their responses, and always proactively helpful!

Vantaggi: Teamgage is easy to use, it really does only take 20 seconds! It enables our managers to receive information that they would probably not receive in a normal meeting situation. I believe the confidentiality of the platform assists people in having confidence to put their view/concerns/feedback forward.

Inconvenienti: I don't have any cons regarding the software, the implementation was easy, there was plenty of support during this process.

Risposta del fornitore

da Teamgage il giorno 13/5/2021

Hi Fiona! Thank you so much for your feedback. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us.
It's awesome to hear that Teamgage is helping you to improve your team engagement. We're working hard to make it even better!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 8/5/2021
Julia M.
HR Leader
Servizi e tecnologie dell'informazione, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
  • Facilità d'uso
  • Caratteristiche e funzionalità
  • Assistenza clienti
  • Rapporto qualità-prezzo
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 17/6/2021

"We are Teamgage fans"

Commenti: Teamgage gives us a fast way to engage with all staff and understand what's going on. Managers of teams who pay attention to what their people are thinking and feeling are managers who achieve better business results, and Teamgage provides the format to do it. Its also easy to implement and use ongoing.

Vantaggi: Allows us to achieve better business results

Inconvenienti: We maintain user data with a monthly upload. Would also like the option to make updates directly ourselves but this seems to be less preferred by the helpdesk so we have stuck with upload option. It probably saves us time but means we cannot fix smalls things quickly ourselves. Note help desk is very responsive so its fine.

Risposta del fornitore

da Teamgage il giorno 29/6/2021

Hi Julia! We're really appreciate your feedback and we're glad that our software is allowing your team to achieve better results.
One of the features Teamgage is the ability to manage the small changes yourself. We've already been in contact with your team and they have already made their first update!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 17/6/2021
Gary S.
Contact Centre Manager
Assicurazioni, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
  • Facilità d'uso
  • Caratteristiche e funzionalità
  • Assistenza clienti
  • Rapporto qualità-prezzo
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/4/2021

"Cultural & Engagement"

Commenti: As an engagement tool driving improvement through discussion and feedback its been front and centre of what we do on a monthly basis. Now that >50% of our staff are remote workers this tool has assisted us in getting valuable feedback with tenure split being excellent way of tracking how our newer staff are coping with remote work, systems and process changes.

Vantaggi: The software is easy to use, quick and visual. Gives people an opportunity to give feedback and it's anonymous. Very nimble and easy to make changes with the Teamgage team.

Inconvenienti: Integration was straight forward. If you have a complex Org chart there is a need for some time to get the structure right. However have found Teamgage really flexible and willing to assist. Takes a bit of time to get your head around the results are rolling results rather than monthly results, its more about the trends rather than a fresh start every month. Need to move away from the thinking its just another survey, its much more than that, its a tool that will drive culture and open up dialogue with your staff.

Risposta del fornitore

da Teamgage il giorno 4/5/2021

Thanks for supporting our business, Gary! We're happy to hear that Teamgage offered you the appropriate support and flexibility to get you the right structure for your team. In structures where team membership change is frequent, we have functionality allowing team members to pick their team as well. We really appreciate the feedback.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/4/2021